میدوی را از طریق آن اجرا #GiveAtHomeMN مبارزات انتخاباتی مطرح شده بیش از 2 میلیون دلار برای مینه سوتا خیریه

در پنجمین روز GiveMN را #GiveAtHomeMN کمپین پیشی $2 میلیون mark با بودجه رفتن به مدارس و سازمان های غیر انتفاع

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

در پنجمین روز GiveMN را #GiveAtHomeMN کمپین پیشی $2 میلیون mark با بودجه رفتن به مدارس و سازمان های غیر انتفاعی در سراسر کشور.

در آن زمان 65 دقیقه برای تولید میلیون و 45 دقیقه دوم با توجه به جیک بلومبرگ, با GiveMN اجرایی مدیر. "از نظر ما ما شگفت زده و همچنان شگفت زده شده توسط مینه سوتا اهدا کنندگان" بلومبرگ گفت.

GiveMN همکاری با دفتر رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان برای #GiveAtHomeMN مبارزات انتخاباتی. آن را شبیه به GiveMN را به حداکثر هر روز, نوامبر, اما در این مورد آن است و در مجموع از هشت سال به جای فقط یک. کاربران اهدا به موسسات خیریه از انتخاب خود را از طریق givemn.org. با تشکر از کمک های مالی از دولت بوش بنیاد و بانک ایالات متحده آمریکا GiveMN افزایش کمک های مالی با دادن 250 دلار پاداش هر ساعت از طریق رانندگی و 2500 دلار پاداش در پایان هر روز به سازمان های غیر انتفاعی به طور تصادفی انتخاب شده.

در حال حاضر لیستی از موسسات خیریه برای کسب 250 دلار پاداش می دهد طیف گسترده ای از سازمان های غیر انتفاعی درگیر از شناخته شده (ویژه بازی های المپیک, مینه سوتا مینه سوتا موزه کودکان) به مقدار کوچکتر کلیساها کتابخانه های غذایی اضطراری ارائه دهندگان مدارس و سازمان های هنری.

رابرت دو گاو توسط یک کشیش برای اولین بار سازمان ملل, آشپزخانه, مینیاپولیس, وزارت led توسط مردم بومی برای مردم بومی. آن را فراهم می کند با کیفیت بالا, تازه, مواد غذایی آلی از طریق وعده های غذایی به مردم بومی که در غیر این صورت نمی خواهد که دسترسی به آن است. برای اولین بار سازمان ملل آشپزخانه برنده 2500 دلار جایزه در روز یکشنبه.

"این واقعا ما را شگفت زده کرد" دو گاو گفت. "ما انتظار کمک کوچک در اینجا وجود دارد و از طریق هفته اما نه هر چیزی شبیه به این."

برای اولین بار سازمان ملل آشپزخانه نیست در حال حاضر در خدمت وعده های غذایی با توجه به اقامت در خانه سفارش, اما آن را برنامه ای برای بازگشایی پس از آن قادر. به عنوان یک مثال از آنچه که 2500 دلار می تواند به معنای به غیر انتفاعی دو گاو گفت: این امر پوشش کل پردازش بوفالو. که به معنای حدود 500 پوند از گوشت به اندازه کافی برای پوشش 25, اگر نه بیشتر, هفتگی وعده های غذایی.

او راک او راک یکی دیگر از گیرنده $2,500. "این باور نکردنی بود" گفت: سام Stahlmann co-مدیر اجرایی, مینیاپولیس, غیر انتفاعی با تمرکز بر برنامه های موسیقی برای دختران و زنان ترانس و nonbinary مردم است. "هدف ما برای کل کمپین $2,500. این یک کمک بزرگ برای ما است. ما لازم نیست اتصال به بزرگتر شرکت دادن یا بزرگتر اهدا کنندگان ما بسیار scrappier با تعداد زیادی از 25 $و $50 سهم."

بلومبرگ گفت: GiveMN ندارد یک مقدار خاصی دلار هدف #GiveAtHomeMN به عنوان "هیچ مقایسه وجود دارد به این بحران در هر راه است." هدف واقعی او گفت برای اتصال اهدا کنندگان به سازمان های غیر انتفاعی و مدارس. از سه شنبه بیش از 2100 سازمان را دریافت کمکهای مالی از طریق #GiveAtHomeMN که همچنان تا جمعه. به طور کلی دادن برای ماه آوریل بود تا 500 درصد از ماه آوریل گذشته و در اولین روز از #GiveAtHomeMN شد شلوغ ترین روز برای همیشه GiveMN خارج از 11 را به حداکثر روز.

موسسات خیریه که به دست آورده اند بیشتر بلومبرگ گفت: "در حال لنگر در داستان سرایی در مورد قدرت تاثیر خود را. آنها آنهایی که پیشرو با این تفاوت آنها را در جهان به جای گفت: "ما در یک بحران به ما پول بدهید.'"

همانطور که از شنبه, St. Paul تاریخ تئاتر بود و در عین حال به نمره پاداش, اما آن را تا به حال تولید شده برخی از کمک های مالی از طریق #GiveAtHomeMN. مدیر هنری ران Peluso گفت: شرکت امن اضطراری وام کسب و کار کوچک است که پرداخت آن هنرمندان از طریق ژوئن. ماه گذشته سابقه تئاتر کارکنان نیز موفق به تبدیل این شرکت سالانه جمع آوری کمک های جشن و سرور از در فرد و رویداد های مجازی که به دست آورده به همان اندازه به عنوان آن را در قبل از همه گیر بار.

مدیر Ron Peluso یک کلمه با بازیگران قبل از تمرین اریک Simonson بازی "باور نکردنی فصل رونی Rabinovitz" در تاریخ تئاتر در سنت پل در سال 2014. (پایونیر پرس: بن Garvin)

"مشتریان ما بزرگ شده است برای حمایت از ما در این زمان بحرانی," Peluso گفت. "شما می دانید که ما تا به حال فراز و نشیب بیش از 25 سال من اینجا بوده ام اما هیچ چیز مثل این. بودن در بدهی و یا داشتن یک کمبود که ما می تواند به شکل یک راه برای تغییر برنامه و یا انجام کاری هوشمندانه است. این منحصر به فرد است من فکر می کنم ما همه در وضعیتی وخیم و در حال حاضر تجدید قوا و تلاش برای ماندن متصل.

"تا کنون این احساس که ما در حال انجام یک کار خوب با آن است. اما اگر آن را به پایان می رسد تا یک yearlong shutdown که دیگر تمام مکالمات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن