دلخراش سرزنش بیش از بازی COVID-19 تلفات در خانه های سالمندان

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVARواشنگتن (AP) — گریم سرزنش بازی با پارتیزان لایههای است شکستن بیش از COVID-19 مرگ و

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

توسط RICARDO آلونسو-ZALDIVAR

واشنگتن (AP) — گریم سرزنش بازی با پارتیزان لایههای است شکستن بیش از COVID-19 مرگ و میر در میان ساکنان خانه سالمندان یک تکه کوچک از جمعیت است که نشان دهنده, تکان دهنده, بالا, بسیاری از آمریکایی ها که در جریان این بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است با اشاره به بخشی از صنعت — با امکانات کم فدرال رأی برای کنترل عفونت — و به برخی از فرمانداران دموکرات که مورد نیاز خانه های پرستاری را بازیابی coronavirus بیماران.

خانه است که به دنبال فدرال کنترل عفونت راهنمای بودند تا حد زیادی قادر به مهار این ویروس ادعا میکند Seema Verma سر از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و یا سیستم مدیریت محتوا که مجموعه استاندارد و پرداخت صورتحساب. "تلاش برای انگشت اشاره و سرزنش دولت فدرال کاملا مضحک" او می گوید.

ورما می گوید داده های جمع آوری شده توسط آژانس نشان می دهد ارتباط بین رتبه های پایین در بازرسی ایمنی و COVID-19 شیوع است. اما چند علمی محققان می گویند کار خود را پیدا کرده است هیچ گونه لینک.

طرفداران برای افراد مسن می گویند دولت فدرال نشده ارائه شده مورد نیاز ویروس تست و کافی دنده محافظ اجازه می دهد تا خانه های سالمندان به کار با خیال راحت. کاخ سفید دستور برای تست همه ساکنان و کارکنان شده است ملاقات با ناهموار پاسخ.

"عدم فدرال هماهنگی قطعا مانع امکانات توانایی برای شناسایی افراد آلوده و به ارائه مراقبت از" اریک کارلسون دراز مدت مراقبت متخصص با حمایت گروه عدالت در پیری قانونگذاران گفت.

دموکرات ها در حال انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"ما نیاز به یک برنامه ریزی از سیستم مدیریت محتوا و ما باید منابع لازم برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در خانه های سالمندان می گوید:" از سوی دیگر ، باب کیسی D-Pa.

در سراسر کشور بیش از 45,500 ساکنان و کارکنان فوت کرده اند از شیوع کروناویروس در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به تعداد در حال اجرا توسط آسوشیتد پرس. که حدود 40 درصد از بیش از 115,000 مجموع مرگ و میر. ساکنان خانه سالمندان کمتر از 1 ٪ از جمعیت ایالات متحده.

این یک حساس انتخابات سال موضوع برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, که در تلاش برای چسبیدن به حمایت از رای دهندگان.

با بیشتر coronavirus قانون ممکن است در این سال دموکرات کنگره در حال فشار دادن برای تست های ملی برنامه ریزی و منابع اضافی برای خانه های سالمندان. جمهوری خواهان عمدتا seconding دولت استدلال است.

در اخیر جلسه توجیهی برای نمایندگان مجلس, Rep. استیو Scalise از لوئیزیانا, شماره 2 خانه جمهوریخواه سرزنش نیویورک به لیبریا اندرو کومو برای تعداد مرگ و میر در دولت خود را. یک پس-لغو بخشنامه دولت که در خانه های سالمندان مجبور به قبول نقاهت coronavirus بیماران "به پایان رسید تا بودن حکم اعدام" در نیویورک و چند کشور مشابه با سیاست های Scalise گفت.

روز دوشنبه Scalise ارسال نامه به کومو و فرمانداران دموکرات از کالیفرنیا و میشیگان نیوجرسی و پنسیلوانیا خواستار آنها توجیه سیاست های خود را.

او تکرار قبلا کمتر پرقدرت نظرات از CMS سر ورما که گفت: دستور دولت نیاز به خانه های سالمندان به دوره نقاهت COVID بيماران "مناسب نیست" و "ممکن است کمک به این موضوع نیز است."

اما محقق دانشگاه هاروارد دیوید Grabowski که خدمت در یک حزبی کمیسیون مشاوره با کنگره در مورد مدیکر می گوید نه سیاست های دولت و نه "بد سیب" در میان خانه های پرستاری رانده اند شیوع.

به جای Grabowski می گوید آن را ساده تر: از آنجا که این ویروس می تواند توسط افرادی که نشان می دهد هیچ نشانه این بدان معناست که اگر آن را در حال حاضر در جامعه و کارکنان ناخواسته می تواند آن را به خانه سالمندان. هنگامی که در داخل آن به راحتی گسترش می یابد ضعیف در میان ساکنان زندگی در محله های نزدیک.

"سلاح مخفی پشت COVID است که در صورت عدم وجود هر گونه علائم" Grabowski گفت: نمایندگان مجلس در جلسه اخیر. "اگر COVID است که در یک جامعه که در آن زندگی کارکنان آن است که به زودی در این تاسیسات که در آن کار می کنند."

او پیشنهاد فدرال تلاش برای به طور منظم آزمون پرستاری کارکنان و ساکنان همراه با بیشتر لوازم, ماسک, لباس و دیگر دنده محافظ.

"دولت فدرال نیاز خود را به این موضوع گفت:" Grabowski.

او گفت: تحقیقات خود را همراه با مطالعات انجام شده توسط کارشناسان در دانشگاه براون و دانشگاه شیکاگو را پیدا رابطه بین امکانات کم فدرال رأی و COVID-19 شیوع است.

CMS سر Verma گفت: آژانس شده است و در بالای همه چیز از آغاز صدور متعدد دستورالعمل ایمنی محیط جدید کروناویروس گزارش مورد نیاز و ارائه مدیکر پرداخت برای تست ساکنان. او می گوید متحده باید پول از دولت فدرال است که آنها می توانید استفاده کنید برای حمایت از تست از خانه سالمندان کارکنان.

خانه سالمندان صنعت می گوید فقط یک بار تست برای هر ساکن و کارمند هزینه $440 میلیون.

تشکر. جیمز Clyburn از کارولینای جنوبی به رتبه سوم خانه دموکرات و رئیس یک پانل ویژه در گیر می گوید بحران در خانه های سالمندان نباید حزبی مسئله است.

"ساکنان خانه سالمندان فوت کرده اند از coronavirus متحده در حکومت جمهوری خواهان و دموکرات ها در شهرهای بزرگ و در شهرهای کوچک در مناطق روستایی و جوامع شهری" Clyburn گفت.

ظاهر می شود قبل از Clyburn کمیته در هفته گذشته, آلیسون Lolley مونرو, لوئیزیانا,., گفت: از دست دادن او 81 ساله, مادر, Cheryl به COVID-19 در خانه سالمندان شیوع این بهار. خانواده او اجازه نداده بود با او.

"خانواده من دزدیدند" Lolley گفت. "مادر به دام افتاده بود در یک ظرف پتری و ما بسته است. مادر به تنهایی درگذشت و خانواده ما خواهد بود برای همیشه لطفا برای زخمی های این فاجعه است."

___

AP تحقیقی محقق سفت Herschaft در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب