مسکو فاضلاب مطالعه نشان می دهد که افزایش حضور COVID-19 - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

یک فاضلاب اپیدمیولوژی شرکت تخمین زده می شود وجود دارد 1,400 موارد COVID-19 در مسکو با جمع آوری نمونه ها در تار

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

یک فاضلاب اپیدمیولوژی شرکت تخمین زده می شود وجود دارد 1,400 موارد COVID-19 در مسکو با جمع آوری نمونه ها در تاریخ 1 ژوئیه از آب در شهرستان احیاء و استفاده مجدد از تسهیلات.

برآورد تضاد به 190 مورد این شرکت برآورد شده از آزمون در اواخر ماه مه.

وجود 31 تایید و شش احتمالی موارد که از روز شنبه در شهرستان Latah با توجه به بهداشت عمومی – آیداهو, North Central منطقه.

مسکو برای اعمال شد و پذیرفته شده برای شرکت در یک یارانه برنامه را برای حضور در آزمون از coronavirus در فاضلاب با توجه به انتشار اخبار.

Biobot تجزیه و تحلیل یک شرکت است که مورد مطالعه مصرف مواد مخدر در فاضلاب آغاز یک برنامه برای پیگیری COVID-19 در فاضلاب. Biobot توسعه یک فرآیند برای شناسایی تکثیر و اندازه گیری غلظت ویروسی ribonucleic acid (RNA) در فاضلاب نمونه.

Biobot متحده آن روش برای تشخیص COVID-19 در فاضلاب اقتباس شده از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پروتکل ها و تکیه بر تشخیص ژنتیکی قطعاتی از ویروس است که در حال دفع شده در مدفوع. آزمون مشخص نیست و اگر این ویروس مرده است و یا فعال.

این شهرستان ارائه شده هفتگی آزمون نمونه ممکن است. سه آزمایش تشخیص نیست coronavirus.

در تاریخ 16 ژوئن شهرستان دریافت مارس 27 نتایج نشان داد که غلظت که Biobot مورد استفاده برای برآورد 190 موارد COVID-19 در جامعه است. وجود دارد پنج مورد تأیید مه 27 در شهرستان Latah با توجه به PH-INCD.

روز پنج شنبه در این شهرستان دریافت نتایج جستجو برای جولای 1 نمونه که Biobot مورد استفاده برای برآورد 1,400 موارد در مسکو. PH-INCD گزارش 20 مورد تأیید ژوئیه 1 در شهرستان Latah.

تخمين موارد بر اساس غلظت ظهور علم و وجود متغیرهای مختلف از جمله باران, رویدادهای روزانه جریان تغییرات و فاضلاب و خط تمیز کردن است که می تواند بر دقت و به خصوص در یک سیستم کوچکتر مانند مسکو انتشار گفت.

"این مهم است که توجه داشته باشید که Biobot داده ها را فراهم می کند برآورد نه واقعی موارد" شهرستان سرپرست گری Riedner گفت: در انتشار. "در حالی که ما نمی توانیم تکیه بر دقت مورد تخمين چیزی که مسلم است این است که ما شاهد به طور قابل توجهی افزایش غلظت COVID-19 در فاضلاب. ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر سطح در فاضلاب و در ادامه برای به اشتراک گذاشتن نتایج با مراقبت های بهداشتی حرفه ای است."

تایلر پالمر شهرستان معاون سرپرست از آثار عمومی و خدمات گفت: چهار Biobot آزمايشات 120 دلار در هر و یارانه های اعطای پول Biobot به دست آمده از دولت فدرال است. دو آزمون پس گرفتند 1200 $در هر.

پالمر گفت: این شهرستان شروع خواهد شد ارسال هفتگی نمونه – بدون هیچ هزینه به شهرستان – به UI برای تجزیه و تحلیل. او گفت: این شهرستان می تواند به پوشش بخشی از هزینه ها در آینده است.

انتشار گفت UI علوم زیستی و مهندسی عمران و محیط زیست بخش با استفاده از کمک های مالی از موسسه برای مدل سازی همکاری و تعامل در حال آغاز یک منطقه ای فاضلاب تست برنامه با برنامه شروع به پردازش نمونه ها در عرض دو هفته.

Riedner گفت که او امیدوار است کار با UI به شما اجازه می دهد برای نتایج آزمون پراکنده با سرعت بیشتری.

Riedner گفت: شهرستان سهام نتایج آزمون با PH-INCD, Gritman مرکز پزشکی شهرستان و مقامات دولتی.

"ما فقط می خواهم به مطمئن شوید که همه تمام اطلاعات," او گفت:.

او گفت: این شهرستان است که با استفاده از نتایج آزمون به موسسه بیشتر coronavirus مربوط به سفارشات.

ساکنان باید پوشیدن پوشش صورت در هر شهر مسکو قطعنامه شورای که منقضی Aug. 4.

"ما همه چیز را انجام داده است که ما فکر می کنم لازم است در این مرحله" Riedner گفت.

او گفت: در انتشار نتایج تاکید نیاز به افزایش تلاش در بهداشت مانند شستن دست و اجتناب از دست زدن به چشم و بینی و دهان, تمرین 6 پا اجتماعی فاصله و پوشیدن پوشش صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

مسکو با آب احیاء و استفاده مجدد از تسهیلات خدمت منطقه در مسکو محدوده شهر و جنوب شرقی مسکو فاضلاب منطقه واقع در شرق محدوده شهرستان.

در طول COVID-19 گیر Biobot تجزیه و تحلیل COVID-19 شيوع در حدود 400 شهرستانها در سراسر امریکا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب