آنی عزیز: دردسر آروغ زدن - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

آنی عزیز: من شروع به دیدن کسی که به تازگی. "متی" یک نجیب زاده کامل از بسیاری جهات اما او یک عادت است که من برا

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

آنی عزیز: من شروع به دیدن کسی که به تازگی. "متی" یک نجیب زاده کامل از بسیاری جهات اما او یک عادت است که من برای پیدا کردن بسیار بی ادب و نامطلوب: او burps مکرر و گاهی اوقات حتی بدون پوشش دهان خود را. ما نشستن به تماشای یک فیلم با هم بعد از شام و همه من می توانید تمرکز خود را ثابت gurgles کنار من روی نیمکت. رابطه هنوز هم نسبتا جدید است و من نمی خواهم به صدمه زدن به احساسات خود را, اما این جدی turnoff. چه باید من به او بگویید ؟ – ببخشید شما

عزیز ببخشید شما: آیا نمی شود بیش از حد سریع به قاضی: آن ممکن است تقصیر او نیست. آروغ زدن مکرر می تواند نشانه ای از اسید معده است که ممکن است به نظر می رسد مانند یک جزئی وضعیت در حال حاضر در دراز مدت می تواند باعث آسیب های جدی به مری اگر درمان نشود. دفعه بعد او را با داشتن این حملات از سوء هاضمه نشان می دهد که او صحبت کردن با پزشک خود در مورد آن و در نتیجه آوردن توجه خود را به موضوع, در حالی که همچنین نشان می دهد که شما مراقبت – برنده-برنده.

آنی عزیز: امروز من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن برخی از بینش در مورد حمام ایمنی. من و همسرم شهروندان ارشد هستند و ما گاهی اوقات سرگیجه جادوها در حالی که در حمام. ما با استفاده از یک تشک لاستیکی در کف حموم, اما متوجه شدم که حصیر شد بسیار لغزنده است که اتفاق می افتد در طول زمان با توجه به چربی در حمام از صابون. سالمندان باید مراقب باشید تا مطمئن شوید که خود را داخل حصیر نیست لغزنده و باید جایگزین آن شده است.

ما همچنین متوجه شد که آن را کمک می کند تا اگر ما چهره قبل از دوش گرفتن به طوری که ما لازم نیست برای شستن چهره ما در این گرایش به زمانی که جادوها سرگیجه رخ می دهد (چرا که ما چشم بسته هستند). همچنین توصیه می کنم نصب یک دست برگزار شد دوش و شلنگ به طوری که آب می تواند به کارگردانی هر کجا که شما می خواهید.

اما من فکر می کنم مفید ترین چیز برای ما شده است خرید یک صندلی طراحی شده است که به تناسب در یک وان یا دوش غرفه. این به ما اجازه می دهد برای تمیز کردن خودمان را در حالی که نشسته است. آنها حدود 40 و بسیار سبک وزن به طوری که می توان آنها را از وان یا دوش محوطه به راحتی. من امیدوارم که این پیشنهادات مفید و مضر اجتناب از حوادث به خصوص برای سالمندان ما. – Al R.

عزیز آل: این می تواند یک مکان خطرناک و حتی برای مردمی است. CDC گزارش می دهد که 235,000 مردم بازدید از اورژانس برای حوادث آنها رنج می برد در حمام در هر سال است. اما البته این خطر را افزایش می دهد با سن و سال و سالمندان باید هر احتیاط به حمام محل امن تر از نصب نرده با استفاده از یک صندلی به شما نشان می دهد. AARP اتحاد گسترده "حمام فهرست" در وب سایت خود را که می رود به عمق بیشتر.

ارسال سوالات خود را به صورت آنی لین به dearannie@creators.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب