نامه ها: امید, St. Paul هیئت مدیره مدرسه خود تجدید نظر خواهد کرد تصمیم اشتباه در مدرسه منبع افسران

St. Paul افسر پلیس اسباب بازی Vixayvong, راست, که با این نسخهها کار به عنوان به عنوان پارک دبیرستا

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399
St. Paul افسر پلیس اسباب بازی Vixayvong, راست, که با این نسخهها کار به عنوان به عنوان پارک دبیرستان منابع افسر صحبت می کند با توانایی برقراری علی در مدرسه در روز سه شنبه, اکتبر. 25, 2016. Vixayvong Vixayvong شده است یک مربی به توانایی برقراری کسی که دچار افسردگی است. (پایونیر پرس: مارا H. Gottfried)
منتشر شده در | به روز شده:

این تصمیم اشتباه

من نا امید در Saint Paul, مدرسه, مدیره تصمیم به پایان دادن به قرارداد با سنت پل اداره منابع مدرسه افسران به عنوان گزارش شده توسط جاش Verges در ژوئن 24 edition. من معتقدم که این تصمیم بر اساس برداشتی غلط از سیگنال های سیاسی.

آنها موفق به رسمیت شناختن است که سنت پل اداره پلیس استثنایی است. آن است که یک اجرا از آسیاب بخش. با اینکه همه ادارات پلیس با هم و کلیشه سازی آنها را انجام می دهند زیانی به دانش آموزان خود را. داوری از هیئت مدیره عضو آلن قول آنها به نظر می رسد برابر حضور یک افسر با افزایش تروما. به خلاف داشتن دوستانه افسر نزدیک اجازه می دهد تا دانش آموزان برای استراحت کمی در مورد ایمنی محیط زیست خود را.

دوم آنها نادیده گرفتن ورودی از دانش آموزان و مدیران مدارس خود را. نود و شش درصد از St. Paul دبیرستان juniors گفت: در سال گذشته که آن را یک "ایده خوب" به یک افسر در حال حاضر در مدرسه. اصول هفت دبيرستان با افسران اختصاص داده و همچنین حمایت از برنامه.

سوم زیر سرب از مناطق مانند وینونا و مینیاپولیس دارای اولویت وارونه تبدیل شده است. اگر هر چیزی, مینیاپولیس, می تواند یادگیری چند چیز با مطالعه سنت پل اداره پلیس.

من امیدوارم که هیئت مدیره مدرسه را تجدید نظر در این تصمیم اشتباه.

دیوید ممکن است Lilydale
نویسنده بازنشسته خدمات اجتماعی مدیر شهرستان رمزی

آنها پال خواستار قطع بودجه دولت

شده است وجود دارد سیستماتیک نژادپرستی و خشونت پلیس برای چندین دهه و یا قرن ها. شده است وجود دارد بحث گسترده در مورد آن و مسائل دیگر فقط به مدت یک دوره. ما انتخاب politicos شده اند قابل ملاحظه ای فعال در پرداختن به مشکلات در طول همان دوره از زمان است.

به عنوان یک نتیجه وحشتناک غیر ضروری جورج فلوید مرگ و در نتیجه اعتراضات گسترده این انتخاب politicos در حال حاضر در نهایت می گویند که آنها درک وجود دارد سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. وای تجلی ؟ به همین دلیل در حال حاضر و نه 40 سال پیش یا قبل از ؟

ما می توانید ذخیره مقدار زیادی از تقصیر را به گردن "نمی راک قایق" انتخاب politicos. در عین حال این politicos به نظر می رسد اجتناب از مصرف هر گونه مسئولیت برای دهه از هر گونه تغییر معنی دار و عمل است. چرا سنگ قایق زمانی که آنها می خواهند به در اتاق برای همیشه حتی از طریق دولت آتن در عین حال آنها هنوز هم پرداخت می شود ؟

بنابراین اگر ما در حال پال خواستار قطع بودجه دولت هر کسی یا هر چیزی, چرا انتخاب politicos جلو و مرکز در بحث ؟ آنها را ساخته اند قوانین و نگاه کنید که در آن ما در حال حاضر.

روروک مخصوص بچه ها Thompson, وست سنت پل

که از ترس به عقب است

زمانی که Covid-19 اولین بار در ماه مارس ما احساس کاملا امن برای خرید مواد غذایی در اوایل صبح هنگامی که وجود دارد یک زمان تعیین شده برای سالمندان است. همه و همه یک ارشد.

به تازگی بسیاری از سالمندان و بسیاری از همین حالا باید ماسک ،

من دیگر احساس راحتی و ایمنی که تعیین چارچوب زمانی. تا زمانی که من می توانید پیدا کردن یک فروشگاه مواد غذایی است که نیاز به ماسک و افتخارات زمان اولیه برای سالمندان من نمی دانم که چگونه ما قادر خواهد بود برای به دست آوردن آیتم های لازم برای زنده ماندن Covid 19.

این جوان هیچ حافظه از فلج اطفال, اما من انجام دهید و همچنین ترس از دستیابی به آن است. که از ترس به عقب است چرا که به اعتقاد من Covid-19 خواهد بود مهلک به ما اگر ما نمی توانیم از آن جلوگیری کنیم.

تام Kapsner, خرس سفید دریاچه

نسل

پدر و مادر من' generation به نام "بزرگترین نسل" به یک دلیل.

من فکر کردم مال ما خواهد بود "عشق نسل".

آن را نمی خواهد.

مارتا Edgar, St. Paul

اجرای قانون

این سه هفته پس از معترضان در زمان قانون را به دست خود و سرنگون مجسمه کلمبوس در نزدیکی Minnesota state Capitol. کسانی که مسئول هستند به وضوح نشان داده شده ارتکاب جرم در ویدئو, قانون روشن است در تخریب اموال عمومی و آنهم Walz و دادستان کل الیسون موظف به رعایت این قانون که آیا آنها آن را دوست دارم یا نه.

ما استفاده می شود به یک کشور بر اساس قانون است. به اجرای قانون آشکار جنایات می فرستد یک پیام خطرناک. اجازه می دهد تا حکومت اوباش باعث می شود ما بهتر از یک کشور جهان سوم.

Minnesotans سزاوار بهتر از آنچه که رهبری دولت نشان داده است به تازگی.

Robb Jacobs, Stillwater,

  • برچسب ها:
  • نامه

به نظر شما لطفا احترام دیگر نظر و ديدگاه. هدف ما با مقاله نظرات است که به ارائه یک فضای مدنی و آموزنده و سازنده مکالمات. ما حق حذف هر گونه نظر ما خیال می تواند توهین آمیز, بی ادب توهین به دیگران نفرت انگیز, خارج از موضوع و یا بی پروا به جامعه است. ببینید ما شرایط کامل استفاده نمائید.

مشاهده نظرات
نظرات وبلاگ و طراحی شده توسط Disqus یا Disqus

بیشتر در نامه به سردبیر

  • Letters: So we trust the government to mail ballots to the right people?
    ادامه مطلب
  • Letters: Change the name of Fort Hood to Fort Benavidez, after this Medal of Honor hero
    ادامه مطلب
  • "It is again time for the community to come together to save the nature center."
    ادامه مطلب
  • Letters: School board misses a chance to build community and inclusion
    ادامه مطلب
  • Letters: 'Black Lives Matter' isn't about special treatment
    ادامه مطلب
  • Sainted: Sprucing up Apple Valley, one footstep at a time
    ادامه مطلب


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب