Dear Abby: مثلث پر از درام آغاز شده به عنوان یک له در مدرسه

DEAR ABBY: در مدرسه, من تا به حال پیروز شدن بر روی یک پسر بچه. او حتی نمی دانند که من وجود داشته است. از طریق

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

DEAR ABBY: در مدرسه, من تا به حال پیروز شدن بر روی یک پسر بچه. او حتی نمی دانند که من وجود داشته است. از طریق یک جلسه فرصت سالها بعد او متوجه من شد عوارض. او نمی دانست که چگونه به سابق خود خیلی دیر شده بود برای او و آن را تبدیل به یک مثلث عشق. او را دیدم خطا از او راه و سمت چپ. من و او با هم بوده است از زمان. او هنوز هم به او صحبت کرد که آنها تا به حال شده است دوستان برای همیشه, اما دو ماه پیش او متوقف شده است.

در ضمن از طریق همه از او شده است cyber-وسیله و دستکاری من. او ایجاد کرده است چند Facebook حساب به شکنجه من فرستاده من یک ویدیو از دوست پسر من انجام جنسی همه چیز و سعی من در این زمان. (در آن پنج سال است.)

او به قطع تماس با او و با شکوه بود تا هفته گذشته که او به کمک او به عقب بر گردیم در تماس با پسر, چه کسی او را ندیده است در 10 سال به علاوه. من آن را برای دستکاری در آن است, اما او آن را می بیند به عنوان رستگاری است. او مراقبت می کند که آن را به من لطمه می زند و او حاضر به خلاص شدن از شر او.

او slandered من همه بیش از Facebook و من فکر نمی کنم او باید انتظار من بود خوب با این و یا حتی می خواهید مانند کسی است که در زندگی خود. او شگفت انگیز بود بدون نفوذ او است. چگونه می توانم او را به آن شخص است ؟ من از دست او بسیار! — نگران در آریزونا

عزیز نگران: اجازه دهید من این را دریافت مستقیم. این مرد فریب خورده سابق خود را با شما و شما انتظار می رود او را به بازی عادلانه است ؟ من آرزو می کنم شما تا به حال ذکر شده چرا دوست پسر خود را ندیده است خود را در بیش از 10 سال است. این ممکن است جالب ترین بند در نامه خود را. شد او و سابق خود ازدواج کرده ؟ فقط با هم زندگی می کنند در حالی که او "در انکار"?

از جایی که من نشسته او انجام همه چیز را او می تواند به مبارزه برای "او مرد." او به نظر می رسد به نرده ها به ترمیم خود را و شما ممکن است مجبور به قبول آن است. به نظر می رسد او در حال حاضر ساخته شده تا ذهن خود را در مورد که و مگر اینکه شما می توانید آن را قبول عاشقانه خود را خواهد شد بیش از. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا ماندن با این فرد به ارزش درام.

DEAR ABBY: خواهر من در قانون نقل مکان کرد و به خانه بعدی و سه سال پیش. در حالی که من لذت بردن از شرکت او و مانند او به عنوان یک فرد, من با داشتن مشکل ابراز نا امیدی من با یک موضوع خاص.

من یک پرچین که ما جدا وآمد و حریم خصوصی را فراهم می کند. او به طور منظم برگ زباله ها می تواند دریچه ای بر بالای پرچین و همچنین به عنوان چیزهای مختلف دیگر او را اپیدمیولوژیک (در نهایت). امروز متوجه شدم که بخش بزرگی از درختچه نشان دادن آنچه به نظر می رسد به یک سوختگی شیمیایی. (او شناخته شده است به استفاده از مواد شیمیایی سمی برای خلاص شدن از شر او را از علف های هرز حیاط و غیره.) من نمی خواهم به توهین او اما در همان زمان من در تلاش برای پیدا کردن کلمات به درستی آدرس میل من برای او به ذهن اموال خط. کمک! مربوط به همسایه

عزیز مربوط: این چیزی است که شما باید خطاب هنگامی که مشکل آغاز شده است. رویکرد او با آرامش و می گویند چیزی شبیه به این: "این مرا ناراحت می کند که شما خود را ترک می تواند سطل زباله درب و موارد دیگر در پرچین. هنگامی که شما انجام دهید این باعث می شود من احساس بی احترامی. چیزی است که شما در سمت چپ بر روی پرچین است آسیب دیده آن است. من پرچین گران شد و به نصب و این ناراحت کننده من. لطفا انجام نمی دوباره آن را."

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب