سیاتل شورای ممنوعیت پلیس با استفاده از کنترل جمعیت سلاح - Mon, 15 Jun 2020 PST

سیاتل سیاتل شورای شهر به اتفاق آرا رای به نوار پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری و دیگر دستگاه

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

سیاتل سیاتل شورای شهر به اتفاق آرا رای به نوار پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری و دیگر دستگاه های کنترل جمعیت پس از افسران بارها و بارها مورد استفاده آنها عمدتا مسالمت آمیز معترضان againt نژادپرستی و خشونت پلیس.

این 9-0 رای جمعه آمد در میان نا امیدی با اداره پلیس سیاتل که با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در این شهر متراکم ترین محله کاپیتول هیل تنها چند روز پس از شهردار جنی Durkan و رئیس کارمن بهترین وعده داده شده نیست. شورای شنیده شکایت از ساکنان مجبور به بیرون از خانه های خود گاز حتی اگر آنها نبودند معترض.

یک قاضی فدرال روز جمعه با صدور دستور موقت منع سیاتل پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری فوم نوک پرتابه یا دیگر زور علیه معترضان پیدا کردن که گروه استفاده کرده بودند کمتر-سلاح های کشنده "نامتناسب و بدون تحریک" دلسرد کننده آزادی بیان در این فرآیند است.

"بسیاری از ما شاهد آن; بسیاری از ما تجربه کرده اند آن را" سوسیالیستی عضو شورای Kshama Sawant گفت. "آنها به دروغ ادعا کرد که معترضان خشونت تظاهر کنندگان و این که آنها تا به حال هیچ جایگزین. ... آنها حتی اقدام به حفظ آن نهفته است در این صورت از فیلم نشان می دهد که پلیس بودند منبع و تنها منبع – از خشونت است."

این شورا نیز به اتفاق آرا ممنوع استفاده از chokeholds توسط پلیس.

اداره پلیس و دفتر شهردار بلافاصله پاسخ به ایمیل ها و به دنبال دهید.

پلیس سیاتل پس به عقب کشیده از محله که در آن تازه ترین درگیری با معترضان رخ داده است در نزدیکی وزارت شرق حوزه, واگذاری چندین شهر بلوک به تظاهر کنندگان. جشنواره مانند جو پدید آمده در این منطقه در حال حاضر به نام "کاپیتول هیل اشغال اعتراض" با شرکت کنندگان نقاشی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع نقاشی دیواری در خیابان, کاشت یک باغ جامعه, و توزیع مواد غذایی رایگان. وضعیت کشیده شده خشم رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که ادعا خشونت آمیز مردم در بر گرفته بود.

اندازه گیری ممنوعیت پلیس سیاتل از داشتن, اجاره, ذخیره سازی و یا استفاده از چنین سلاح های شیمیایی از جمله مواد محرک و توپ آب آکوستیک دستگاه و یا سلاح های دیگر است که می تواند باعث درد یا ناراحتی در افراد مختلف. رئیس شورای Lorena گونزالس گفت: بحث بیشتر مورد نیاز خواهد بود برای کشف کردن که چگونه به دور از کسانی که سلاح در حال حاضر در این بخش در اختیار داشتن بدون انتقال آنها به شهرهای دیگر است که ممکن است از آنها استفاده کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن