از سازنده: در ستایش پر از دست انداز دوش طبقه - Sat, 04 Jul 2020 PST

س: شما چه فکر میکنید در مورد نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش طبقه ؟ من شده است با دیدن این سال و تعجب می کنم اگر م

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

س: شما چه فکر میکنید در مورد نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش طبقه ؟ من شده است با دیدن این سال و تعجب می کنم اگر من می خواهم آن را در حمام. آنها با دوام? من اندک پا حساس هستند وقتی که من راه رفتن بر روی شن و من تعجب می کنم اگر من درد می شود زمانی که من در حمام. این طبقه سخت برای نصب ؟ من هم نگران تمام ملات برای تمیز کردن. به نظر می رسد بسیار گروت در این طبقه است. آیا شما تجربه این خودتان ؟ چه خواهد شما را به نگه داشتن دوغاب دنبال دوست جدید ؟ – اموزش H., Erie, Pa.

A. جالب است که چگونه برخی از مردم خود آگاهانه در مورد اندازه پای خود را. پا از جمله فوق العاده جوایز از مادر طبیعت هنگامی که شما را متوقف و فکر می کنم در مورد آنها.

من می تواند مربوط به این موضوع از حساسیت. زمانی که من راه رفتن در سراسر شن آن را احساس می کند مانند صدها سوزن چسبیده به من در پا. اما شن من صحبت کردن در مورد خشن است و دارای لبه های تیز. نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش طبقه تولید برعکس احساس برای من. وقتی من در یک آن احساس می کند مانند پایین پای من در حال گرفتن یک ماساژ آرامش بخش.

اجازه دهید بحث در مورد دوام. برخی از این دوش طبقه ساخته شده با سنگریزه واقعی یا کوچک سنگ گرد و برخی از آنها faux. بیشتر سنگ بسیار با دوام و برخی می تواند مقاومت در برابر فرسایش برای میلیون ها سال. فکر می کنم از گراند کانیون.

تولید کنندگان کاشی و همچنین faux نقش ونگار ریگی دادن سنگ حمام کاشی کف با استفاده از همان خشت و لعاب مات آنها را به استفاده با دوام کاشی. اگر شما انتخاب می کنید به استفاده از ظروف نقش ونگار ریگی دادن سنگ, شما باید بسیار با دوام دوش طبقه است که می تواند برای نسل های گذشته.

ریگ کف سنگ نیست بیش از حد وحشتناکی سخت به نصب کنید. در اکثر موارد سنگ آمده در ورق و الگوی گونه ای است که آنها هم بافتن برای ایجاد یک تصادفی نگاه کنید. برش سنگریزه ها انجام شده است یا خشک و یا مرطوب-الماس دیدم. شما می تواند علائم را با یک مداد و استفاده از 4 اینچ چرخ با یک خشک الماس تیغه.

این شاید ساده ترین راه برای کاهش, اما می توان آن را کاملا گرد و خاکی. پوشیدن ماسک برای جلوگیری از تنفس گرد و غبار و استفاده از فن های قدیمی به ضربه و گرد و غبار دور از چرخ در حالی که برش. این جلوگیری از گرد و غبار از وارد شدن به بخش های در حال حرکت از چرخ الکتریکی موتور.

من می خواهم پیشنهاد تنظیم نقش ونگار ریگی دادن سنگ به سیمان thinset چسب مخالف آلی mastics که مانند مارگارین. مطمئن باشید به خواندن دستورالعمل نصب و راه اندازی در دسترس از تولید کننده از نقش ونگار ریگی دادن سنگ. آنها معمولا نشان می دهد ترجیح چسب.

فضاهای بین سنگریزه ها آنقدر بزرگ است که شما نیاز به استفاده از سمباده ملات. Sanded ملات است که تقریبا همیشه فقط یک ترکیب رنگی از سیمان پرتلند و شن و ماسه سیلیس. شن و ماسه سیلیس بسیار سخت و با دوام است. این رنگ اغلب فقط شفاف است. این باعث می شود شن و ماسه ملات قوی و از آن تقلید سنگ های بزرگتر است که ما را به بتن پیاده رو patios و driveways. سنگ به بتن قدرت آن است.

مراقب باشید به استفاده از حداقل مقدار آب ممکن است در هنگام مخلوط کردن و قرار دادن دوغاب در یک نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش طبقه. بیش از حد آب باعث خواهد شد دوغاب به کوچک شدن و ترک آن را به عنوان خشک.

اموزش نیست که به نگرانی بیش از حد در مورد رطوبت چرا که او زندگی می کند در شرق. اگر شما در حال تزریق یک طبقه در غرب و یا جنوب غربی ایالات متحده آمریکا که در آن درجه حرارت را می توان پایین شما ممکن است نیاز به غبار سنگریزه ها و thinset در زیر آنها را برای اضافه کردن یک بیت از رطوبت بنابراین فرایند تزریق آسان تر است. اگر رطوبت کم است که در آن شما در حال نصب خود را کف پوشش کف به عنوان به زودی به عنوان شما انجام می شود با تزریق پلاستیک برای 48 ساعت به کاهش تبخیر آب از دوغاب. این کمک خواهد کرد که آن را قوی.

نگه داشتن یک نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش زمین پاک است که تا حدودی آسان است اما بسیاری از مردم نمی خواهید به سرمایه گذاری زمان برای انجام آن است. اولین و مهمترین, شما نیاز به مالش دادن کف حداقل یک بار در هفته برای خلاص شدن از بدن روغن صابون و شامپو مانده و ساده خاک. اینها مواد غذایی برای قالب و کپک زدن.

مطمئن شوید که دوش طبقه خشک به سرعت به عنوان ممکن است پس از دوش شما است. آب سوخت کپک و رشد کپک. اگر شما یک درب حمام باز نگه داشتن آن بعد از خروج از حمام. همان درست است برای پرده حمام. لرزش کردن پرده برای حذف آب تا آنجا که امکان پذیر است و نگه داشتن آن را پس گرفت بنابراین هوا می توانید به غرفه دوش.

شما ممکن است مجبور به نبرد سخت آب لکه ها. این آسان برای انجام با سرکه سفید. اگر شما لکه های سفید شروع به فرم شما نیاز به خلاص شدن از شر این به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است بنابراین شما لازم نیست که لایه لایه از آب سخت سپرده است. سرکه سفید spritzed بر روی کاشی انجام یک کار بزرگ اگر شما اجازه دهید آن را برای حدود 30 دقیقه و سپس شستشو و.

بله, ممکن است بوی خفیف اما باور من نقش ونگار ریگی دادن سنگ دوش طبقه را نگاه خوب برای سال.

عضویت در تیم کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید در askthebuilder.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب