کمیسیون زمین اسپوکن به عنوان سایت برای فضای جدید نیروی فرمان - Mon, 29 Jun 2020 PST

Spokane اتحاد پیوست چندین جوامع دیگر رقابت برای میزبانی مرکز فرماندهی از جدیدترین شاخه ای از نیروهای مسلح – فض

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

Spokane اتحاد پیوست چندین جوامع دیگر رقابت برای میزبانی مرکز فرماندهی از جدیدترین شاخه ای از نیروهای مسلح – فضا نیروی.

Spokane County کمیسیون به اتفاق آرا رای دادند دوشنبه به معرفی این منطقه در یک پتانسیل سایت برای فضایی آمریکا ستاد فرماندهی . Spokane شهردار نادین وودوارد امضا نامه ای مشابه نامزدی شهرستان اسپوکن در روز جمعه.

شهرستان کمیسر Al فرانسه گفت: فضای جدید ستاد فرماندهی می تواند صدها نفر از شهروندان و مشاغل به منطقه, رشد اقتصادی و آینده ای روشن تر برای Fairchild پایگاه نیروی هوایی.

"از نظر ما این همه خبر خوب فرض کنید که ما برنده," او گفت:.

فرانسوی گفت: این برنامه به احتمال زیاد خواهد بود فوق العاده رقابتی است. نیروی هوایی قبلا یک عدد کوچکتر از سایت ها آن را با توجه به فضای فرمان اما تجدید نظر مورد نیاز است.

فرانسه گفت که او نمی view شهرستان اسپوکن را نامزد جداگانه به رقابت با شهرستان گفت: ممکن است بهبود شانس انتخاب شدن.

"من خوب هستم با هر چه, سایت انتخاب به عنوان طولانی به عنوان آن را در Spokane County," او گفت:. "این به این معنی ما شانس بهتر است زمانی که ما می تواند ارائه گزینه های متعدد."

برایان Coddington, شهرستان Spokane گفت چند نامزد نشان داد حمایت جامعه که ممکن است نشانه خوبی یا اگر Spokane County یا شهرستان اسپوکن باعث می شود آن را به مراحل بعد از انتخاب فرایند که در آن نیروی هوایی را نمایش جوامع اضافی مورد نیاز است.

زمانی که با تلفن رسیده دوشنبه یک نماینده از ایالات متحده به فضا زور گفت: کارکنان در حال حاضر مجاز به افشای اطلاعات فراتر از کاربرد مواد نوشته شده آنلاین. کسانی که مواد را شامل نمی شود که آیا این فضای جدید ستاد فرماندهی خواهد بود که عمدتا برای مقاصد اداری و یا خواهد شد همچنین راه اندازی سایت برای بسیاری از فضا نیروی ماموریت.

در نظر گرفته شود به عنوان یک سایت برای فضای ستاد فرماندهی متقاضیان باید عرض 25 کیلومتر یک پایگاه نظامی یکی از بزرگترین 150 شهری مناطق آماری در ایالات متحده و یک نمره حداقل 50 از 100 در سرزندگی شاخص ایجاد شده توسط AARP سیاست عمومی موسسه. پیدا کردن یک جامعه با سرزندگی نمرات کمک خواهد کرد که جذب و حفظ استعداد و با توجه به کاربرد مواد.

متعدد دولت در یک منطقه شهری مجاز به درخواست به سایت از فضای جدید مرکز فرماندهی به عنوان طولانی به عنوان در هر درخواست تایید شده توسط فرماندار که آن هم یک نیاز برای متقاضیان. تاریخ مقرر برای جوامع به معرفی خود ژوئن 30.

رژیم صهیونیستی. جی Insle در حال حاضر تایید کرده است, شهرستان Spokane درخواست و همچنین درخواست از کنت, Lakewood, Tacoma, اورت و ونکوور. تارا لی Inslee سخنگوی گفت که او نیز تایید خواهد شد Spokane County درخواست.

"به عنوان یک حامی نظامی و دفاعی بخش اقتصادی در WA – دولت ما دومین مستقیم کارفرما – فرماندار Inslee خوشحال است که به تایید چند واشنگتن جوامع در تلاش خود را برای میزبانی مقر جدید. دولت ما تعهد به حمایت از دفاع ملی و مقاوم ما در فضا و صنعت هوا و فضا ما را به نامزد ایده آل," او نوشت: در یک ایمیل به بیانیه.

فضا نیروی تاسیس شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک یادداشت در دسامبر 2018 اما نبود بودجه تا این سال است. آن است که در حال حاضر ساخته شده است تا از reassigned نیروی هوایی از نیروی هوایی فرماندهی فضایی. فضا نیروی است که در حال حاضر مستقر در کلرادو اسپرینگز اما نیروی هوایی قصد دارد برای انتخاب جدید مرکز فرماندهی اوایل سال آینده آن را عملیاتی توسط 2026.

فرانسوی گفت: این شهرستان با دریافت کمک برخی از در حال آماده شدن برای معرفی خود از دولت هیئت به کنگره است. تشکر. کتی McMorris راجرز سازماندهی یک جلسه به آموزش رهبران محلی در آنچه آنها نیاز به انجام به معرفی خود. در یک بیانیه آماده دوشنبه McMorris راجرز گفت: او را "حمایت از روند در هر راه ممکن است."

"این یک فرصت هیجان انگیز و اسپوکن منطقه منحصر به فرد مناسب برای آن را به عنوان صفحه اصلی به Fairchild پایگاه نیروی هوایی" او گفت:. "حفاظت و گسترش Fairchild است یک اولویت برای من است."

ربکا سفید را می توان در رسید (509) 459-5039 و یا در rebeccawh@spokesman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن