اقامت قرار داده و می افزاید: رفتن به خارج از شهر ممکن است در برنامه های تابستان امسال, اما وجود دارد مقدار زیادی برای کشف در خانه - Sun, 07 Jun 2020 PST

با اکثر آژانس های مسافرتی ارائه مشاوره به مشتریان به برنامه ریزی برای پس, تابستان, سفر, دلیل خوب staycations م

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

با اکثر آژانس های مسافرتی ارائه مشاوره به مشتریان به برنامه ریزی برای پس, تابستان, سفر, دلیل خوب staycations محبوب تر از همیشه. خوشبختانه اسپوکن یک محل عالی برای آویزان کردن در طول تابستان با توجه به WalletHub.

یاس بنفش شهرستان صفوف محترم 91 با توجه به امور مالی شخصی وب سایت. بیش از 180 شهرستانها بخشی از یک لیست بر اساس تعدادی از شاخص های سرگرم کننده پر در عین حال کیف پول دوستانه staycation هستید.

Spokane رتبه جلوتر از هونولولو (113) نیویورک (98) و سان فرانسیسکو (135) پس هزینه زندگی در هر یک از این شهرستانها است استراتوسفر.

در اینجا دلایل اینکه چرا اسپوکن است که در نیمه بالای لیست. Spokane رتبه 33 در حال اجرا مسیرهای پیاده روی و مسیرهای پیاده روی پیاده روی. Spokane است 60 در دوچرخه اجاره امکانات سرانه.

کسب و کار شده است و فوق العاده قوی برای دوچرخه مغازه ها که فروش و اجاره. "ما تا 40 تا 50 درصد بیشتر از ما در سال گذشته" او دوچرخه Hub تام یاتس گفت. "این یک سال رکورد تنظیمات برای هر دوچرخه مکان در شهر. این دقیقا مخالف آنچه من فکر کردم اتفاقی خواهد افتاد وقتی که این مستند آغاز شده است.

"ما فکر کردیم که ما می رویم بسته شود اما ما تلقی ضروری است. تنها این است که ما شده ایم کمی محدود با موجودی به دلیل عدم تولید در آسیا است. ولی خوب به طور کلی, و من نمی توانم سرزنش افراد برای تمایل به ضربه زدن به مسیرهای پیاده روی از آنجا که بسیاری از در اسپوکن."

یک دوچرخه سواری علاقه مندان می تواند صرف تمام تابستان فروزان مسیرهای جدید در یک شهر که در قرن 19 در کشور در مسیر دوچرخه سواری دسته. وجود دارد یک دنباله برای همه.

آن را دشوار است به دانستن که در آن برای شروع با تمام دوچرخه دنباله گزینه های. گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس دنباله یک منظره نزدیک به 40 مایل هموار تفریحی دنباله رایگان از وسایل نقلیه موتوری. امتداد دنباله از Sontag پارک در نه مایل به سقوط به واشنگتن/ایالت آیداهو خط. آن را در ادامه یکی دیگر از 24 مایل فراتر از طریق پست می افتد و کار د لین.

چراغ تپه ارائه می دهد شاید بیشتر انواع. وجود زمین برای دوچرخه کوهستان, دوچرخه های کراس کشور مسیر و منطقه ای برای جهش قطره و berms. مسیر در کنار رودخانه پارک دولت ارائه نمایش خوب و ایده آل است برای دوچرخه سوار به دنبال یک سواری که بیش از حد شدید.

توانایی پیاده روی در اسپوکن که 33rd در حال اجرا مسیرهای پیاده روی و مسیرهای پیاده روی پیاده روی و 42nd در پیاده روی مسیرهای پیاده روی دلیل است که در خارج وجود دارد در خارج از منزل ویرایشگر جرثقیل Knowles هرگز به سمت چپ شهر مادری خود.

"من دوست دارم به پیاده روی در اینجا از آنجا که بسیاری از گزینه های" Knowles گفت.

متاهل و پدر یک 5 سال نشان می دهد رودخانه پارک دولت برای کسانی که با کودکان خردسال است. "وجود چند trailheads و مقدار زیادی از مسیرهای مسطح برای کودکان" Knowles گفت. "بسیاری از مسیرهای پیاده روی در کنار رودخانه پارک ایالتی در دسترس هستند برای هر سطح تناسب اندام."

Knowles می دهد تا شست به Knothead حلقه در اسپوکن رودخانه طبیعی منطقه است.

"وجود دارد برخی از خوب ارتفاعات وجود دارد" Knowles گفت. "خوب وجود صعود و یک حلقه. شما ببینید بسیاری از حیات وحش وجود دارد که توسط رودخانه. شما می توانید برخی از بازی های سرد و پرندگان و برخی از پرندگان گوزن و گاهی گوزن شمالی."

Knowles اغلب frequents دریاچه آزادی.

"من می خواهم انجام حلقه کامل وجود دارد" Knowles گفت. "آن را حدود 7 کیلومتر. آن را به شما طول می کشد تا به آبشار و خیلی زیبا. این شهر بسیار برای ارائه برای هر کسی که دوست دارد در خارج از منزل و پیاده روی است."

پس از یک تمرین خوب چرا درمان خود را به برخی از بالا و کالری مواد غذایی راحتی و سرماخوردگی یکی است ؟

با توجه به WalletHub متوسط قیمت یک همبرگر و پیتزا 78 و آبجو و شراب هزینه خوب است برای 62.

وجود دارد تعدادی از تنگ همبرگر در شهر. آل-احا برگر (13 دلار) در پست خیابان آل خانه خوشمزه است. ترکیبی از سوئیس, پنیر, ژامبون, با آناناس و سس تریاکی در بالای گوشت گاو آنگوس patty برنده است.

عظیم Brunchburger (10 دلار) در Incrediburger فراهم می کند به اندازه کافی روزی که شما ممکن است از دست ناهار. زمین گوشت گاو آنگوس یک تخم مرغ سرخ شده, پیاز کاراملی, شربت افرا, اپپلوود بیکن, پنیر آمریکایی و نان تست فرانسوی مایو را به صورت منحصر به فرد برگر را تجربه کنند.

در سمت روشن تر از Brunchburger است کرایه خدمت در دیک را همبرگر. خوشمزه اما ریزه اندام برگر ($2.62) – سفارش بیش از یک نزدیک ترین شما به توانا In-N-Out burger.

تا آنجا که پیتزا می رود آن را دشوار است به ضرب و شتم Veraci نازک و سبک (بزرگ سه پای پنیر است $19) که پدیدار از یک چوب اخراج کوره. برای کسانی که شیفته صنعتگر پیتزا اتمام پرواز بز است. جنوب تپه ($16.50) با سس قرمز موتزارلا تازه prosciutto, اصلاح کرده, pecorino و روغن ترافل-پرتاب منداب سلیقه مانند جنوب ایتالیا.

وجود دارد تعدادی از خوب های لبنی در شهر است. یک محل عالی برای شروع است سوت پانک آبجوسازی. سعی کنید محبوب Expresso تنومند (6 دلار) شیر, چاق و چله سالخورده بر سندان قهوه بوربن بلوط staves و وانیل و لوبیا که بوی درست مثل قهوه. سنگ ترش ($6.50), گندم تخمیر آبجو در انبه و زردآلو نیز به خوبی به ارزش بازدید.

همچنین چک کردن دریاچه کوه دم شرکت. و از آنها بخواهید برای پدر مکنزی (7 دلار). قوی اسکاتلندی آل است که یک نوک کلاه به بیتلز کلاسیک "Eleanor Rigby" طراوت است.

آن همه روابط به آخرین اما مطمئنا نه کم idealness تابستان آب و شهرستانها که در می یابد اسپوکن در 45 محل.

بنابراین وجود شما به آن است. شما نمی ممکن است قادر به بازدید از برلین, Auckland یا هنگ کنگ اما چه کسی مراقبت کنید ؟ Spokane محل می شود در طول تابستان به خصوص در طول یک بیماری همه گیر.

اوه یک چیز بیشتر. Spokane رتبه 77 سالگی برای پناهگاه در محل سفارش. Ah بهشت!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب