DHS هواپیما نظارت معترضان در مینیاپولیس ده از دیگر شهرستانها

GRAND FORKS, N. D. — وزارت امنیت داخلی مستقر هلیکوپتر و هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین بیش از 15 شهرستانها ک

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

GRAND FORKS, N. D. — وزارت امنیت داخلی مستقر هلیکوپتر و هواپیما و هواپیماهای بدون سرنشین بیش از 15 شهرستانها که در آن تظاهرکنندگان جمع شده بودند در اعتراض به مرگ جورج فلوید, ورود حداقل 270 ساعت از نظارت به مراتب بیشتر از آنچه قبلا نازل شده با توجه به گمرک و حفاظت مرزی داده است.

بخش اعزام هواپیماهای بدون سرنشین بیش تظاهرات در مینیاپولیس در ماه گذشته موجب یک تحقیق کنگره و گسترده اتهاماتی که آژانس فدرال تا به حال در نقض حریم خصوصی و حقوق شدند.

اما این فقط یک تکه از سراسر کشور عملیات که مستقر منابع معمولا استفاده می شود برای گشت زنی در مرز ایالات متحده برای قاچاقچیان و گذرگاه های غیر قانونی. هواپیما فیلم برداری تظاهرات در دیتون اوهایو; شهر نیویورک; بوفالو, نیویورک و فیلادلفیا, میان, سایر, شهرستانها, ارسال فیلم در زمان واقعی به مراکز کنترل مدیریت دریایی و هوایی و عملیات شعبه گمرک و حفاظت از مرزها.

این فیلم بود و پس از آن تغذیه به شبکه های دیجیتال موفق توسط وزارت امنیت میهن به نام "لوله بزرگ" است که می تواند توسط دیگر سازمان های فدرال و محلی در ادارات پلیس برای استفاده در آینده تحقیقات به گفته مقامات ارشد با دریایی و هوایی و عملیات.

آیات آمده میان شدید ملی بحث بر سر تاکتیک های پلیس و نقشی که اجرای قانون فدرال باید بازی را در کنترل و یا نظارت بر تظاهرات. پاکسازی معترضان از پارک لافایت در واشنگتن برای ریاست جمهوری عکس op است که هنوز هم تحت بررسی. نیروی هوایی بازرس کل در حال بررسی است که آیا نظامی استفاده نادرست شناسایی هواپیما برای نظارت بر مسالمت آمیز معترضان در واشنگتن و مینیاپولیس این ماه است.

مسئولان گمرک و حفاظت مرزی پایه اینجا رد هر گونه مفهوم است که ناوگان خود را از هواپیما شده بود سوء استفاده و یا نقض حقوق و حریم خصوصی و یا ارعاب معترضان.

"بدترین قسمت برای من زمانی است که ما به سربازان طوفان" گفت: David Fulcher معاون مدیر عملیات هوایی در هوایی ملی مرکز عملیات امنیتی در گرند فرک. "ما اعتقاد داریم در تظاهرات صلح آمیز است."

جی استنلی ارشد تحلیلگر سیاست در اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت: این هواپیما می تواند دلسرد کردن مردم از اعتراض. نگرانی این است که نه تنها آنچه را که آژانس مرزی در حال انجام است با این فیلم اما چگونه آینده عملیات می تواند انطباق با تکنولوژی.

"شما ببینید یک هواپیما شما هیچ نظری ندارم در حال حاضر چه فن آوری است که هواپیما حامل" استنلی گفت. "چیزی است که وجود دارد نظامی و مسلط در مورد یک پلیس نظامی هواپیما معلق در هوا بیش از زمانی که شما خارج وجود دارد در اعتراض به سوء استفاده پلیس."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن