ما 'کمر عمیق': Garrin Hertel متصل گذشته آمریکا شکست به دست زدن به کروناویروس - Thu, 09 Jul 2020 PST

گذشته اثرات در حال حاضر و آن را به اطلاع آینده است. Garrin Hertel ذهن بازی تعجب آور ترفند بر روی همه کاره نواز

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

گذشته اثرات در حال حاضر و آن را به اطلاع آینده است.

Garrin Hertel ذهن بازی تعجب آور ترفند بر روی همه کاره نوازنده در ماه مارس است.

عجیب و غریب ترکیبی از وانیل و خاکستر شد این عطر با ثبت نام در Hertel مغز هنگامی که درشت Gonzaga آلوم ("من هستم 6-پا-7 اما من نمی بسکتبال بازی" Hertel گفت) قرار داده شده یک ماسک بر روی صورت خود را به محافظت از او را از رمان coronavirus.

صورت پوشش بود بو اما Hertel, 48, تا به حال یک فلاش بک به دوران کودکی خود را. وقتی Mount St. Helens فوران 40 سال پیش کودکان در اسپوکن بودند مجبور به پوشیدن ماسک با توجه به خرید اینترنتی از کشنده ترین و اقتصادی ترین مخرب آتشفشانی رویداد در تاریخ ایالات متحده است.

"من و دوستم ریخت و وانیل و ادویه ما ماسک بنابراین این امر می تواند لذت بخش تر از فقط بو ما نفس گرم مانند هر کس دیگری" Hertel گفت. "این خیلی لذت بخش تر. زمانی که من قرار دادن یک ماسک سه ماه پیش وانیل و خاکستر آمد سیل بازگشت. من می توانم بوی وانیل و خاکستر به عنوان اگر آن وجود دارد."

طبیعی جدید قرار داده شده Hertel به روز خود را زمانی که او زندگی می کردند, همراه, هندی, نوین.

"من به یاد داشته باشید خانواده من در راه به Fairchild پایگاه نیروی هوایی و ما شنیده ام (در رادیو) که هوا نشان می دهد ما از رفتن به دیدن لغو شد," او گفت:. "ناگهان آسمان شب در ساعت 2 بعد از ظهر آن نگاه مانند برف در حال سقوط بود اما آن را به خاکستر. من هرگز فراموش نکنید که هنگامی که ما رفت و ما نشسته اند در همسایه خانه. وجود دارد حدود 12 خانواده ها نشسته اند در خانه و ما sang آهنگ ها برای جلوگیری از بچه های ناجور."

آن را شبیه و در عین حال متفاوت برای Hertel که پدر نه فرزند که coronavirus زده. زمانی که او یک کودک Hertel به یاد می آورد از دست رفته مدرسه برای یک هفته و ورزشی ماسک اضافی برای هفت روز. مدرسه خارج شده و از ماه مارس و پوشش صورت را تبدیل به جدید تی شرت. Hertel خانواده شده است حلق آویز کردن. اما تنها آواز در جریان است با گروه Rockabilly فضا نیروی که ثبت یک جلد پیت سیگر بی انتها "کمر عمیق, Big Muddy" برای خود COVID-19 قرنطینه جلسه.

این گروه است که با هم تنها نه ماه همچنین ایجاد یک مبتکر تصویری که شامل فهرست فیلم از رئیس جمهور لیندون جانسون و معاصر فیلم از رژیم صهیونیستی. جی Inslee و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان برخی از نشانه محلی.

سریع ادی و کاروسو ساندویچ و صنعتگر پیتزا را کف بخشی از کلیپ و بنابراین ایالت پیام "ماندن در منزل است صرفه جویی در زندگی. آن را نگه دارید تا WA!"

"وجود دارد یک سفارش در آن زمان (اواخر مارس) در خانه بمانند و من فکر کردم این امر می تواند زمان زیادی به فیلم پس هیچ کس خواهد بود در خیابان" Hertel گفت: در حالی که تماس از صفحه اصلی. "من فکر کردم در مورد قرار دادن این گروه در خیابان های خالی در شب. من رفتم در اطراف شهر با همسر و دختر و فیلم برداری تن از مسائل است. من دوست داشتم از جمله بیلبورد به ماندن در خانه و ایمن ماندن. این شعار سال است."

شمال مرکزی آلوم کلاس از سال 1990 متصل ویتنام و coronavirus حسن نیت ارائه میدهد از کلیپ. پیام با هر یک تراژدی است که تعداد بی شماری از آمریکا زندگی می تواند داشته باشد در امان است اگر ما رئیس جمهور را انتخاب کرد و به حرکت در جهت دیگر است.

"کاپیتان پیت سیگر نوشت و آواز را در مورد آهنگ جمهور جانسون" Hertel گفت. "گروهبان او سونگ در مورد (وزیر دفاع) رابرت مک نامارا. جانسون به نام مک نامارا عصبی نلی علنا و به طوری که به پایان رسید تا در شعر. مک نامارا بود برای جنگ در ابتدا, اما او متوجه شد چه اتفاقی می افتد و جانسون نمی خواهید به آن را بشنوند.

"است که ما را به امروز. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ما overzealous کاپیتان. (نیویورک رژیم صهیونیستی است.) اندرو کومو و جی Inslee هستند sergeants. خط پایین این با آنچه در جریان است با کروناویروس است که ما نمی تواند ادامه دهد به این رفتن و آن را روی چانه. ما نمی توانیم چشم پوشی از coronavirus مانند آن اتفاق می افتد نیست."

آن را دشوار است برای Hertel و تقریبا تمام نوازندگان پس از همه گیر شروع و متوقف سرگرمی زندگی می کنند. Hertel که میخواندم تاریخچه و فلسفه در گنزگا است رانندگی برای بارگذاری می خورد به پایان می رسد دیدار.

Hertel که توسط رهبر گروه و ریتم گیتاریست از Rockabilly فضا نیروی باشگاه داغ از اسپوکن و Zonky Jazz Band نتواند انجام است.

"آن زمان دشوار است اما ما باید برای انجام کار درست در طول همه گیر" Hertel گفت. "من و خانواده ام فقط حلق آویز کردن در اینجا در خانه." Hertel که زندگی کردن جنوب شاهوار و 57 بوده است اسپوکن lifer.

"بود که طرح" Hertel گفت. "وجود دارد بسیاری از مردم بد خلق که در اینجا زندگی می کردند در اینجا از آنها متولد شدند اما من نه بد. اما من نمی خواهم برای دیدن بیشتر از جهان است. من نمی خواهید به دست. من امیدوار هستم یکی از پروژه های موسیقی می تواند من را به برخی از مکان های. من دیده ام بسیاری از این کشور است. من شده است به هر دولت اما آلاسکا و کنتاکی. من فقط برخی از سودای سفر به خارج. من عاشق این شهر و خاطرات زیادی در حال رشد است. من به یاد داشته باشید خوب و بد است."

فوران کوه سنت هلن چک هر دو از این جعبه برای Hertel. این اتصالات که سابق سردبیر و ناشر نوستالژی مجله را دوست دارد به نگاه در آن دوره تاریخی.

"من هرگز فراموش نکنید که ما همه با هم در آن خانه من صحبت کردن در مورد زمانی که کوه سنت هلن تغییر زندگی ما 40 سال پیش.

"پدر و مادر بود و به اندازه کافی هوشمند به خرید 12 گالن بستنی. ما ساخته شده یک کوه سنت هلن کیک. آن را در حدود 3 فوت قد و آنها از آن ساخته شده به طوری که سخن بی معنی وبیهوده oozed اگر مانند گدازه. که شگفت انگیز بود.

"در موسیقی جبهه Dizzy Gillespie در شهر بود و خود را نشان می دهد لغو شد. او messing با روزنامه نگاران محلی و گفت که همسرش فکر می کرد او در اسپوکن فریب دادن او را از او باور نمی کند او گیر کرده بود اینجا. کلمه بود که Dizzy Gillespie پرداخت cabbie $300 به او رانندگی خارج از شهر."

حداقل موسیقی زنده بود در اسپوکن در عرض دو هفته اما چه کسی می داند که آن را بازگشت این زمان در اطراف.

"همه چیز در هوا از نظر اجرای زنده" Hertel گفت. "ما هنوز هم می تواند کار بر روی همه چیز."

که فقط به آنچه Rockabilly فضا نیروی آیا ضبط این آهنگ و ویدئو از "کمر عمیق در گل آلود است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن