Dear Abby: مرد مطمئن نیستید سلامت روان ابرها چشم انداز آینده

عزیز ابی: من به تازگی شروع آشنایی دوباره پس از پایان یک کار بسیار دشوار است ازدواج است. به من می گویند حفاظت ا

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

عزیز ابی: من به تازگی شروع آشنایی دوباره پس از پایان یک کار بسیار دشوار است ازدواج است. به من می گویند حفاظت از قلب من برای ترس از صدمه کتمان حقیقت خواهد بود.

من ملاقات کرد کسی که من می توانید با داشتن یک آینده با اما برخی از چیزهایی که نگرانی من است. او در بیمارستان بستری شده است برای سلامت روانی دلایل در گذشته است. او به طور مداوم و گفت: "من متاسفم من خیلی خراب" و یا یادآوری در مورد اینکه "دیوانه". او اشاره افسردگی خود را تقریبا روزانه و او متنفر بودن, به عنوان او آن را قرار می دهد "messed تا در سر." او فقط نمی تواند به نظر می رسد به حرکت گذشته خود را از مسائل.

من احساس می کنم مثل او نمی خواهید به حرکت به جلو و شروع به زندگی می کنند زندگی خود را دوباره. من زندگی با افسردگی برای بسیاری از زندگی من, اما آن را تعریف نمی کند که من هستم. اگر من پاسخ نمی دهند به تماس یا پیام حق دور او صدمه دیده است و فرض من دیوانه در او.

سوال من این است من بودن بیش از حد محتاط مبتنی بر عدم تمایل به دریافت دوباره صدمه دیده است و یا باید من را یک گام به عقب ؟ من می خواهم برای دیدن آینده با او, اما من مطمئن هستم که او آماده است برای دیدن هر نوع آینده با هر کسی. — محافظت قلب

عزیز محافظت قلب: شما که بیش از حد محتاط است. شما درخواست خود را هوشمند روشنگری سوال در مورد کسی که به نظر می رسد به عنوان نه چندان دور همراه در مسیر سلامتی روحی به عنوان شما هستند. این مرد هنوز هم برای درمان خود ، اگر نه باید او را تشویق به صحبت با مجوز بهداشت روان حرفه ای نه تنها در مورد افسردگی خود را, اما همچنین او خودنمایی میکند عدم اعتماد به نفس است.

از توضیحات شما من می خواهم که به می گویند که او نیاز به یک دوست در حال حاضر بیش از یک عاشقانه بنابراین مقدار زیادی از زمان اگر شما اقدام در این رابطه است. اگر او باعث پیشرفت ببینید که در آن همه چیز منجر شود. اگر نه, سپس در نور از خود و تاریخچه آن ممکن است بهتر است برای شما برای پیدا کردن کسی که قوی تر است.

عزیز ابی: من در شش سال رابطه است. حدود دو سال را در آن متوجه شدم که "وین" جدا شد اما نه طلاق از همسر خود را از 20 سال است. این واقعیت است که آنها جدا از این مسئله نیست. آنها با هم زندگی می کنند و چیزهایی به عنوان یک زن و شوهر است. و من هر چند بار و من رفته اند به فرزندان خود فارغ التحصیلی احزاب و خانواده مراسم عروسی.

او به من گفت هر سال که در این سال او را طلاق اما آن را هنوز هم اتفاق افتاده است. من نمی دانم چرا او را نگه داشته است چون من باور نمی کنم آنها صمیمی هستند. فرزندان خود را به بزرگسالان وجود دارد هیچ چیز نگه داشتن آنها را با هم. او به من می گوید او نمی تواند بدون زندگی می کنند اما اقدامات خود را ثابت کرده اند در غیر این صورت. آیا شما فکر می کنم آنها در یک باز ازدواج ؟ وجود دارد هر گونه امید برای آینده ما با هم ؟ — اتلاف وقت در ماساچوست

عزیز اتلاف وقت: در رای شما در حال رفتن. من گمان می کنم دلیل Wayne به دنبال از طریق و برای ثبت طلاق ممکن است مالی. او و همسرش نیز ممکن است مانند چیزهایی که تنها راه آنها هستند زیرا آنها می توانند خود را حفظ کنند و زندگی اجتماعی او را راحت در خانه و او شما را به خواب که ممکن است کمک به او. شما باید همدردی من, اما من فکر می کنم شما سرمایه گذاری کرده اند به اندازه کافی زمان. چه خبر ناعادلانه است به شما. این رمان بر اساس نادرستی در بخشی خود را و شما لایق بیشتر از شما اخذ شده است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن