گرفتن وجود دارد: نظر سنجی: 82% پشتیبانی Centennial دنباله پروژه در غرب مرکزی; برخی از سوال در شهرستان روند تعامل - Mon, 08 Jun 2020 PST

$1.5 میلیون میدان در تقاطع Freya خیابان و Palouse بزرگراه. $500,000 عابر پیاده و دوچرخه مسیر همراه گارلند خیاب

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

$1.5 میلیون میدان در تقاطع Freya خیابان و Palouse بزرگراه.

$500,000 عابر پیاده و دوچرخه مسیر همراه گارلند خیابان از شاو مدرسه به بازار و خیابان است.

$600 ، 000 پروژه برای ساخت یک خون و یک فرمت 12th Avenue بین گوزن ارتفاعات جاده و سنگ چخماق جاده در نزدیکی جایی که اسپوکن می شود Airway Heights.

A $2.1 میلیون پروژه به جای پیچیدن به چپ با J-در سبزه زار خط جاده و ایالات متحده 195.

اینها تعداد کمی از نه پروژه های شهرستان اسپوکن برنامه ای برای اضافه کردن به آنچه برای تلفن های موبایل مانند یک مطلوب ویژگی های سند است اما در واقع یک راهنمای مهم برای چه پروژه های حمل و نقل را تبدیل به یک واقعیت در آینده نزدیک.

در حالی که این شهرستان دارای یک لیست طولانی از سند چشم انداز و ایده ها و طرح های آن امید به دنبال این شش سال و جامع برنامه خیابان است که در آن پروژه به زمانی که شهر در نظر دارد برای دیدن آنها را از طریق و حداقل برخی از این بودجه در دست را که اتفاق می افتد.

"به طور موثر یک بار آن را می شود به (شش سال) برنامه تمرکز و هدف این است که برای انجام آنها گفت:" کاترین میلر این شهر مدیر یکپارچه مدیریت سرمایه.

اما برخی از ناظران مطرح کرده اند سوال در مورد چگونه پروژه ها را به این لیست – و اینکه آیا روند انجام این کار به اندازه کافی شفاف است.

"تا آنجا که می رود این روند آن است که یک فرایند خسته کننده چرا که این مهم برنامه و فرایند چگونه این شهرستان اولویت چه در خیابان و پروژه های آنها در حال رفتن به صندوق گفت:" جسیکا Engelman صندلی از SpokAT محلی فعال حمل و نقل گروه. "اما آن است که بسیار مبهم است. این یک فرایند طولانی است و آنها انجام بسیاری از توسعه اما بسیاری از توسعه است که به تاسیس گروه است."

سو Etter است در میان کسانی که خود را نا امید چگونه این شهرستان اولویت و publicizes پروژه ها.

Etter متعلق به یک گروه از مرکزی غرب ساکنان که با هم متحد تشکیل یک وب سایت و به عقب رانده در یک شهرستان برنامه ریزی برای استفاده از 2.5 میلیون کمک هزینه فدرال به جای یک سری از پیاده رو در امتداد محله غربی لبه و پر کردن مهم حلقه مفقوده در صدمین دنباله, بین کندال متری و روز قیامت تپه.

که پروژه رفت و به این شهر برنامه شش ساله در ماه ژوئن سال 2017, بعد از تقریبا یک دهه کار راه خود را از طریق سایر نقاط شهر حمل و نقل-برنامه ریزی فرایند است.

"مسیر به نظر می رسد در برنامه های شهرستان قدمت یک دهه بود که آن را از جمله در سال 2009 دوچرخه طرح به عنوان یک مسیر مشترک. آن را نیز شامل 2015 دوچرخه طرح به روز رسانی و در سال 2017 طرح جامع به روز رسانی" مارلین Feist مدیر توسعه استراتژیک این شهر را برای آثار عمومی اداره گفت: از طریق ایمیل.

و پس از این پروژه گنجانده شد و در شش سال برنامه در سال 2018 شورای شهر دریافت یک جلسه از کارکنان شهرستان در نظر دارد به دنبال اعطای کمک های مالی برای این پروژه است.

با وجود طولانی زمانی و فرصتهای متعدد برای نظر Etter و دیگران می گویند که blindsided زمانی که شهر آغاز شده و با برگزاری جلسات در محله اواخر سال گذشته در مورد قصد خود را به حرکت به جلو با دنباله پروژه.

شهر همیشه طول می کشد تعداد مراحل قبل از قرار دادن یک پروژه مانند قله فاصله دنباله فیبوناچی در شش سال برنامه ریزی و تلاش می کند بهترین خود را به نگه داشتن ساکنان مشغول Feist گفت. اما او همچنین اذعان کرد این شهر می توانید "انجام دهید بهتر است البته ما می توانیم."

در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس است پیچیده و یا مانع بسیاری از این شهر معمول استراتژی برای توسعه Feist گفت: همچنین ارائه فرصت های جدید را امتحان کنید تاکتیک.

"آنچه که ما آموخته ایم چند هفته گذشته است که ما ممکن است قادر به تعامل بیشتر دیجیتالی" Feist گفت.

یکی از راه های این شهرستان انجام داده است به طوری که با غیرعلمی نظرسنجی آنلاین در تعدادی از موضوعات از جمله شهرستان را در نزدیک شدن به بازگشایی اقتصاد و اجلاس شکاف پروژه.

این شهر منتشر شد و نتیجه این نشست بررسی هفته گذشته و پاسخ بود به شدت به نفع شهر در حال حرکت رو به جلو با 82 درصد از پاسخ دهندگان نشان می دهد پشتیبانی می کند.

در حالی که این پروژه تقریبا قطعی است برای تبدیل شدن به یک واقعیت در حال حاضر تنها باقی مانده مانع است شورای شهر پرسی به تصویب یک قرارداد ساخت و ساز به احتمال زیاد بعد از این تابستان – شانس آن را تبدیل شدن به یک واقعیت در حال حاضر کاملا به بالا در ماه ژوئن سال 2017 که این پروژه در آن ساخته شده و در شش سال برنامه.

و Engelman این SpokAT صندلی فکر می کند که نقطه قبل از آن – زمانی که پروژه به در آستانه بودن به این برنامه اضافه – زمان برای بهتر نامزدی از شهر و گفتگو با مردم است.

با وجود اینکه به شدت درگیر در حمل و نقل محلی مسائل Engelman گفت: او نمی دانم در مورد این سال و در شش سال برنامه تا 28 مه زمانی که شهر را از حساب رسمی توییتر ارائه یک لینک و یک درخواست برای نظر.

این اظهار نظر در دوره هر چند تنها به طول انجامید از چند هفته از 22 مه تا ژوئن 4. و لینک Engelman گفت: می "شما را به تقریبا 160 صفحه سند که واقعا طاقت فرسا برای اکثر مردم است."

Engelman گفت: این شهرستان می تواند انجام "خیلی بهتر" نه تنها انتشار آن سالانه پیشنهاد برای شش سال برنامه نیز مربوط به افراد قبلا در این فرایند به عنوان تصمیم گیری در مورد پروژه های که شامل حال ساخته شده است.

برای مثال اجلاس شکاف پروژه. در حالی که Engelman پشتیبانی از این پروژه به او گفت: آن را نمی خواهد او اولین انتخاب "اگر من قرار بود به پر کردن شکاف در دوچرخه سواری شبکه" که او گفت: بزرگتر نیاز دارد.

که او را منجر به تعجب گفت: "چرا ما آن را انجام? و چرا ما آن را انجام می دهند این راه ؟ ... چگونه این کار را تا پایان به عنوان یک اولویت است؟"

"من فکر می کنم این امر می تواند خوب برای شروع به برقراری ارتباط با مردم در خارج از سیستم قبل از آن برای اطمینان" Engelman گفت. "یکی از بزرگترین چیزهایی که آنها می تواند انجام دهد این است که می گویند, 'در اینجا تمام پروژه های ما با توجه به' بنابراین ما می توانید ببینید گلدان و ما می توانید ببینید چه آنها در حال کشیدن آنها از گلدان. ... من می خواهم به دانستن آنچه که حتی در رادار خود و آنچه را در رادار خود و نه در نظر گرفته شود مهم است."

Engelman مسلما نه مثل شهروند به طور متوسط وقتی که می آید به پروژه های حمل و نقل. او حضور تعداد زیادی از جلسات آغاز شده و خود جامعه است بسیار آگاه در مورد حمل و نقل و سیاست می گوید: "دوست دارم به رفتن را از طریق هر یک (شش سال از برنامه پروژه) با شانه دندان خوب." اما او همچنین فکر می کند هر کس در مورد مراقبت از جاده ها آنها رانندگی در مسیرهای آنها دوچرخه و پیاده رو ها استفاده می کنند. و او استدلال می کند "مردم خواهد بود که" اگر "مناسب کمک رسانی انجام شد."

هفته گذشته با ورودی از دیگر SpokAT اعضای او فرستاده کارکنان شهرستان نامه ای (با پانوشت) ترغیب آنها به "ارزیابی مجدد" شش سال برنامه لیست پروژه و همچنین فرایند که توسط آن ایجاد شد.

بعد تا او قصد دارد با ارسال نامه ای به شورای شهر می گویند "هی برای یکی از ما به طور بالقوه در مواجهه با برخی از اقدامات ریاضت (با توجه به همه گیر) است و این در واقع چیزی که ما می خواهیم به بودجه? و دو از همه چیز که در جهان در حال حاضر است و این در واقع چیزی که ما می خواهیم به بودجه?"

در حالی که او اذعان دارد بعید است اعضای شورای مکث خواهد شش سال روند برنامه و پرتاب این شهر "کل برنامه تعمیر و نگهداری را به هرج و مرج" او فکر می کند که بخشی از مشکل است.

"اگر شورای شهر می گوید:" نه این لیست نیست به اندازه کافی خوب' آن را مختل کل پروژه" Engelman گفت. "من فکر می کنم آنها این راه اندازی در بیش از حد بزرگ به شکست راه است."

شورای میله میله به نظر اتخاذ این طرح در ژوئن 22 جلسه.

اگر آنها رای به انجام این کار Feist گفت: آن را نمی خواهد پایان عمومی-روند تعامل به عنوان پروژه در شش سال برنامه تا به حال طراحی شده است.

"این چیزها نیست پخته" Feist گفت و اشاره کرد که وجود خواهد داشت: "تعداد زیادی" از این فرصت برای تغییرات و اصلاحات به عنوان پروژه های حرکت به سمت ساخت و ساز.

بنابراین اگر شما افکار در مورد مسیر جدید در امتداد حلقه گل که میدان در Freya یا جدید J-در ایالات متحده 195 در ارتباط باشید.

کار به سازمان دیده بان برای

دولت واشنگتن و وزارت حمل و نقل است به سر کار شنبه در یک پروژه بزرگ در پزشکی دریاچه تبادل در بزرگراه بین ایالتی 90.

این پروژه شامل جایگزینی تقاطع در صدر این رو به مشرق و westbound رمپ با باغات و جایگزینی تقاطع بزرگراه دولت 902 و Geiger بلوار با یک میدان. خدمه نیز ساخت یک پل جدید به موازات پل هوایی موجود در I-90 و ایجاد یک اتصال جدید به Spokane حمل و نقل غرب دشت مرکز ترانزیت.

WSDOT خدمه نیز ادامه خواهد داد کار این هفته برای خرد کردن و روکش آسفالت در کشش از I-90 شروع در Salnave خروج از جاده و در ادامه با غرب حدود 4 مایل است. این کار منجر خواهد شد در برخی از شب و روز تعطیلی از طریق 12 ژوئن و کاهش محدودیت سرعت 70 مایل در ساعت به 60 مایل در ساعت.

لینکلن خیابان بسته خواهد شد بین اسپوکن آبشار بلوار و خیابان اصلی شروع دوشنبه تا ماه سپتامبر به دلیل کار مداوم بر روی فاضلاب سرریز مخزن.

شهرستان خدمه خواهد شد و ادامه کار در تقاطع کوهپایه درایو و سینسیناتی خیابان نصب گرفتن حوضه bump-outs و در یک جزیره به عنوان بخشی از اسپوکن اولین greenway پروژه. انتظار می رود خط تعطیلی در کوهپایه و پیاده رو کار در سینسیناتی در مکان های مختلف بین ماموریت و اقلیدس راه.

چهارم خیابان خواهد بود به طور کامل بسته شده Madelia و ماگنولیا خیابان ها از روز شنبه از طریق ژوئن 19 برای Avista ابزار کار.

Pittsburg خیابان نیز بسته می شود از طریق ژوئن 19 برای Avista کار بین سوم و پنجم راه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن