شب زنده داری برگزار می شود به یاد داشته باشید افراد کشته شده در اجرای قانون حضانت در اسپوکن - Sun, 28 Jun 2020 PST

به عنوان نام افراد کشته شده در اجرای قانون بازداشت شد, نقاشی روی شیشه از اسکیت روبان در Riverfront Park, peopl

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

به عنوان نام افراد کشته شده در اجرای قانون بازداشت شد, نقاشی روی شیشه از اسکیت روبان در Riverfront Park, people, آرد مورد جلوتر از شمع افروزی برای پایان دادن به خشونت پلیس در روز یکشنبه.

این رویداد سازمان یافته توسط طیف مرکز شد یک فرصت برای تمرکز بر روی قربانیان خشونت پلیس در اسپوکن گفت: Lu تپه طیف رئیس جمهور هیئت مدیره.

این رویداد استراتژیک برگزار شد در سراسر شهرستان اسپوکن سالن جلوتر از شورای شهر رای در پلیس صنفی قرارداد جمعه.

"همانطور که می دانید این قرارداد رای دادند فردا. و آن را واقعا مهم بود برای من به یک نمایش تصویری از خود ما نیروی پلیس اعمال خشونت" هیل گفت. "واقعیت این است که ما پنجم مرگبارترین نیروی انتظامی در کشور و آنها را کشته اند و اعضای جامعه ما بی ارزش."

هیل نظر است بر اساس یافته های این سایت, نقشه برداری خشونت پلیس. وب سایت راه اندازی شده توسط طرفداران برای پلیس اصلاحات در صفوف ملت را بالا 100 پرجمعیت ترین شهرهای تعداد مرگ و میر است که درگیر اجرای قانون در یک رای در هر 1 میلیون نفر تعیین شده توسط تعدادی از ساکنان.

بر اساس این محاسبه اسپوکن رتبه پنجم با 15 اجرای قانون-درگیر مرگ و میر از سال 2013. شهرهای دیگر در این لیست تا به حال به مراتب بیشتر حوادث اما بسیار بزرگتری از جمعیت. پلیس سیاتل بخش مرگ و میر 23 ذکر شده در پایگاه داده.

فهرست اسامی بر روی صفحه نمایش در اسپوکن شامل Clando Anitok یک غیر مسلح Marshallese مرد کشته شده توسط پلیس در ماه ژانویه است. این Anitok خانواده برنامه ریزی شده بود ارائه شده در دادگاه توسط مرکز عدالت قبل از غیر انتفاعی بسته شده است. دیوید نواک, یک مرد بود که کوبیدن یک چوب بیس بال بر روی کاپوت کامیون خود را در طول یک اختلاف شد و به ضرب گلوله های پلیس که اشتباه صدا برای صدای شلیک گلوله در ژانویه 2019 نیز ذکر شده است.

افسر که شات نواک پاک شد توسط Spokane County دادستان لری Haskell در سال گذشته با این حال نواک خانواده واصل طرح دعوی در دادگاه در مدت کوتاهی پس از.

برای تپه یادآوری جامعه است که خشونت پلیس اتفاق می افتد در اسپوکن شد بخش مهمی از شب زنده داری.

"این است که شهرستان ما است. این اتفاق می افتد ما در حیاط" هیل گفت. "به همین دلیل ما نیاز به نگرانی در مورد آن."

Spokane خیابان کمک شد و در حال حاضر در این رویداد ارائه آب و تنقلات و کیت کمک های اولیه. گروه غیررسمی آغاز شده و از چند هفته پیش و امیدوار است برای تبدیل به یک سازمان غیر انتفاعی است که کمک می کند تا بی خانمان و فقیر مردم در اسپوکن گفت: سازمان ربکا Daignault-واکر.

بسیاری از مردم تجربه بی خانمانی در اسپوکن مردم از رنگ Daignault-واکر گفت.

"سیاه و سفید زندگی می کند موضوع چند وجهی است, جنبش," او گفت:.

نه کمک به کسانی که در حال مبارزه در جامعه "فاقد همدلی" Daignault - واکر گفت.

او امیدوار است برای تشویق افراد بی خانمان به احساس خوش آمدید در اعتراضات و تظاهرات که به کمک آنها می تواند اتصال به دیگران که می خواهند برای کمک به.

در حالی که اخیر راهپیمایی و تظاهرات را دیده اند یک قطره در حضور و غیاب پس از هزاران نفر از مردم شرکت کننده در اسپوکن راهپیمایی در اوایل این ماه Daignault-واکر گفت: این مهم به نمایش نگه دارید تا.

"نگه داشتن یاد افرادی که این کار را نمیتوانید انجام," او گفت:. "ما هنوز کار را انجام دهد."

شرکت کنندگان کتی تیلور گفت: کوچکتر جمعیت در یکشنبه ساخته شده این امکان را برای او به حضور پس از او می افتد در دسته پر خطر برای COVID-19 شده است و به شدت رعایت اجتماعی فاصله مقررات.

"شما باید بیش از حد مراقب باشند" تیلور گفت.

او با حضور در هر ماه مارس او می تواند به پس از حرکت به Spokane حدود پنج سال پیش. تیلور فعال در تجاوز+ جامعه و تشویق دوستان خود را برای حضور در رویدادهای دیگر فعال گروه ها مانند پل.

"همه ما باید شروع به نشان دادن تا برای هر یک از دیگر مسائل" تیلور گفت.

هنگامی که یک گروه از دستاوردهای حقوق مدنی دیگری است به مراتب پشت سر او گفت:. به عنوان یک مادر تنها به چهار سیاه و سفید کودکان, تیلور گفت: Black Lives Matter جنبش مهم است که در زندگی روزانه.

به عنوان رویداد ادامه داد: هنرمندان در زمان این مرحله به خواندن بازی ساز یا انجام دکلمه.

کتی Shedlock پاستور در خالق جدول United Methodist Church انجام دو قطعه دکلمه. یکی بود در امتیاز و دیگری متمرکز در مجالس ترحیم از مردم او می داند که کشته شده اند در اجرای قانون بازداشت کرده است.

حضور محلی و راه پیمایی و تظاهرات شده است مهم برای Shedlock که گفت: United Methodist کلام "امتیاز ما را به عدالت است."

در هر رویداد Shedlock گفت: او چیزی جدید یاد گرفته و امیدوار است دیگران انجام همان.

وقتی که می آید به عنوان یک روحانیت عضو در اعتراض Shedlock گفت که او امیدوار است مردم با حضور خود به عنوان یک تاکید است که نه تنها سیاه و سفید زندگی می کند اما آنها توجه به خدا.

شب زنده داری بود و فرصتی برای تعامل در جامعه شفا Shedlock گفت: چیزی که او اغلب تلاش می کند به منظور تسهیل در یک مراسم تشییع جنازه.

این رویداد را ایجاد فضایی برای درمان هیل گفت: اما آن را نیز تشویق به عمل است. هیل گفت: این جمعیت برای تماس با اعضای شورای شهر و از آنها بخواهید برای رای بدون در پلیس صنفی قرارداد در روز دوشنبه. . Spokane یک شهر کوچک او گفت که در آن 30 تلفن تماس مهم است.

"هرگز دوباره باید وجود داشته باشد غیر ضروری از مرگ در دست یک افسر پلیس به خصوص در اسپوکن. ما نه یک شهر بزرگ. ما یک خشونت آمیز در شهر" هیل گفت. "هیچ دلیلی وجود ندارد که ما اعضای جامعه باید ترس که با تماس با 911 آن می تواند در نهایت مرگ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب