پلیس به دنبال ده ها تن که غارت Lululemon در سنت پل Grand Ave. در طول فلوید ناآرامی

پس از ده ها تن از مردم غارت پایان سایش ورزشی شرکت فروشگاه در سنت پل Grand Avenue, پلیس منتشر شد, نظارت, عکس ها

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

پس از ده ها تن از مردم غارت پایان سایش ورزشی شرکت فروشگاه در سنت پل Grand Avenue, پلیس منتشر شد, نظارت, عکس های چهار شنبه و پرسید: برای کمک به شناسایی مظنون است.

در طول ناآرامی های مدنی پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کسب و کارهای مختلف بودند تخریب و به آتش کشیده شد در سنت پل در مه 28 و 29 مه.

کسی که با استفاده از یک چوب بیس بال به شکستن درب Lululemon در گرند خیابان و خیابان ویکتوریا در 11:45 p. m. on May 28.

"به زودی پس از ده ها تن از مردم تصادفا و پا راه خود را از طریق درب و بیش تکه ای از شیشه و غارت فروشگاه برای هر آنچه که آنها می توانند حمل" St. Paul پلیس در بیانیه ای گفت: در روز چهارشنبه.

حداقل 30 نفر درگیر شدند و مقدار قابل توجهی از کالاهای به سرقت رفته بود به ارزش ده هزار دلار با توجه به استیو Linders یک St. Paul سخنگوی پلیس.

محققان شده اند جمع آوری شواهد و به دنبال مظنون در موارد مختلف از آتش سوزی و سرقت. چندین نفر دستگیر شده اند.

در Lululemon مورد دادستان متهم 24 ساله St. Paul زن با جرم سرقت. پلیس او را متوقف و مرد در ورزش-وسیله نقلیه سودمند در بر داشت و آیتم های مختلف از لباس Lululemon با امنیت برچسب ها هنوز هم متصل شده و با توجه به شکایت کیفری.

در طول یک جستجو در حکم بیش از 100 مورد از لباس Lululemon پیدا شد مرد اتاق خواب; بسیاری هنوز هم به حال امنیت برچسب ها بودند و روی چوب لباسی منحصر به فرد به Grand Avenue, فروشگاه, شکایت گفت.

نظارت و عکس از Lululemon سرقت را می توان در اداره پلیس سایت. پلیس در حال پرسیدن هر کسی با اطلاعات تماس آنها را در 651-266-5900 یا SPPD-CUITF@ci.stpaul.mn.us.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب