'آن را برای رفتن به یک منحنی یادگیری': Davenport کسب آمادگی برای بازگشایی جلوتر از بسیاری از دولت - Fri, 15 May 2020 PST

نیمکت راحتی بشویید. – شری Bakken در سالن او در دونپورت در پنجشنبه تمیز کردن مبلمان در حال حرکت اجازه می دهد به

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

نیمکت راحتی بشویید. – شری Bakken در سالن او در دونپورت در پنجشنبه تمیز کردن مبلمان در حال حرکت اجازه می دهد به صورت امن جدایی بین مشتریان آینده و در غیر این صورت آماده سازی کسب و کار خود را برای بازگشایی – یک بازگشایی که در حال آمدن است خیلی زودتر از آن است که برای اکثر کسب و کار در واشنگتن است.

نیمکت راحتی صندلی لینکلن کانتی است که یکی از هشت روستایی شهرستان در واشنگتن اجازه داده می شود به حرکت جلوتر از بقیه دولت به فاز 2 رژیم صهیونیستی. جی Inslee را مرحله به مرحله امن شروع بازگشایی طرح است.

Bakken سالن – که کاملا نام برای این مناسبت را به عنوان فاز دوم و طراحی – یکی از بسیاری از کسب و کار بالا و پایین داونپورت اصلی کشیدن در روز پنج شنبه به عنوان آنها آماده برای شروع فاز 2 از بازگشایی امروز.

نیمکت راحتی صندلی Lincoln County, که تا به حال تنها دو تایید موارد COVID-19 و صفر و میر ناشی از این بیماری است. هیچ یک از این موارد رخ داده در سه هفته گذشته و در شهرستان ها کمتر از 75,000 ساکنان واجد شرایط این شهرستان را به حرکت به مرحله دوم بازگشایی.

مو و ناخن سالن ها در میان کسب و کار است که مجاز به بازگشایی امروز به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال دولت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستورالعمل.

در حالی که فاز دوم و طراحی نمی بازگشایی امروز سالن را صاحب شد در این فروشگاه آماده شدن برای هفته آینده با برخی از همه گیری های مربوط به تغییرات.

"من در آمد و من آغاز شده در هفته گذشته با قرار دادن پارامترهای 6 فوت و من خریداری برخی از پلکسی گلاس فقط در مورد برخی از مناطق که در آن من می توانم آن را به 6 تا ما تقسیم اگر ما به آن نیاز دارند" گفت: Bakken.

Bakken است بیشتر نگران در مورد درمان مسن, مشتریان, که حساب برای درصد زیادی از مشتریان.

"برای آنها را به موهای خود را شسته و یا ناخن پا خود را کمرنگ چرا که آنها نمیتوانند از نظر جسمی آن را انجام دهد خود را – که بخشی من به دنبال به جلو به بازگشت به آنها" Bakken گفت.

او دارای سه صفحه از درخواست ها برای انتصاب به عنوان به خوبی به عنوان متن و Facebook messages. شروع این آخر هفته او قصد دارد برای شروع رزرو قرار ملاقات برای مشتریان.

"جامعه شده است بسیار حمایت و در زمانی که این همه چند تا به حال خریداری کارت های هدیه و محصول است که کمک بسیار کسانی که در چند هفته اول" Bakken گفت. "من سپاسگزار به بخشی از این جامعه است."

بسیاری از رستوران ها در اطراف شهرستان لینکلن نیز اعتبار جامعه برای کمک به نگه داشتن آنها باز بماند در حالی که آنها به طور موقت بسته و یا کاهش ساعت خود را.

"ما می ماند باز برای takeout اما ما تصمیم به بستن" گفت: هدر شل صاحب پست و یک کافی شاپ در Harrington. "بنابراین ما بسته برای حدود شش هفته از آنجا که ما احساس می کردم که بهترین چیزی که ما می تواند انجام دهد. ما شده ایم باز برای حدود دو هفته در حال حاضر."

او گفت: کسب و کار شده است بسیار خوب است و که ترافیک پا شده است به طور متوسط پس از او آغاز شده به ارائه به سفارش و آماده به صورت فاز 2.

بزرگترین تغییر شل و کارکنان خود را تا به حال می شد از بین بردن نیمی از صندلی های خود و ارائه یک نشانه در ورق برای افرادی که تصمیم به ماندن و خوردن پس از تماس با ردیابی می تواند اتفاق می افتد اگر یکی از مشتریان خود قرارداد ویروس.

"بزرگتر ها و رستوران ها نهفته بودن در یک مقدار بزرگتر راه پس ما هستند" شل گفت. "ما خوشحال می شود قادر به باز کردن دوباره و احساس راحتی کند."

تریبون دودخانه در دونپورت یکی از منطقه بزرگتر رستوران. زمانی که این بیماری همه گیر شروع آن تا به حال به حرکت به شدت takeout سفارشات.

"آن را تنظیم برای ما تا آنجا که نحوه رسیدگی به آن گفت:" پیت Brickner صاحب تریبون دودخانه. "منظورم این است که ما هنوز در حال یادگیری است."

روزانه خود را درآمد پایین رفته 50 تا 60 درصد. آنها فکر می کنند آن کاهش خواهد یافت و حتی بیشتر را به عنوان ممکن است حرکت می کند. اما Brickner گفت: حمایت جامعه ممتاز است.

"بسیاری از نمونه هایی از جامعه پله تا بازی," او گفت:. "نه تنها (داونپورت) جامعه اما مناطق دور افتاده به عنوان به خوبی. اما به صورت محلی دیده ایم بیشتر تناسلی-سفارش بایگانی اطلاعات از کسب و کارهای کوچک و حمایت از یکدیگر است."

آنها در حال حاضر به عوض کردن رستوران به آن را احساس می کنم مثل یک ناهار خوری خوب و تجربه خصوصی با قرار دادن پارتیشن در بین غرفه و به کمک رستوران پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل با داشتن دیواره بین مشتریان.

هدف برای Brickner است برای باز کردن در روز سه شنبه و باید هر دو ناهار خوردن در و takeout گزینه های در دسترس است.

"این رفتن به یک منحنی یادگیری برای ما" Brickner گفت. "این چیزی است که هرگز اتفاق افتاده و آن را مانند هر چیز جدید از شما یاد بگیرند و شما سعی می کنید به بهبود است. و همه ما نیاز به پول برای نگه داشتن درهای ما باز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب