بیش از یک تعداد: چهره coronavirus همه گیر در مینه سوتا, به یاد آوردن زندگی از دست

یک کارگر کارخانه. یک سومالی سالمند. سابق عتیقه-صاحب فروشگاه. یک زن که اختصاصی زندگی خود را برای دیدن بیشتر زنا

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

یک کارگر کارخانه. یک سومالی سالمند. سابق عتیقه-صاحب فروشگاه. یک زن که اختصاصی زندگی خود را برای دیدن بیشتر زنان و مردم رنگ در علم است.

مینه سوتا مشخص گریم شمارش پنج شنبه از بیش از 500 مرگ و میر ناشی از COVID-19 پس اول مرگ و میر ثبت شده در 19 مارس ،

آنها بیش از یک عدد است. آنها را دوست داشت و دوست داشت.

آنها در زمینه های مختلف ادیان و جوامع است. حال بسیاری از زمینه مسائل مربوط به سلامت; برخی از آنها به ظاهر سالم است. آنها در بازه سنی از 30 تا 109; متوسط سن 83 بود. هشتاد درصد زندگی در دراز مدت مراقبت از امکانات.

در میان کشته شدگان: یک معشوق نوازنده ارگ کلیسا و پدر بزرگ است که به لباس تا در یک دست کت و شلوار و یک دسته گل از گل خاص "خرما" با نوه خود را. آنها را نمی شود فراموش شده است.

در اینجا نگاهی به برخی از قابل توجه زندگی کسانی که ما از دست داده اند:

دیوید GOULETTE

دیوید Goulette شروع به آواز خواندن و نواختن پیانو و ارگ زمانی که او 5 ساله بود.

دیوید Goulette (حسن نیت ارائه میدهد از خانواده)

عشق خود را از موسیقی ادامه داد: در طول زندگی اش و او ارگان در معراج کلیسای اسقفی و در ترینیتی کلیسای لوتری هر دو در Stillwater, برای چند دهه.

Goulette مشغول به کار در اندرسن Corp. برای 46 سال و صرف شش سال در مینه سوتا گارد ملی. او و همسرش کارولین, تا به حال چهار پسر: علامت, پل, جیمی و استیو; Carolyn Goulette درگذشت در سال 2008.

دیوید Goulette, 83, از بیپرت شروع به احساس بد مارس 17 و رفت و به بیمارستان یک هفته بعد. در عرض 24 ساعت او در ونتیلاتور. او در آنجا ماند در آن برای 19 روز "مبارزه و جنگ و مبارزه با" پسر خود را علامت گذاری Goulette گفت. "او قادر به دریافت از آن بود که یک معجزه برای کسی در سن و سال او و کسی که در آن است که طولانی است."

پدر او بود نقل مکان کرد به یک اتاق به طور منظم و او "نوع محوری (اما) آن را لمس کنید و بروید" Goulette گفت.

او در آوریل 19.

FARALYN هویر

زمانی که Faralyn هویر بود 19 و مادر او درگذشت او در خانه مانده در دریاچه لیلیان, Minn., برای کمک به بالا بردن خواهر و برادر جوان تر. او یک شانس برای رفتن به دانشگاه شد یادگیرنده زندگی که به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده و لذت بردم از هنر و موسیقی است.

Faralyn و دارل هویر ازدواج کرده بودند برای 63 سال است. (حسن نیت ارائه میدهد از هویر خانواده)

هویر و همسرش, Darrell هویر مطرح چهار فرزند خود را در شهرهای دوقلو. او لذت می برد پخت و پز تزئینات و پرتاب احزاب است. او گلهای و شناخته شده برای او حس شوخ طبعی است.

"او واقعا شجاع و قوی زن گفت:" لورل پورتر یکی از دختران او.

Faralyn و دارل هویر ازدواج کرده بودند برای 63 سال است. دارل هویر نمی نیاز به حرکت به یک ارشد مرکز مراقبت هنگامی که او انجام داد, اما او نمی تواند تصور کنید که بودن در کنار او پیوست و او را در آب های ادینا. او به ارمغان آورد Faralyn, 92 به آواز خواندن-پابه و هنر و صنایع دستی.

Faralyn هویر که به زوال عقل و با استفاده از یک صندلی چرخدار آزمایش مثبت برای COVID-19. اعضای هیات بازی های برگزار شده پیام های ضبط شده از خانواده اش از جمله سرودهای که شوهر او می خواند برای او قبل از او درگذشت مارس 7.

غنی هرمان

غنی هرمان, 66, از Rosemount به تازگی منتشر شده است از بیمارستان مارس 8 به ظاهر در بهبود از COVID-19.

ریچارد آلن هرمان (حسن نیت ارائه میدهد از کتی هرمان)

نفس از راه رفتن از ماشین به خانه او نشستم روی نیمکت و درگذشت, کمتر از یک ساعت بعد.

"گفت:" من نمی توانید نفس' " گفت: کتی هرمان همسر خود را از 38 سال. "او فقط نمی توانستم نفس بکشم."

6-پا-3 غول مهربان رشته کامپیوتر تحصیل و کار کرده و لاکهید مارتین در ایگن برای سال های بسیاری است. او دو فرزند برایان و آنا و یک پسر رهبر.

او دوست داشت ایجاد چیزهایی که از فلز و رئیس محلی انجمن صنفی Metalsmiths برای چندین سال. او همچنین عاشق قایقرانی و چوب سیگار کشیدن گوشت.

به گفته کتی غنی شده بود و بیمار حدود دو هفته با تب. هنگامی که او بهتر نشد او به نام پرستار خط تلفن و یک قرار ملاقات.

از آنجا او را به یک تنفسی درمانگاه در Lakeville و سپس به بیمارستان جایی که او در آنجا ماند برای سه روز در اکسیژن تا زمانی که او از زندان آزاد شد و به خانه بروم.

سوزان جک

سوزان جک درگذشت مارس 31 از عوارض مربوط به COVID-19 سرطان روده بزرگ و ریه پیوند است.

سوزان جک (حسن نیت ارائه میدهد از Cassie Bonstrom)

جک, 69, از بلومینگتون از دست داده و زندگی خود را تنها چند روز قبل از نوه خود را به دنیا آمد.

او پشت سر دو دختر — جنی Eiden and Cassie Bonstrom و چهار نوه مالی, Paige, Maddie و مک.

"او جنگیدند خیلی سخت می شود در اینجا برای زمانی که او می تواند. برای دیدن نوه زمانی که او می تواند. ما خیلی به او افتخار قدرت و شجاعت را از طریق درد بسیار و عدم اطمینان" Bonstrom نوشت: مادر او را CaringBridge سایت.

یک بازنشسته ازدواج و خانواده درمانگر جک به عنوان یک گرم و مهربان کسی که متفکر در تعاملات خود با دیگران است.

او تا به حال 35 سال ارتباط با کیم Kammeier. دو ازدواج کرده بودند در سال 2013.

جک مبتلا به فیبروز ریوی ایدیوپاتیک بود و یک پیوند ریه در سال 2018 است. او به تازگی تشخیص داده شده است با سرطان روده بزرگ و در حالی که او در حال مبارزه با سرطان او آلوده شد با کوروناویروس.

خاطرات او زندگی می کند به نام نوه او هرگز ملاقات کرد: هارلی سو.

اسکات ملتر

به یاد داشته باشید پدر بزرگ که لباس تا در یک دست کت و شلوار و یک دسته گل از گل خاص "خرما" با نوه خود را در Chuck E. Cheese یا نورمن قات ؟ که اسکات ملتر.

اسکات ملتر و همسرش, Treva. (حسن نیت ارائه میدهد از مایکل ملتر)

ملتر, 60, وایومینگ, Minn. درگذشت مارس 1 در بتسدا در بیمارستان سنت پل از عوارض مربوط به COVID-19.

ملتر بود که مبتلا به سرطان ریه در سال 2018 و رنج می برد از بیماری انسدادی مزمن ریوی سقوط بیمار مارس 25 در حالی که او و همسرش Treva شد رانندگی به مینه سوتا از خود را در فصل زمستان در ریجلند S. C. ملتر به اورژانس رفت و در M بهداشت فرویو دریاچه های مرکز پزشکی در وایومینگ منتقل شد به بخش ICU در M بهداشت فرویو Southdale بیمارستان در ادینا بود و بعد از آن گرفته شده به بتسدا.

ملتر که بازنشسته شد در سال 2018 به عنوان معاون مهندسی در Comcast در, عاشق وایکینگها مینه سوتا, سفر, هزینه های زمان با نوه او و کمپینگ در جانبازان بقیه اردوگاه در شمال شهرستان واشنگتن.

"هنگامی که این بیش از همه به خواست خدا ما را همه با هم جشن می گیرند و زندگی خود و یک حزب بزرگ برای او" پسر مایکل ملتر گفت. "او را دوست داشتم که."

کلارک OSOJNICKI

کلارک Osojnicki, 56, حال سرمایه گذاری سال در چیزهایی که مهم به او — او برای ازدواج 32 سال کار کرده و به عنوان یک مقام ارشد مالی و تحلیلگر سیستم در مرکز شهر, مینیاپولیس, قانون شرکت برای 33 سال و دهه را صرف آموزش سگ خود را برای چابکی مسابقات. او برنده ملی عنوان.

کلارک و کریس Osojnicki ملاقات در سال 1981 و در سال 1987. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

این Stillwater مرد به دیابت, اگر آن را به خوبی مدیریت شده و او در غیر این صورت سالم قبل از او مریض شد در 18 مارس و آزمایش مثبت برای coronavirus حدود 10 روز بعد. او در بیمارستان بستری شد و در ونتیلاتور اما دکتر گفت همسرش, کریس Osojnicki: "این ویروس یک ماراتن و شما partway از طریق."

زمانی که او یک لخته خون و نیاز به یک روش آن را حذف او از حمله قلبی رنج می برد و نمی تواند زنده کرد. او مه 6.

"من همیشه به مردم گفت من خوشبخت ترين فرد در جهان چون من ازدواج کرده بود برای من بهترین دوست" کریس Osojnicki گفت. "اما در حال حاضر من از دست هر دو."

محمد عمر

محمد Hamud Omar شده در آمریکا تنها حدود پنج سال اما رهبری او به عنوان یک سالمند در سومالی جامعه ساخته شده بود برداشت.

محمد Hamud Omar (حسن نیت ارائه میدهد از Haweya فرح)

"او فقط یک نوع روح بلند گفت: دختر Haweya فرح. "مردم به گوش و مورد احترام او بود."

عمر 74 از مینیاپولیس در سلامتی و عزت جداسازی اما با وجود اقدامات او شروع به احساس بد مارس 7. آوریل 12, او هم مشکل تنفس.

دختر خود را به او اعتراف به ابوت شمال غربی بیمارستان در مینیاپولیس, اما زمانی که او آزمایش مثبت برای COVID-19 او منتقل شد به بتسدا سنت پل در بیمارستان شده است که تبدیل به یک تخصص مراقبت تسهیلات برای COVID-19 بيمار.

برای هفته آینده و نیم عمر زیرفشار در داخل و خارج از آگاهی است. تنفس خود را بدتر به عنوان ریه های خود در برابر ویروس.

او درگذشت مارس 29 با فرح در کنار او و دیگر اعضای خانواده گفته خود خداحافظی از طریق تلفن تماس و FaceTime.

"من خواندن قرآن است. من لمس صورت خود را. من به او گفتم که او را دوست داشتم" فرح گفت. "من نشسته مسالمت آمیز با او برای چند ساعت. او نگاه بسیار زیبا."

جاشوا پیرسون

جاشوا پیرسون, کمبریج, کودکان و ماهیگیری. 38-سال کارگر کارخانه بود و پدر 7 ساله پسر.

جاش پیرسون (حسن نیت ارائه میدهد از تینا کنت)

پیرسون درگذشت مارس 4 در ابوت شمال غربی بیمارستان در مینیاپولیس از آنچه پزشکان معتقدند بودند عوارض مربوط به COVID-19 گفت: پيرسون مادر جولی پیرسون-Cubus.

پیرسون که مشغول به کار در شعبه تولید در شمال شعبه شروع به احساس بیمار در اطراف مارس 26. پس از ماندن تمام شب سرفه در مارس 1, پیرسون, یک فرد سیگاری که از آسم رنج می برد به اورژانس رفت و در کمبریج مرکز پزشکی در 2 آوریل. در عرض سه ساعت او در مسیر به واحد مراقبت های ویژه در ابوت شمال غربی.

آزمون پيرسون برای COVID-19 در 2 آوریل در ابوت شمال غربی آمد منفی اما پزشکان گفته پیرسون-Cubus که آن را به احتمال زیاد "نادرست منفی" او گفت:. آنها بعدا گفته خانواده مشخص شد پیرسون SARS-CoV-2 نام ویروس است که باعث COVID-19.

که او فرزند ارشد از سه خواهر و برادر مرده به تنهایی می شکند در قلب او پيرسون-Cubus گفت.

"من می گویند من او را دوست داشتم; من یک آغوش. هیچ چیز" او گفت:.

لری WINDRUM

لری Windrum تا به حال یک حس شوخ طبعی و دوست داشتنی برای خنده و سرگرمی.

لری Windrum (حسن نیت ارائه میدهد از اسکات Windrum)

"او بسیار معاشرتی و خوش مشرب," پسرش اسکات Windrum گفت. "او می دانست که چگونه به پرتاب یک حزب خوب."

Windrum, 81 سنت پل به تنهایی درگذشت مارس 12 در مناطق بیمارستان شنیدن صدای عزیزان خود را برای خداحافظی از طریق تلفن برگزار می شود تا توسط یک پرستار است. "امیدوارم او ما را شنیده" اسکات Windrum گفت.

Windrum یک تاجر و هنرمند گرافیک کار برای خانه بهتر و باغ ها و کنترل داده ها را برای سال های بسیاری است اما غرور و شادی بود میسوری ماوس اشیاء عتیقه در خیابان از مغازه عتیقه فروشی در سلبی خیابان است که او متعلق به 35 سال.

Windrum وقت خود را صرف در مغازه تنظیم زیبا تنظیمات و تعمیرات در ساختمان در حال گسترش کسب و کار از یک اتاق به کل ساختمان در طول زمان است.

در اوایل سال جاری Windrum افتاد و شکست شانه خود را که مورد نیاز او به عمل جراحی است. او فرستاده شد و به مدت چهار هفته به طلوع آفتاب از ادینا یک مرکز کمک زندگی می کنند به زخم التیام یابد.

او ظاهرا گرفتار coronavirus در حالی که وجود دارد اما هیچ کس نمی دانست در آن زمان خانواده اش گفت.

آن HORNICKEL YUSKA

آن Hornickel Yuska شد نوع از کسی که پیشنهاد سه ماه دوچرخه trek برای ماه عسل خود را. او لذت می برد که خارج از منزل, ماجراجویی و سرندیپیتی, گفت شوهرش تام Yuska.

آن Hornickel Yuska (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

آن Yuska از St. Paul, درگذشت مارس 30 در بتسدا در بیمارستان سنت پل از عوارض مربوط به COVID-19. او 63.

که از شمال ستاره بنیادی داد در دانشگاه مینه سوتا Yuska را صرف حرفه خود کار برای افزایش نمایندگی زنان و مردم رنگ در بنیادی. او بازنشسته در سال 2019.

از سال 1992 تا سال 2005 Yuska خدمت به عنوان رئیس برنامه های موزه در موزه علوم مینه سوتا.

Yuska که تا به حال هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی آمد و در اوایل ماه مارس با آنچه که او فکر سینوس سرد است. در آوریل 6, او مبتلا به پنومونی و تجویز آنتی بیوتیک است. هنگامی که او رفت و برگشت به کلینیک او در مارس 14, پزشکان گفت: او باید در بیمارستان بستری شود, تام Yuska گفت.

او رانده شد و توسط آمبولانس به سنت جوزف بیمارستان در مرکز شهر سنت پل. پس از او آزمایش مثبت برای COVID-19 او منتقل شد به بتسدا. مادر دو درگذشت, مارس 30.

مارا H. Gottfried و کریستی Belcamino کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب