تورنتو FC rookie Ifunanyachi Achara دستخوش موفق عمل جراحی زانو

تورنتو FC rookie هافبک/مهاجم Ifunanyachi Achara تحت عمل جراحی موفقیت آمیز به تعمیر و پاره شده رباط صلیبی قدامی

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

تورنتو FC rookie هافبک/مهاجم Ifunanyachi Achara تحت عمل جراحی موفقیت آمیز به تعمیر و پاره شده رباط صلیبی قدامی و جانبی وثیقه رباط در زانو چپ خود را.

در یک بیانیه پنج شنبه صبح MLS باشگاه گفت: عمل جراحی انجام شد شنبه توسط دکتر تیم دوایر و دکتر دنی Whelan در کالج زنان بیمارستان در تورنتو است.

Achara را از دست ندهید مانده از سال 2020 فصل است.

22 ساله از نیجریه مصدوم زانو خود را در آموزش تاریخ 26 ژوئن در BMO درست زمانی که او درهم با مدافع Omar Gonzalez در حالی که هر دو در تلاش برای رسیدن به یک صلیب است. این یکی از آخرین نقش تورنتو اولین تیم جلسه آموزش در خانه خود ورزشگاه پس از MLS به حالت تعلیق در بازی مارس 12 با توجه به جهانی همه گیر.

تورنتو بازگشت به اکشن یکشنبه در MLS برگشت مسابقات مقابل دی سی یونایتد در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو.

Achara که حرفه ای در دانشگاه جورج تاون قطع شد با مصدومیت انتخاب شد و در دور اول (25th به طور کلی) از Jan. 9 MLS SuperDraft.

با وجود از دست رفته بخش اول از اردوگاه های آموزشی با توجه به بیماری او پاداش با یک قرارداد Feb. 21 پس از به ثمر رساندن سه گل در پیش فصل. قادر به شرکت در تورنتو Feb. 29 فصل بارسلونا در سن خوزه به دلیل نوار قرمز به ثمر رساند او در MLS اولین هفته آینده به تورنتو 1-0 برنده بیش بازدید از New York City FC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن