واقعا چه شروع Michael Jordan گوشت گاو با Isiah Thomas?

آن را ممکن است خود را مستند اما "آخرین رقص" را تقویت کرده است Isiah Thomas' مشخصات همه یکسان است.به ESPN biopi

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

آن را ممکن است خود را مستند اما "آخرین رقص" را تقویت کرده است Isiah Thomas' مشخصات همه یکسان است.

به ESPN biopic در 1997-98 گاو قهرمانی تیم استفاده کرده است ابتدا خود را در شش قسمت به برجسته مایکل جردن افزایش از کارولینای شمالی phenom به بین المللی آیکون. و توماس تا به حال عمدهای در این مستند با تشکر از گرم NBA رقابت با اردن که simmers امروز.

قسمت 5 و 6 پخش یکشنبه و وقایع توماس' بدنام محرومیت از المپیک 1992 تیم رویایی. آن اشاره کرد لحظه ای در اردن-توماس رقابت به عنوان بسیاری از جمله توماس معتقد بودند او سزاوار یک نقطه.

در حالی که اردن را تکذیب کرد مسئولیت او در نهایت تایید و تصمیم گیری در این مستند.

"شما می خواهید به آن را نسبت به من پیش بروید و مهمان من," او گفت:. "اما من نبودم."

اما "آخرین رقص" قلم اولین لحظه کلیدی در اردن-توماس رقابت: 1985 All-Star Game. اردن بود که به سرعت در حال ظهور به عنوان محبوب ترین بازیکن در NBA انتخاب شد به بازی به عنوان یک تازه کار. گفته توماس کمک کرد منجر به یک توطئه برای تطهیر اردن نقش خود را در بازی. اردن برگزار شد به هفت امتیاز در 2-برای-9 تیر اندازی, تلاش عکس های کمتر نسبت به هر یک از دیگر کنفرانس شرق استارت. این بازی است که در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان مراجعه کننده "Freezeout."

در اولین بازی بعد از این همه ستاره اردن به ثمر رساند حرفه ای-بالا 49 امتیاز و 15 ریباند و پنج پاس گل و چهار دزد منجر به گاو به اضافه برنده شدن بیش از پیستون است. یک رقابت متولد شد.

آن را به طور گسترده ای گزارش شده است که چندین all-stars ناراحت شد توسط برخی از اردن اقدامات منجر به بازی. اما واقعی میزان توماس' نقش در قرار freezeout است که در این روز بیشتر حدس و گمان از واقعیت است.

در فوریه. 14 روز پس از اردن و عملکرد سابق مطبوعات ورزشی نویسنده چارلی وینسنت نوشت: کمی نرمتر حساب ارتباط است. قبل از بازی وینسنت نوشته است که یک ساعت قبل از tipoff, اردن یک نقطه تبریک توماس در دادگاه در تلاش برای درهم کوبیدن هر گونه توسعه احساسات منفی بین آنها است.

"من می خواستم مطمئن شوید همه چیز همه حق است" اردن گفت. "من ناراحت که همه بحث در مورد گرفتن سر بزرگ. من احساس می کنم خیلی بهتر در حال حاضر ... من احساس می کنم چیزی وجود دارد که همه بحث. به همین دلیل Isiah و من یک نقطه در رفتن (شیکاگو) تلویزیون در همان زمان."

با توجه به وینسنت بسیاری از شایعات در مورد رابطه سنگی آمد از دکتر چارلز تاکر یک مشاور برای هر دو و سحر و جادو توماس جانسون در زمان. تاکر به خبرنگاران گفت که توماس و سابق تاتنهام ستاره و دیترویت بومی George Gervin را تکذیب کرد اردن توپ را به او درس بگیریم.

"چند ساعت پس از این همه ستاره بازی زمانی که تاکر توماس و سن آنتونیو در George Gervin ملاقات به عنوان آنها در حال آماده شدن برای هیئت مدیره پرواز دیترویت آنها صحبت برای یک دقیقه پس از آن شکست به gales خنده" وینسنت نوشت.

"ما از صحبت کردن در مورد چقدر خوب آنها به اردن" تاکر گفت: در داستان است. "من هم با یک دسته از بچه ها شنبه و در مورد آن صحبت کردیم ... اما من فکر می کنم برخی از آنها فکر ما overdid برخی از آن."

توماس رد هر گونه دخالت در freezeout اشاره کرد که Moses Malone زمان تنها 10 عکس و سیدنی Moncrief زمان فقط پنج.

در فوریه. 16, Vincent نوشت ، توماس آموخته بود که تاکر بود منبع این شایعه که او در نقش یک در انجماد اردن از بازی. تاکر اقدام به پیاده روی خود را ،

"این بچه ها نبودند جدی در مورد انجام هر کاری به اردن" تاکر گفت. "آنها فقط به معنای آنها نمی خواهید به بیرون رفتن از راه خود را برای او ... آنها هرگز قصد گرفتن او را. این بود که آنها نمی خواهید به اجازه او انجام آنچه او می خواست به انجام. آنها همچنین او را سخت و او دریافت نمی کردن ... آنها ممکن است احساس او بود که کمی از خود راضی (اما) تا آنجا که تکبر شما می دانید که چگونه متکبر Isiah می شود و سحر و جادو (جانسون) بیش از حد."

رسانه های دیگر نیز عنوان حادثه. شیکاگو تریبیون نوشت که گزارش حادثه که در آن اردن نادیده گرفته توماس در حالی که ایستاده در یک آسانسور در واقع اتفاق نمی افتد.

"من بسیار ناراحت شد که من به عنوان خوانده شده که" توماس گفت: در داستان است. "این می تواند تاثیر بالقوه دوستی بین من و مایکل.

"او یک پسر خوب و پسر عموی من دارن این گاو' توپ او آویزان در اطراف او" او ادامه داد. "من مادر دعوت کرده است مایکل را برای صرف شام به یک زن و شوهر از بار. این فقط درست نیست. مایکل و من صحبت چند بار به پایین وجود دارد."

که دوستی آمد هرگز به ثمر البته. گرم جنگ بین خریداران و پیستون در سال 1989 1990 و 1991 به اوج خود رسید با توماس و بسیاری از هم تیمی های خود راه رفتن از روی زمین قبل از پایان سال 1991 کنفرانس شرق نهایی تخریب هر فرصتی از آن است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اردن هنوز هم دارای احساسات قوی نسبت به توماس. در قسمت پنج از "آخرین رقص" او اذعان کرد که او احساس به عنوان اینکه توماس ام را منفی نهفته تیم رویایی شیمی.

او باید یک تعریف برای او ،

"من احترام Isiah Thomas' استعداد" اردن گفت. "برای من بهترین پوینت گارد در تمام دوران است, Magic Johnson و درست پشت سر او است Isiah Thomas. مهم نیست که من چقدر از او متنفرم, من احترام خود را بازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن