St. Paul رهبران جامعه می گویند: "به اندازه کافی به اندازه کافی است' به خشونت اسلحه

چند رهبران جامعه جمع آوری شده در, St. Paul جمعه به تماس برای پایان دادن به خشونت اسلحه زیر چندین اخیر تیرانداز

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

چند رهبران جامعه جمع آوری شده در, St. Paul جمعه به تماس برای پایان دادن به خشونت اسلحه زیر چندین اخیر تیراندازی حوادث.

ملاقات آنها در پارکینگ Lamplighter کوکتل سالن که در آن 23 سال زن شد به ضرب گلوله آخر هفته گذشته.

جمع در اطراف یک گلدان از گل گروه برگزار می شود علائم نئون که به عنوان خوانده شده "Stop killing خود ما" و "آن زمان برای متوقف کردن اشاره انگشت است."

بنیانگذار اسلحه پایین سنت پل و عضو مینه سوتا کمیسیون امنیت عمومی دورا جونز-رابینسون به نام توجه به مردی که به ضرب گلوله کشته شد و چندین بار در این اجلاس-دانشگاه محله در اوایل صبح روز جمعه و در حال حاضر در بخش مراقبت ويژه در مناطق بیمارستان.

"ما نمی توانیم همچنان به شلیک کردن هر یک از دیگر و سپس مقابله با تظاهرات سفید پلیس که در حال تیراندازی با ما" جونز-رابینسون گفت. "ما می خواهیم به در داد و بیداد, در مورد آن, اما زمانی که ما شلیک هر یک از دیگر وجود ندارد و بیداد. ما باید تغییر آنچه که به نظر می رسد."

تا کنون وجود داشته است 16 قتل در خیابان در این سال است. در این زمان در سال 2019 وجود دارد شده بود 10.

Runney D. Patterson, کشیش ارشد کلیسای باپتیست جدید امید گفت: در 15 سال در جدید امید او برگزار کرده است مجالس ترحیم برای بیش از 35 سیاه مردانی که جان در دست دیگر مردان سیاه و سفید.

"به عنوان یک کشیش من خسته از دفن جوان سیاه مردان" پترسون گفت. "من می خواهم برای رفتن به فارغ التحصیلی خدمات همچنان به انجام مراسم است. من می خواهم برای رفتن به مراسم عروسی و انجام مراسم ازدواج ندارد و همچنان به انجام مراسم است."

دیوید سینگلتون صندلی مینه سوتا کمیسیون امنیت عمومی خواسته است که هر St. Paul ساکنان که می دانم کسی به طور غیر قانونی حمل یک تفنگ دستی و یا برنامه ریزی اعمال خشونت آمیز که به گزارش اطلاعات به پلیس.

"به عنوان شهروندان ما باید یک راست به امن در جوامع ما" سینگلتون گفت. "و ما حق دارند برای محافظت از خشونت اسلحه. ارسال افکار و نماز است و دیگر کافی است. ما نیاز به ورود به یک همکاری صلح با یکدیگر و حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه متمدن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب