از سازنده: رفع گودال کوچک آب در patios, وآمد و اسلب - شنبه 23 آوریل سال 2020 PST

پرسش: من یک مشکل من نیاز به شما را حل کند. هر زمان آن باران انداز توسعه در لبه بیرونی از دایره پاسیو. آن را بت

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

پرسش: من یک مشکل من نیاز به شما را حل کند. هر زمان آن باران انداز توسعه در لبه بیرونی از دایره پاسیو. آن را بتن و آن را به نظر می رسد گودال است که مربوط به یک نرم افزار که در بالا و پایین دیوار حائل پاسیو استوار است. آیا من می توانم فقط پر کردن که در آن گودال است و همه به خوبی خواهد بود? من نگران ظاهر پچ. چگونه ممکن است من پنهان من در تلاش برای جلوگیری از ponding آب ؟ من فقط می خواهم برای حل این مشکل یک زمان. چه گزینه های من هستند ؟ – امی P. ورنتن ویرجینیا

A. من دیدن گودال کوچک آب اغلب و حتی این موضوع در اینجا در خانه خود من که در آن وجود دارد افسردگی در آسفالت کوچه و خیابان و جایی که من جلوی پیاده رو ملاقات من درایو. (من نمی ساخت خانه من در حال حاضر زندگی می کنند.)

پاسیو تعمیر است که دشوار است به انجام, اما شما انداخت در یک wildcard با توجه به آنچه در تعمیر خواهد شد. شما می خواهید پاسیو خود را به نگاه خوب و نه مانند یک چیز درهم و برهم از رنگ های مختلف و بافت. قضاوت از عالی عکس شما ارسال می توانم به شما بگویم این امر می تواند در کنار غیر ممکن است برای نصب یک پچ که حاوی کاملا. (شما می توانید تمام عکس ها در askthebuilder.com.)

موضوع دیگری در بازی است. شما اشاره کردید وجود یک شکاف در پاسیو است که به طور مستقیم مربوط به پایین خمیده دیوار حائل. و شما همچنین می خواهید برای تعمیر یک بار. شکست یک گزینه نیست.

هنگامی که شما اضافه کردن تمام این قطعات پازل کنار هم, شما فقط می آیند تا با یک گزینه تعمیر در کتاب من است. شما نیاز به انجام یک نازک – شاید فقط 2 اینچ – پوشش بتنی.

بتن پوشش می تواند در انواع طعم. شما می توانید یکی را به عنوان نازک به عنوان یک کت از گچ. این به این معنی پوشش است که واقعا فقط ماسه و سیمان. آن را ممکن است به پوشش به عنوان نازک به عنوان 1/8 اینچ اما 1/4 اینچ خواهد بود آسان تر پروژه به مدیریت برای DIYer در داخل شما.

اگر شما استخدام من برای نوشتن این مجموعه ساده از مشخصات کار خود را بنابراین شما می تواند واقعا دقیق مناقصه و مطمئن باشید که این کار انجام می شود حق در اینجا چیزی است که من می خواهم انجام دهید.

من می خواهم می خواهم به پوشش بتنی به 2 اینچ ضخامت آن شروع می شود در لبه بیرونی پاسیو بتن که در آن می گذرد بیش و کم دیوار حائل. قبل از اینکه من شروع به انجام این کار, من می خواهم برش یک قطعه قراضه از چوب 2 اینچ ضخامت و محل آن را بر روی لبه بیرونی از پاسیو. سپس من می خواهم استراحت straightedge در قطعه کوچک از چوب است.

من می خواهم می خواهم به بررسی کنید ببینید چه ضخامت پوشش خواهد بود زمانی که آن را دوباره به خانه مطمئن شوید پاسیو به حال سازگار شیب 1/8 اینچ در هر پا. این راه آب باران را تخلیه کردن پاسیو را با سهولت. شما می توانید با 1/16 اینچ در هر پا, اما طول می کشد یک متخصص بتن دان به حفظ این شیب و ایجاد یک گودال در وسط جدید پوشش. پس از همه شما می خواهم این تعمیر یک بار انجام می شود.

بتن را کوچک مداد میله های تقویت آن است. این میله 3/8 اینچ در قطر. من می خواهم نخست و رنگ آنها را با یک زنگ و مقاوم در برابر رنگ قبل از این کار آغاز خواهد شد که من نمی خواهم میله شروع به خراب شدن در مورد شما پخش نمک در پاسیو در زمستان. این میله باید حداقل 1/2 اینچ از بتن آنها را زمانی که تحت پوشش ریخته است.

من می خواهم مطمئن شوید که فاصله میله بود 2 در مرکز در هر دو جهت. تصور کنید ایجاد یک تکه بزرگ از کاغذ گراف اما با استفاده از میله های فولادی به عنوان خطوط. این جراحی را تضمین می کند پوشش خواهد ماند و با هم به عنوان یک قطعه و حل و فصل مسائل که در آن بخشی از دال قطره پایین تر از قطعه مجاور به عنوان اتفاق می افتد بر روی دیوار حائل.

اندازه سنگ در این پوشش بتنی بسیار مهم است. من نمی خواهم می خواهم هر سنگ به بزرگتر از 3/8 اینچ در قطر. برخی از شن چاله فروش شن به نام شن نخود که در آن سنگ ها دور هستند و در مورد اندازه کوچک انگور, هیچ کدام که بزرگتر از 3/8 اینچ در قطر. شما همچنین می توانید با استفاده از کوچک خرد شده شن و ماسه است که یک اندازه مشابه.

من می خواهم مشخص هفت کیسه مخلوط که باعث می شود بتن قوی تر از حداقل 4000 پوند در هر متر مربع-اینچ قدرت توصیه می شود برای سنگ در آب و هوای سرد. من مشخصات نیز خواهد دولت را به مطمئن شوید که برای تحت فشار شستشو موجود پاسیو بتن برای دریافت یک باند بزرگ بین قدیمی و جدید بتن است.

من می خواهم لیست به عنوان یک گزینه استفاده از یک لایه نازک سیمان رنگ به مرطوب بتن قبل از پور. این میله های فولادی را در این بسیار مشکل ساز است. اگر شما به اندازه کافی یاران در حال حاضر شما می توانید این سیمان رنگ نرم افزار با آنها مسواک زدن آن را در بتن مرطوب درست قبل از آن را پوشش داده شده با روکش بتن. شما را با سیمان مخلوط کردن رنگ خالص سیمان پرتلند با آب تا زمانی که آن را قوام طبیعی رنگ.

نگه داشتن در ذهن شما می توانید اضافه کردن رنگ به بتن می باشد. شما می توانید خرید خشک-لرزش روغنها و جدید پاسیو مانند چرم یا حتی آسمان است.

عضویت در تیم کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید در askthebuilder.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن