کلیولند MLB مالک و بازیکنان صحبت آزادانه در مورد نام مستعار در اتاق

کلیولند بازیکنان ملاقات روز شنبه با صاحب پل هرگاه به بحث در مورد پتانسیل تغییر نام برای این تیم است که سرخپوست

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

کلیولند بازیکنان ملاقات روز شنبه با صاحب پل هرگاه به بحث در مورد پتانسیل تغییر نام برای این تیم است که سرخپوستان برای گذشته 105 سال است.

مدیر تری Francona گفت: این گروه تا به حال "صادق" گفتگو و با او دور افتخار چگونه آن را در خود گرفته بود همه درگیر.

"راه بازیکنان بیان خود را در یک شیوه ای و به شیوه ای محترمانه و راه و پل و گوش و صحبت کرد و به بازیکنان گفت:" Francona با حضور در این جلسه همراه با تیم رئیس جمهور کریس Antonetti و مدیر کل مایک چرنوف. "من واقعا خوشحال و محتوا فقط نشستن وجود دارد و به آنها اجازه صحبت کردن به عقب و جلو."

Francona تاکید کرد که هیچ چیز حل و فصل شده است در این موضوع بحث برانگیز.

حق رای به تازگی اعلام کرد که در مراحل اولیه از جلسه با جامعه و ذینفعان "برای تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی."

سرخپوستان' حرکت همزمان با تصمیم اخیر واشنگتن NFL تیم به رها به نام Redskins که شده بود تقبیح به عنوان نژادپرست برای چند دهه.

کلیولند حذف آن ستیز رئیس نبراسکا آرم از آن بازی لباس و کلاه. طرفداران اما هنوز هم می توانید خرید کالا تحمل قرمز رو دندانه دار طلسم که نماد نفرت به برخی از و غرور مدنی به دیگران است.

Francona گفت: این جلسه با دولان شد مثبت و قابل توجهی گام.

"من نمی دانم که هر چیزی که در واقع حل و فصل شود و من نمی دانم اگر آن را نیاز به" Francona گفت. "من فقط فکر کردم این واقعا خوب برای بازیکنان برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را و اجازه دهید پل بود در اتاق و شنیدن آنها و همچنین برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود را به عنوان یک مالک.

"من فکر می کنم گاهی اوقات دیدگاه می تواند متفاوت باشد و این برای همه خوب به شنیدن آن است. اما من فکر می کنم همه بود بنابراین واقعا صادقانه و همچنین احترام در راه آنها نظرات خود را," او گفت:.

Francona کلیولند مدیر از سال 2013 بود که صریح در امکان تغییر نام چند هفته پیش گفت این زمان به جلو حرکت کند." او گفت که او نمی خواست موضع خود را به هر گونه نفوذ خود بازیکنان است.

"من احساس نمی مانند آن را من کسب و کار برای برخی از بازیکنان ما به احساس یک راه یا دیگری در مورد این که" او گفت:. "من فقط احساس می کنم حق در مورد آن."

امکان تغییر نام نیست تنها موضوع مورد بحث و تیم لمس بر روی "یک کمی از همه چیز" با Dolan Francona گفت.

در هنگام پخش سرود ملی قبل از نمایشگاه بازی های کلیولند بازیکنان بوده است ایستاده در کنار یکدیگر در مقابل ستاره شرق با یک دست بیش از قلب خود را و دیگر هم تیمی های شانه. آنها تصمیم به ایستادگی و زانو زدن در طول سرود برای نشان دادن وحدت و به عنوان راهی برای بیان حمایت خود را برای عدالت اجتماعی و اصلاحات.

Francona اعتبار دولان برای تمایل خود را به تعامل با بازیکنان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این چیزها اتفاق نمی افتد و همه جا," او گفت:. "این به این معنی است که همه در حال رفتن به دقیقا به توافق برسند و یا در همان صفحه. من نمی دانم که شما قرار است به همه زمان ها است. این راهی است که ما در جهان است. اما زمانی که همه گوش با احترام و مذاکرات با احترام من فکر می کنم ما شانس حرکت رو به جلو با احترام.

"این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن