جیز بازدید تیم خواهد چارتر هواپیما و اتوبوس و محدود به تورنتو راجرز مرکز و اتصال هتل

تست چهار بار در هفته تغییر قرنطینه و پرواز چارتر برای هر دو جیز آبی و تیم بازدید از میان کلید پروتکل های ارائه

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

تست چهار بار در هفته تغییر قرنطینه و پرواز چارتر برای هر دو جیز آبی و تیم بازدید از میان کلید پروتکل های ارائه شده در این طرح برای لیگ اصلی بیس بال بازگشت به تورنتو.

آبی جیز کرد که آنها به حمایت از انتاریو افسر ارشد پزشکی از سلامت دکتر دیوید ویلیامز به میزبان بازی های خانگی در Rogers Centre. این استان می پیوندد شهرداری دولت در نشان دادن حمایت برای این طرح است. تصمیم به اعطای معافیت است که اجازه می دهد جیز و بازدید از MLB تیم برای عبور از مرز بدون 14 روز قرنطینه در حال حاضر نهفته است مستقیما با دولت فدرال است که حرف آخر در که کند می کند و عبور از مرز.

تصویب به بازی در تورنتو است مشروط بر هر دو جیز و بازدید از تیم — که شامل Miami Marlins و Tampa Bay Rays عبور از مرز از COVID-19 نقطه داغ در فلوریدا پس از تمام پروتکل در یک 176-صفحه بازگشت-به-بازی برنامه.

پروتکل عبارتند از:

  • همه MLB بازیکنان و پرسنل باشگاه را آزمایش می شود هر روز حداقل چهار بار در هفته هر دو در خانه و در جاده ها است.
  • تست در تورنتو شامل یک بینی گرد و خاک برای افزایش دقت.
  • بازیکنان که تست مثبت برای COVID-19 نمی شود مجاز به ورود به کانادا تا زمانی که آنها روشن دو تست منفی در یک ردیف.
  • در حالی که در تورنتو بلو جیز و بازدید از بازیکنان و کادر فنی نمی خواهد بود قادر به ترک راجرز مرکز و مجاور هتل همان اصلاح قرنطینه این باشگاه است که با استفاده از طول آموزش مداوم اردوگاه.
  • جیز آبی و بازدید از باشگاه های سفر خواهد کرد در منشور خصوصی و اتوبوس است که به دنبال آژانس بهداشت عمومی کانادا دستورالعمل.

هدف این است که برای به حداقل رساندن تماس با هر کسی که خارج از این سفر و جدا باقی می ماند به عنوان آنجا که ممکن است برای سلامتی هواداران و تیم است.

انتاریو برتر داگ فورد روز پنجشنبه گفت او به دنبال به جلو به جیز در Rogers Centre در این فصل پس از لیزا مک لود استان وزیر میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع گفت که اتاوا TSN رادیو 1200 که جیز حال ترخیص کالا از گمرک به بازی در تورنتو و سفر به ایالات متحده برای جاده ها در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

MacLeod در ابتدا گفت: Blue Jays پاکسازی شده بود و توسط فدرال به بازی در هر دو کشور است اما این توافق خواهد بود اگر لغو پروتکل شکسته شد. او راه می رفت کسانی که نظرات در بیانیه ای در روز بعد گفت: این استان خواهد بود "به ادامه کار با ما فدرال همتایان و سازمان های ورزشی به منظور تسهیل بازگشت امن به بازی اگر ورزشکاران مجاز به عبور از مرز."

در ضمن تورنتو شهردار John Tory گفت: او خواست دولت استانی و فدرال به تصویب MLB طرح.

"این یکی از گسترده ترین پروتکل های من تا کنون دیده می شود به نگه داشتن مردم سیج در شهر تورنتو" حزب محافظه گفت. "آنها در حال رفتن به در واقع قربانی زیادی با داشتن خود را محدود عمدتا زمانی که آنها در خارج از شهر به هتل محل."

در اوایل این هفته کانادا, معاون بهداشت افسر دکتر هوارد Njoo ابراز نگرانی در مورد Blue Jays' طرح گفت: کانادا و ایالات متحده در مکان های مختلف با توجه به COVID-19.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

یک مقام رسمی از تصمیم دولت فدرال است که انتظار می رود در روزهای آینده.

آبی جیز باز فصل خود را در Tampa Bay Rays جمعه بعدی. اول خود برنامه ریزی صفحه اصلی بازی قرار است در ماه ژوئیه 29 در مقابل جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن.

با فایل های از کانادا مطبوعات

Laura Armstrong

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را از فکر می کنم این پیشنهاد ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب