چه "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' در واقع چیست ؟ در اینجا برخی از پاسخ

در یک بعد از ظهر تحریک در مینیاپولیس غیر وتو اکثریت شورای شهر مینیاپولیس در زمان مرحله در Powderhorn پارک یکشن

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

در یک بعد از ظهر تحریک در مینیاپولیس غیر وتو اکثریت شورای شهر مینیاپولیس در زمان مرحله در Powderhorn پارک یکشنبه گذشته و متعهد به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس آن را به عنوان در حال حاضر وجود دارد.

آن ملاقات با سلامتی از خیل حامیان در حضور, که بسیاری از آنها تحت فشار بوده اند به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" پس از جورج فلوید مرگ زیر زانو سابق مینیاپولیس افسر پلیس در روز یادبود.

که عبارت است تبدیل به یک پاره ای از انواع به عنوان معترضان را تحت فشار قرار دادند برای تغییر رادیکال.

در شهرهای دوقلو سازمان هایی مانند اصلاح بلوک سیاه سند چشم انداز جمعی و MPD150 شده اند که منجر به حرکت به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" برای سال. این احساسات است که در حال حاضر در حال تکرار در سراسر کشور است.

این پرسش: چه "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" در واقع چیست ؟

وجود تفسیرهای مختلف از عبارت خود را اعم از جابجایی وجوه به defunding به طور کامل و در نتیجه لغو اداره پلیس در دسترس نباشد. یک زمین مشترک است که ریشه در reimagining چه امنیت عمومی به نظر می رسد به عنوان یک کل.

که گفت:, برخی از مردم از شنیدن "لغو پلیس" و بلافاصله مخالفت با سند چشم انداز بی قانون جامعه است. که نه در همه آنچه که پیشنهاد شده است.

"من فکر می کنم وجود دارد این اشتباه است که بسیاری از مردمی در حال ساخت در تفکر است که ما در حال صحبت کردن در مورد لغو ایمنی" مینیاپولیس عضو شورای شهر ارمیا الیسون گفت. "ما در حال صحبت کردن در مورد لغو شکست یک پلیس ساختار نیست که ما را امن نگه دارید."

ما چگونه به این نقطه ؟

در حالی که این ویدیو وحشتناک از فلوید در حال مرگ در خیابان مینیاپولیس موجب تظاهرات در سراسر جهان فعالان تحت فشار بوده اند به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" برای بسیار طولانی تر از چند هفته گذشته.

گسترده وجود دارد شواهدی وجود دارد که پلیس نامتناسب استفاده از زور علیه مردم سیاه و سفید. به گزارش از نیویورک تایمز پس از 2015 پلیس در مینیاپولیس با استفاده از زور علیه مردم سیاه و سفید در یک نرخ حداقل هفت بار است که از مردم سفید.

گذشته از فلوید, قتل در شهرهای دوقلو در دست پلیس مهمترین آنها عبارتند از Jamar کلارک در سال 2015 و Philando کاستیا در سال 2016.

است و درک وجود دارد, با توجه به مینیاپولیس رئیس شورای شهر لیزا بندر که سیستم فعلی را حفظ کند هر عضو جامعه امن است. بندر گفت که او متعهد به تغییر آن است.

کجا می خواهد این پول برود ؟

در حالی که وجود ندارد بسیاری از جزئیات خاص در مورد این هنوز فعالان را تحت فشار قرار دادند برای جابجایی منابع بودجه و مسئولیت دور از ادارات پلیس و نسبت به جامعه مبتنی بر مدل ایمنی حمایت و پیشگیری است.

به دنبال به طور خاص در MPD آن را به یک بودجه بیش از 190 میلیون دلار برای سال جاری بودجه است که فعالان سیاسی و برخی از مقامات منتخب موافق خواهد بود بهتر است در جاهای دیگر.

"ما می دانیم که بر اساس شواهد و مدارک که overpolicing, جرم, جرم, حبس نگه داشته ما جامعه امن" مینیاپولیس عضو شورای شهر Phillipe کانینگهام گفت. "در واقع آنها را ساخته اند آنها را بیشتر ناامن است. چه ما نمی دانیم که با این نسخهها کار است که بهداشت عمومی با رویکرد به امنیت عمومی. این رفتار خشونت به عنوان یک بیماری است که گسترش می یابد."

در تئوری بیشتر از یک شهرستان به طور فعال سرمایه گذاری در برخی جوامع کمتر اجرای قانون مورد نیاز خواهد بود.

"ما لازم نیست بیشتر پلیس" MPD150 می نویسد در وب سایت خود را. "ما نیاز به کار بیشتر و بیشتر فرصت های آموزشی بیشتر برنامه هنر بیشتر جامعه مراکز سلامت روان تر منابع و بیشتر از یک می گویند چگونه در جامعه خود ما تابع."

چه جای پلیس ؟

پس از تجزیه و تحلیل های مختلف 911 تماس برای به دست آوردن یک دامنه که چرا مردم تماس برای کمک مینیاپولیس شورای شهر به این نتیجه رسیدند که پاسخ سیستم باید متنوع تر از آن است که در حال حاضر.

"ما می دانیم که بسیاری از کسانی که خواستار نباید پاسخ داده شده توسط یک فرد مسلح افسر پلیس" بندر گفت. "در واقع گاهی اوقات که باعث می شود وضعیت بدتر است."

اگر مینیاپولیس بودند به لغو پلیس اولین پاسخ را در اشکال مختلف با مردم بهترین-مجهز برای مقابله با بحران های مختلف. به جای مسلح افسر پلیس در هر سناریو برخی از گزینه های می تواند شامل ارائه دهندگان خدمات سلامت روان اجتماعی کارگران و قربانی طرفداران ورود در صحنه.

"اگر ما نگاهی به آنچه در محل در حال حاضر تماس با پلیس از امن نیست برای همه" MPD150 عضو مولی گلاسکو گفت. "ما نیاز به ایجاد جامعه مبتنی بر سیستم است که به هر کسی که امن و قابل اعتماد تماس بگیرید."

شایان ذکر است که مینیاپولیس شورای شهر ارائه کرده است تعداد بسیار کمی از اطلاعات در مورد آنچه به نظر می رسد در پایین جاده. آنها متعهد به حداقل یک سال از تعامل با اعضای جامعه به منظور توسعه یک طرح است.

"ما می دانیم که آن را نمی خواهد یک شبه اتفاق می افتد و ما می دانیم آن را به مرکز همه از صدای جامعه ما" بندر گفت. "پاسخ دروغ نمی گویند در (شورای شهر). آنها دروغ در جامعه ما است."

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری است و در رکورد گفت او نمی پشتیبانی کامل شئونات اداره پلیس و به جای آن می خواهد به تمرکز بر اصلاحات.

که در پاسخ به جنایات خشونت آمیز?

این است که بدون شک بزرگترین سوالی که مطرح می شود هنگامی که صحبت کردن در مورد لغو پلیس. بی شماری وجود دارد افرادی که تعجب: چه اتفاقی می افتد اگر کسی سرقت از خانه من ؟

به آن نقطه مینیاپولیس شورای شهر اذعان کرده است هنوز وجود داشته باشد افرادی که در پاسخ به جنایات خشونت آمیز حتی اگر آنها را به نام پلیس. حتی سازمان هایی مانند MPD150 اذعان کرد که "این روند انتقال" می تواند برای تماس "کوچک تخصصی کلاس از بندگان عمومی" که کار آن است که برای پاسخ به جنایت های خشونت آمیز.

شده اند وجود دارد مطالعات نشان می دهد که کمتر پلیس می تواند منجر به جرم و جنایت کمتر هر چند برخی استدلال می کنند این شواهد حدیثی.

دیگر شهرستانها سعی کردم این ؟

شاید قابل توجه ترین مثال از یک شهر حل آن نیروی پلیس می آید از کامدن (آرکانزاس), N. J. آن را منحل خود اداره پلیس در سال 2012, انتقال به پلیس جامعه با آموزش است که بر د-تشدید.

این ممکن است تنها جایی در کشور است که می آید نزدیک به ارائه یک مثال برای چه مینیاپولیس شورای شهر است که تعهد را انجام دهد.

شده است وجود دارد ستایش گسترده برای کامدن (آرکانزاس) به عنوان یک کودک پوستر برای لغو پلیس با جرم انداختن با نزدیک به نیم. گفت: برخی از ساکنان می گویند بسیاری از مشکلات آن را طراحی شده برای رفع حل نشده باقی می ماند.

در جای دیگر این برنامه آزمایشی راست مراقبت قرار دادن یک افسر پلیس, یک امدادگر و یک مددکار اجتماعی در هر خودرو در پاسخ به بهداشت روانی تماس در منطقه دالاس در تلاش برای بدست آوردن مردم به کمک آنها نیاز بدون دستگیری و یا خشونتآمیز. آن منجر به کاهش قاچاق در این منطقه است.

به عنوان در حال حاضر برخی از شهرستانها باید متعهد به تعطیل در طول هفته گذشته. نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio متعهد شده است برای تغییر پول از NYPD به برنامه های جوانان و اجتماعی-خدمات برنامه هر چند او نیست روشن چقدر است. شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti به توافق بریده بریده تا 150 میلیون دلار از پلیس لس آنجلس.

که در آن سنت. پل ایستاده ؟

بسیاری از St. Paul شورای شهر نه به نفع لغو اداره پلیس. که گفت:, St. Paul اعضای شورای شهر Nelsie یانگ و میترا جلالی می گویند انجام می دهند.

"شما باید به پال خواستار قطع بودجه دولت به پلیس برای پول در دسترس به صندوق چیزهایی که ما را امن نگه دارید" گفت: جلالی که پشتیبانی از defunding بخش بیش از زمان برای رسیدن به لغو. "من می شنوم بسیار شدت از بخش من و دیگر نقاط شهر که مردمی می خواهید به امن است. آنها برابر نیست که با تمایل بیشتر پلیس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن