پوتین در مراسم اولین رویداد پس از ماه از مستند - Tue, 12 Jun 2020 PST

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در روز پنج شنبه نشان داد تا در یک مراسم ملی تعطیلات — اول عمومی رویداد

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در روز پنج شنبه نشان داد تا در یک مراسم ملی تعطیلات — اول عمومی رویداد او حضور داشتند پس از اعلام یک مستند در سراسر کشور بیش از دو ماه پیش.

پوتین مشاهده عمل بالا بردن پرچم ملی در پارک یادبود در غرب مسکو و سپس در زمان شرکت در مراسم اهدای جایزه. او با پوشیدن یک ماسک و نه بسیاری از کسانی که دست او را تکان داد و پس از ارائه آنها را با قهرمان روسیه مدال.

پوتین با اشاره به این ملت "هزار سال تاریخ پر از صفحات بزرگ افتخار و غرور های بی نظیر شجاعت اجداد ما و عشق خود را برای کشور خود." اوباما در سخنرانی اش مورد ستایش قرار داد به خصوص پزشکی کارگران خود را ستایش شجاعت و از خود گذشتگی.

67 ساله رهبر قبلی ظاهر عمومی در آمد و در اواخر ماه مارس زمانی که او با حضور در دیدار با مردم کسب و کار فقط به عنوان او اعلام کرد نسبی اقتصادی shutdown در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع بیماری است. او مجاز منطقه ای استانداران برای تصمیم گیری در اقدامات محدود کننده و بسیاری از آنها تحمیل تنگ مستندات در پایان ماه مارس.

پس از آن پوتین برگزار شد نزدیک به روزانه تماس های ویدئویی اما فقط چند جلسات با مقامات بالا. هنگامی که روسیه مشخص شد در مارس 9, ملت, مهم ترین تعطیلات مارک نازی شکست در جنگ جهانی دوم پوتین ایستاده به تنهایی برای مشاهده رژه کرملین گارد هنگ.

چند مقامات بالا از جمله نخست وزیر میخائیل Mishustin و پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov بودند با این ویروس آلوده. آنها در حال حاضر بهبود.

رسانه های روسیه گزارش داد که کرملین را حفظ کرده است و یک پروتکل برای محافظت از پوتین قرار دادن مقامات و مشاوران در قرنطینه به مدت دو هفته قبل از ملاقات با او.

پرسید: اگر کسانی که پوتین با اهدا مدال نیز قرار گرفته بودند همان روش Peskov گفت که شرکت کنندگان در این مراسم تا به حال تست شده برای این ویروس اما حاضر به ارائه جزئیات بیشتر.

دیگر شهرهای روسیه نیز برگزار شد بعد از روسیه جشن. در سنت پترزبورگ جشن شامل خیره کننده نمایش آکروباتیک در رودخانه Neva که در آن مردم در جت آب انجام شده و مانع از انجام یک غول روسی پرچم

ماه گذشته پوتین دستور پایان دادن به سراسر کشور اقتصادی خاموش کردن و تنظیم تاریخ به صورت دو اصلی حوادث در دستور کار خود بودند که به تعویق افتاد و با توجه به کوروناویروس. با استناد به کاهش سرعت در انتقال او دستور داد رژه روز پیروزی به تعویق افتاد از 9 مه برگزار می شود در ژوئن 24 و تنظیم یک رای در اصلاحات قانون اساسی است که می تواند گسترش حکومت خود را تا 2036 در ژوئیه 1.

پوتین در قدرت بوده برای بیش از 20 سال بیش از هر دیگر حاکم در این کشور پس از دیکتاتور شوروی جوزف استالین.

بسیاری از مناطق باید خود را برداشته مستندات و مسکو که به حساب برای نزدیک به نیمی از تمام عفونت نیز به پایان رسید محدودیت در اوایل این هفته. مقامات بهداشت با این حال توصیه کرده اند مردم را به ادامه با پوشیدن ماسک های پزشکی و در برخی مناطق از جمله مسکو آنها اجباری در اماکن عمومی.

برخی از کارشناسان استدلال کرده اند که لغو مستند شد و زودرس به عنوان کشور ادامه داد: برای ثبت نام بالا روزانه تعداد از عفونت های جدید در حدود 9000 و فعالین اپوزیسیون را متهم به کرملین از به خطر انداختن بهداشت عمومی با عجله قانون اساسی رای می دهند.

روسیه در جهان سوم-بالاترین caseload بیش از 511,000 عفونت از جمله 6,715 مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن