به عنوان بهداشت ادامه MLB به بازی شیر یا خط اقتصادی پیشنهاد به اتحادیه سهشنبه, منبع, می گوید

با پیشرفت در حال ساخته شده است این هفته در مقابل سلامت MLB ارسال خواهد شد اقتصادی آن پیشنهاد به بازیکنان انجمن

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

با پیشرفت در حال ساخته شده است این هفته در مقابل سلامت MLB ارسال خواهد شد اقتصادی آن پیشنهاد به بازیکنان انجمن در روز سه شنبه یک منبع تایید کرد.

با تیک تاک ساعت در پیش بینی ماه ژوئن آغاز بهار آموزش و بدانند چگونه به بازی بازی در طول این همه گیر باقی می ماند یک کار در حال پیشرفت به عنوان دو طرف ادامه بحث های خود را از MLB را 67-صفحه عملیات دستی تحویل به اتحادیه جمعه گذشته است. اما در آینده با ساختار حقوق و دستمزد برای این پیش بینی 82-بازی فصل تبدیل به یک ستیز روند به احتمال زیاد به نیاز هر دقیقه به نقطه هنگامی که بازیکنان در واقع نشان می دهد تا برای زمستان آموزش.

ورزشی برای اولین بار بود که به گزارش MLB را مالی آن زمین شنبه ،

در ابتدا MLB صحبت در مورد درآمد های طرح شامل یک 50-50 تقسیم با بازیکنان به پوشش خود باقی مانده حقوق تحت, اقتصادی, آمار تیم خواهد رنج می برند بدون فن (یعنی پرداخت مشتریان) در استادیوم. اما اتحادیه اصرار دارد هر گونه صحبت از درآمد های غیر استارت در میز مذاکره; در خود مشاهده و آن را نشان دهنده یک عملا حقوق و دستمزد کلاه.

این اتحادیه معتقد است که بازیکنان حق بدهکار نرم افزار تاریخ حقوق بر اساس تعداد بازی های انجام شده, با توجه به مارس 26 قرارداد ، رئیس اتحادیه تونی کلارک بارها و بارها گفته است که موضوع بسته است برای بحث.

هنوز MLB با اشاره به یک بند در همان توافق است که خواستار مذاکره بیشتر از حقوق اگر بازی بدون تماشاگر بر اساس اقتصادی "امکان سنجی" از سرگیری این فصل است.

صاحبان پیش بینی زیان وارده از فقدان دروازه مربوط به درآمد و با توجه به آسوشیتد پرس MLB محاسبه کرده است آن را از دست دادن $640,000 (ایالات متحده) در هر بازی.

MLB می توانید سعی کنید به تدوین و فرموله کردن درآمد های مدل که ممکن است درخواست تجدید نظر به اتحادیه و یا شاید پیشنهاد به تاخیر برخی از این فصل پول برای سال های بعدی به منظور نزدیک شدن به نرم افزار-دارای ارزش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن