Spokane, مرد متهم به کشیدن معاون از وانت به نظر می رسد در دادگاه - Mon, 15 Jun 2020 PST

49 ساله متهم از فرار توقف ترافیک با Spokane County Sheriff معاون چسبیده به وانت باقی مانده است صالحی: در ازای

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

49 ساله متهم از فرار توقف ترافیک با Spokane County Sheriff معاون چسبیده به وانت باقی مانده است صالحی: در ازای $75,000 پس از یک جلسه دادگاه روز شنبه.

Kurt O. کلینتون چهره به اتهام حمله درجه دوم در ارتباط با جمعه حادثه . با توجه به سوابق دادگاه معاون مت انیس کشیده بیش از کلینتون وانت گاردنر در خیابان پس از توجه به آن جلو و عقب پلاک مطابقت ندارد و این یکی منقضی شده است.

کلینتون به انیس یک نام جعلی – "Curt O. کوئنتین" – اما معاون نمیفهمد او حکم و از او خواست به گام از خودرو با توجه به سوابق دادگاه. کلینتون در پاسخ شروع به موتور و انیس او را برداشت اما کلینتون شروع رانندگی دور با توجه به سوابق دادگاه.

انیس گزارش او شروع به پریدن کرد بر روی وانت به طوری که او نمی خواهد بیش از اجرا. او و اسپوکن افسر پلیس گزارش داد ون رسیده نزدیک به 30 مایل در ساعت و منحرف به سمت بینام و نشان پلیس خودرو نزدیک به ضربه زدن خاموش انیس. پس از حدود 100 فوت معاون پرید کردن ون حفظ جراحات جزئی.

کلینتون سپس فرار به یک آپارتمان که در آن او خود را ملاقات کرد و دستگیر شد.

Spokane County Superior Court کمیسر جان Stine مجموعه کلینتون باند در $75,000 روز دوشنبه. Stine گفت: کلینتون سابقه کیفری شامل نه قبل از جنایات و 16 قبل از جنحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب