'ماسک ورود. این است که به اندازه کافی روشن? که به نظر می رسد بسیار روشن مناسب است؟' - Mon, 20 Jul 2020 PST

لری وگنر خرده فروشی کارمند در تلاش برای اجرای یک دولت نیاز به پوشیدن ماسک: "ما تلاش ما برای صحبت در مورد آن.

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

لری وگنر خرده فروشی کارمند در تلاش برای اجرای یک دولت نیاز به پوشیدن ماسک:

"ما تلاش ما برای صحبت در مورد آن. من می خواهم قاب آن به مشتریان مانند آنها انجام می دهند ما این نعمت بزرگ: "آیا شما لطفا به پوشیدن ماسک?" "ممکن است ما به شما رایگان ماسک?" "ما مطمئن فراموش قدردانی از همکاری شما."

من هرگز درک آنچه بسیار سخت در مورد قرار دادن یک ماسک برای چند دقیقه. این حس مشترک. این نیاز در حال حاضر در کارولینای شمالی. اما این یک محافظه کار محل و وجود دارد تنها 900 نفر در این شهر است. ما سعی می کنید سخت به همراه. ما یک فروشگاه عمومی و ما نمی خواهید به پایان رسید تا در یکی از این فیلم ها ویروسی با مردم تف و یا فریاد در مورد حقوق مدنی خود را. ما با قرار دادن یک علامت در خارج – یک درخواست تجدید نظر به مهربانی. "اگر شما به پوشیدن یک ماسک آن را نشان می دهد که چقدر شما در مورد مراقبت ما است."

ما چه مقدار از آنها مراقبت. روشن شد سریع واقعی است.

من 63. من یک عمر مبتلا به آسم. من می خواهم به تماشای مشتریان جلو و به پارکینگ بدون چهره خود را پوشش داده و تمام بدن من شروع به متشنج کردن. فروشگاه ما این است که در Intracoastal آبراه و مردم از سراسر جهان بارانداز در بندر آمده و در اینجا برای لوازم. آن را در یک ظرف پتری. من قرار دادن یک سپر تا بیش از من ثبت نام کنید و چند ساعت به من تغییر آن پوشیده شده بود با تف. ما می خواهم که 20 یا 30 نفر پیاده روی علامت و بدون ماسک. من می خواهم سعی کنید توجه خود را و اشاره به ثبت نام. آن بود که بسیاری از: "شما متخلف در حقوق من. این کشور آزاد است و من در اینجا به فروشگاه به طوری که رفتن به متوقف کردن من؟"

سپس کلانتر محلی رفت و در Facebook و گفت: او که قرار بود برای به اجرا درآوردن دولت نیاز چرا که او نمی خواست به "ماسک پلیس." بنابراین در حال حاضر چه ؟ من مشتریان است که در حال شکستن قانون و قرار دادن زندگی من در خطر و چه هستم من قرار است انجام دهید ؟ من یک گوشی خرده فروشی کارمند. من تا حلقه آبجو و قایق لوازم برای 10 دلار در ساعت است. من نمی خواهم برای مقابله با این. اگر من نیاز به پول من می خواهم به خانه مشغول به کار در باغ من یا دیدن من grandkids. من همین حالا به فروشگاه می آیند هر روز صبح به دنبال ایجاد برخی, بزرگ, اخلاقی, ایستاده, اما زمانی که من دیدن چیزی است که اشتباه است من نمی توانم اجازه دهید آن را اسلاید. من نمی خفه شو. من گیر در همه چیز. که بزرگترین سقوط یا من بزرگترین دارایی. بنابراین خوب است. من ماسک خود را ، چه چاره ای دارم ؟ من صحبت کرد به من همکار و ما تصمیم به قطع نشانه دیگری بر روی دیوار.

"با تشکر برای پوشیدن ماسک. آن را وطن پرست ترین چیز شما می توانید انجام دهید."

که هیچوقت آنها را متوقف کند بنابراین ما نگه داشته و با اضافه کردن بیشتر. "لطفا نوع به ما." "ما اینجا هستیم برای شما هفت روز هفته و ما نمی ایجاد این وضعیت است." "ماسک های مورد نیاز برای هر کسی که وارد فروشگاه."

شاید برخی از مردم آن زمان به عنوان یک چالش. من نمی دانم. اما آن را نگه داشته و در افزایش. بسیاری از مشتریان ما در حال حمایت و احترام در مورد آن – شاید 90, 95%. اما در تعطیلات آخر هفته ما ده ها تن از مردم از شارلوت یا رالی که برای آمدن به بازدید از قایق خود را. آن مکان ویروس نقاط داغ و آنها به اینجا می آیند به یک زمان خوب و شاید آنها در حال نوشیدن. برخی از آنها را به آیات ما باز کردن درب جلو و فقط فریاد می زد: "F-- ماسک! F-- شما!" یا آنها را در راه رفتن حاضر به پوشیدن یک ماسک و سپس تخلیه کالا خود را بیش از همه مبارزه. من تا به حال یک مرد با ماسک و یک تپانچه در ران و خیره به من. من تا به حال یک پسر که در زمان خود تی شرت و قرار دادن آن را بر دهان خود را بنابراین من می توانید ببینید تمام معده است. "وجود دارد. یک ماسک. شما خوشحال هستند؟" من تا به حال یک خانم که سعی در نوار جزوه را در مقابل پنجره مورد ADA, ماسک, معافیت, که کاملا جعلی چیز. این یک تئوری توطئه, اما آن را تبدیل به محبوب در اینجا. او نگه داشته گفت: ما تبعیض علیه افراد معلول است. چه ؟ چرا ؟ چگونه ؟ هیچ یک از آنها چه می گویند صداهای منطقی است. من نمی توانم حس نیمی نام آنها با من تماس بگیرید. آنها می گویند من بی سواد – آه که نوع کنایه آمیز. آنها می گویند من یک گوسفند است. من شستشوی مغزی شده است. من هل دادن دولت تبلیغات. من خفه کننده آنها است. من بخشی از دولت. من یک عامل برای سازمان بهداشت جهانی است. "چگونه خود را دوست دارید پوزه?" "این رفتن به تبدیل شدن به قانون شریعت?" "شما شاخص های ما برای فصل burqas?" "گام بعدی چیست ؟ ذهن کنترل کرد؟"

مشتری همیشه درست است. ما شن دندان های ما و سعی کنید به جای مشتری. ما آنها را رایگان ماسک, حتی اگر آنها هزینه ای در حدود یک دلار است. اگر این ماسک باعث می شود آنها را ناراحت کننده به هر دلیل ما می گویند که آنها می توانید صبر کنید و ما خواهد بود خوشحال به ارائه منظقه خدمات بدون هیچ هزینه اضافی. در صورتی که به نحوی نیاید آنها عذرخواهی می کنیم و نشان می دهد آنها در جایی دیگر. سپس آن را: "من حقوق من حقوق. چرا شما زیر پا گذاشتن روی قانون اساسی؟"

من مشت ها گره کرده در همه زمان ها در حال حاضر. من همیشه در لبه. من آرزو می کنم این ویروس بودند زرق و برق پس ما در واقع می تواند آن را ببینید چرا که در ذهن من آن را در همه جا. من پوشیدن دستکش برای لمس کالا. من پاک کردن همه چیز. من قرار دادن یک جدول در مقابل من ثبت نام کنید تا هیچ کس می آمد نزدیک تر از شش فوت است. من sanitize دست من خیلی آنها باید مست. ما تا به حال سه مورد مثبت در همان روز در این شهر اما مردم را نمی توان زحمت برای قرار دادن یک تکه پارچه بیش از چهره خود را. بخش کلانتر به روی عموم بسته است به دلیل آن است یک دسته از موارد مثبت, اما آنها هنوز هم نمی خواهد اجرای, ماسک قانون است. یک روز به من گفت: به من co-worker "من نیاز به ترک فروشگاه در حال حاضر و یا من قصد دارم به آن را از دست بدهند. من قصد دارم به منفجر شود." من به پایان رسید تا گرفتن 12 روز خاموش است. من تا به حال یک رویا است که من در رفتن در اطراف فروشگاه و جسمی حرکت مردم شش فوت از هم جدا سرزنش آنها را برای پوشیدن ماسک. من آمد به کار و تصمیم من برای رفتن به آن را ندارد. من دست از این روکش کارت است که می گویند: "ماسک معافیت باطل وجود دارد ادا معافیت برای پوشیدن ماسک." اگر یک نفر حاضر به پوشیدن ماسک ، گفتم: "باشه. خداحافظ. باید خوب زندگی و افکار و دعاهای اگر شما COVID." آنها خودخواه. آنها lemmings. من نمی دانم اگر این ویروس خواهد مرا بکشد و یا اگر آن را به من خشم. گاهی اوقات من می خواهم به قطع امریکا به قطعات مختلف و همه این ضد maskers می توانید با هم زندگی می کنند و ما را ببینید که چگونه آن کار می کند.

چند هفته پشت ما قرار داده نارنجی مخروط ترافیک در پیاده رو از جلو به منظور جلب توجه مردم قبل از آنها به فروشگاه می آیند. ما ضبط تا نشانه دیگری. "ماسک ورود." این است که به اندازه کافی روشن? که به نظر می رسد بسیار روشن مناسب است ؟ اما این بزرگ زبر و خشن مرد راه می رفت گذشته مخروطی و گذشته از تمام علائم و او تحت فشار قرار دادند باز کردن درب. من گفتم: "آقا من می تواند به شما کمک کند؟" من با اشاره به علائم. من با اشاره به من ، او احتمالا در اواخر 30s و من هرگز او را دیده اند. او نورد چشمان او و نادیده گرفته شده بنابراین من می دانستم که در آن بود. من از ثبت نام سعی در مسدود کردن راه خود را به فروشگاه. من گفتم: "آیا شما یک ماسک شما می توانید قرار داده است؟" او را تکان داد سر خود را مانند او نمی تواند زحمت و او گفت که او فقط می خواست به خرید یک نوشیدنی. من گفتم: "خوب, این بدان معناست که من می توانید نوشیدنی خود را در حالی که شما صبر کنید و من آن را به درب." اما او هنوز هم در حال حرکت به فروشگاه و من در تلاش برای ماندن در مقابل مسیر خود را و نگه داشتن او را از رفتن پایین راهرو. او گفت: "بیا ، من فقط می خواهم آب. من یک ADA معافیت." به من گفت: "من خسته ام از این است. فقط ترک فروشگاه در حال حاضر."

او نگه داشته در حال حرکت به سمت من فریاد "ادا معافیت! ADA معافیت!" و در حال حاضر بدن من شروع به لرزش. آن ترس و خشم بسیار. چرا این مشکل من برای مقابله با? این maskhole? این COVIDiot که حماقت است و قرار دادن من در خطر است ؟ این چیزی نیست که من برای امضا. من در تلاش بود به مجری. من در تلاش برای کررل این مرد به درب اما او حمایت و او را تهاجمی تر. او جیغ در مورد حقوق خود را. او فریاد من به پلیس تماس بگیرید. ما شش اینچ از هم جدا. او yells از: "اجتماعی فاصله! حرکت از راه من!" او فریاد انواع ناسزا و من جیغ, آن را به عقب. من همکار بود و فریاد او و یکی دیگر از مشتری شروع به فریاد و در نهایت او stomped در اطراف برای مدتی و سپس بازگشت به خارج.

ما قفل درب جلو و من همکار و من رفت و برگشت به اتاق ذخیره سازی. ما آنجا نشسته و گریه شد.

صبح روز بعد من رفتم به فروشگاه سخت افزار به خرید لوازم. من نمی توانم تحمل به تنش ثابت است. آن را بشویید و با تکرار این همه روزانه blowups و من شروع به دریافت پارانوئید. ما نصب مفت بنابراین ما می توانیم نگه داشتن درب قفل شده است و حتی در ساعات کسب و کار من اسپری فلفل در من ثبت نام کنید. این است که کار من در حال حاضر. حداقل من آماده خواهید بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن