Raihala: موجی از سوء رفتار جنسی اتهامات را لرزاند تنگ گره دوقلو شهرستانها جامعه موسیقی

در میان COVID-19 همه گیر و تظاهرات که به دنبال مرگ جورج فلوید موجی از اتهامات سوء رفتار جنسی باید از آب گرفتگی

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

در میان COVID-19 همه گیر و تظاهرات که به دنبال مرگ جورج فلوید موجی از اتهامات سوء رفتار جنسی باید از آب گرفتگی در شهرهای دوقلو صحنه موسیقی محلی از طریق رسانه های اجتماعی.

آن آغاز شده و با زنان تماس چند تن از اعضای این صحنه هیپ هاپ, اما آن را به سرعت snowballed با اتهامات وارد شده در نوازندگان در ژانرهای مختلف, مدیران, دی جی, کلوپ شبانه کارکنان و صاحبان عکاسان برجسته طرفداران و حتی با توجه به گزارش MPR, اخبار, در هوا میزبان خود را 89.3 فعلی.

تا کنون برجسته ترین پاسخ های عمومی آمده است از Rhymesayers, این, مینیاپولیس, hip-hop برچسب رکورد شناخته شده برای آن سالانه Soundset جشنواره که درو به عنوان بسیاری به عنوان 35,000 علاقه مندان به این نمایشگاه ایالتی مینه سوتا میدوی هر آخر هفته روز یادبود. (در ماه ژانویه, Rhymesayers اعلام کرد که قرار دادن Soundset در برگزاری این تابستان و برنامه ریزی شده بود به جای تمرکز بر جشن برچسب سالگرد 25th بعد از این سال.)

هفته گذشته Rhymesayers کاهش یافته است و از آن هنرمندان, پروفسور (جیک Anderson) و Dem اطلس (جاشوا Turner). در طولانی رسانه های اجتماعی پست های برچسب گفت: "سوء استفاده از زنان است و نه قابل قبول است و نه در تراز با ارزش های ما ... به سوءمصرف نژادپرستان و کسانی که درگیر در درنده رفتار ما نمی خواهیم شما به عنوان هنرمندان, طرفداران و یا وابستگان و همانطور که ما تبدیل شدن به آگاه باشید از شما, شما پاسخگو خواهد بود."

حرکت در آمد یک روز قبل از Rhymesayers راه اندازی شد به پروفسور آلبوم "Powderhorn سوئیت" در سراسر کشور آزاد است. در حالی که Rhymesayers نیست به طور خاص آدرس آن چندین زن را متهم کرده بود که سابق DJ استاد را از سوء استفاده که منجر به گسترده تر کرده است.

پروفسور پاسخ با یک جفت از رسانه های اجتماعی پست. اول عذرخواهی برای DJ که او گفت که او از کار اخراج شدند در سال 2016 "از آنجا که او در انجام کار خود را و من لذت بردن از شرکت خود را. ... من واقعا نمی دانم اعماق دستکاری و سوء استفاده است."

رپر در ادامه می گویند خود را "شوک-jock شخصیت" یک عمل شد که به او توجه اما این است که "با نگاهی به من زباله تلاش در ساخت یک شخصیت مرزی و ساخت کمدی سیاه است که تحت فشار قرار دادند مرزهای بودند و در حداقل بسیار مضر برای زنان به خصوص بازماندگان است."

این معلوم نیست چه اگر هر بیشتر, عمومی, اکشن برگزار خواهد شد در مورد بیش از یک دوجین دیگر از مردان متهم به سوء رفتار جنسی اگر چه تعداد انگشت شماری از کسانی که مردان نوشته شده اظهارات آنلاین پرداختن به خود رفتار و یا عذرخواهی برای چشم پوشی از اعمال یک دوست و یا همکار.

رپ P. O. S. (Stefon الکساندر) که شناخته شده است برای کار خود را با Doomtree و به عنوان یک عمل انفرادی به نظر می رسد به انجام هر دو در یک بیانیه گفت: "من قطعا از دست رفته فرصت های بسیاری برای بلند کردن زنان بوده است کشید بد شریک در زمان. و گناه بوده است. از دروغ گفتن و فریب دادن و gaslighting نهفته است به پوشش آن. چیزهای که همچنین می تواند باعث درد واقعی و پایدار آسیب می رساند."

من در ابتدا اقدام به پوشش این را به عنوان یک خبر و من با یک سری از زنان محلی برای مصاحبه هر دو به طور مستقیم و از طریق دلسوز دوم احزاب است. بیشترین کاهش یافته است برخی پاسخ نمی در همه.

هفته گذشته صحبت کردم که یک زن مایل به رفتن در تاریخ ثبت است. در طی نزدیک به یک ساعت او دقیق در این رابطه سوء استفاده با یک مرد او فکر او بود و چقدر دشوار بود برای به اشتراک گذاشتن داستان publicly. او گفت: پس از او نوشته شده او اتهامات حدود 50 زن دیگر تماس او را با داستان های مشابه. او همچنین در مورد باز کردن بسیاری از اسرار در مورد سوء استفاده مردان در صحنه است.

برخی از 20 دقیقه بعد از ما صحبت کرد او به من تماس گرفت و خواست به استفاده از نام او. او آموخته بود او را به اتهام آزار دهنده که او فکر او تا به حال قطع تمام, تماس, با, فقط به حال شده است در تلاش برای صحبت کردن با چند تن از دوستان او. او گفت: می ترسم.

کهربا L. Carter, مینیاپولیس, نویسنده می داند که چگونه او احساس می کند.

"این وحشتناک" کارتر گفت: از عموم متهم کسی از سوء رفتار جنسی. "وجود دارد یک حس دانستن اینکه شما در حال انجام کار درست اما آن همچنین باعث می شود شما) فوق العاده مضطرب است. به خصوص به عنوان یک زن صحبت کردن وجود دارد قطعا یک ترس برای ایمنی خود و ترس است که مردم نمی خواهید به این باور شما و پیدا کردن کلمات خود را به معتبر نیست."

هفته گذشته کارتر ارسال شده در توییتر در مورد یک بار برجسته فن های محلی که اغلب به خود را به عنوان یک "tastemaker." کارتر نیست او را متهم به سوء استفاده جنسی او اما گفت که او ایستاده بود تا برای او هنگامی که زنان دیگر او را متهم کرد. او نوشت که او کسی بود "من می دانستم که تا به حال استفاده و آزار دوستان و کسانی که تا به حال نیز مورد استفاده و آزار من و دوستی است. ... بر این باورند که داستان. همه آنها درست است."

در یک مصاحبه کارتر گفت: شهرهای دوقلو صحنه موسیقی است یک گره ،

"این چنین یک جامعه کوچک و همه می دانند که هر یک از دیگر," او گفت:. "که پرورش بسیاری از قدرت با توجه به بسیار خاص مردم است." تازه واردان او اضافه می تواند احساس ضعف و مرعوب کسانی که با قدرت و نفوذ است. و حتی اگر داستان از سوء استفاده مردان گردش برای سال های بسیاری از زنان را آرام نگه داشته از ترس از حال تبعید از صحنه در دسترس نباشد.

چه چیزی تغییر کرده است ؟ چرا در حال حاضر ؟ کارتر با اشاره به زمان ناامنی و ناآرامی زندگی به طور کلی.

"مردم نه تنها یک s— نمی," او گفت:. "با همه چیز است که رفتن مردم انرژی برای تغییر و احساس قدرت بیشتری در مورد صحبت کردن. آنها می خواهند به تماس مردم در موضع قدرت است که سوء استفاده از قدرت است که."

پس چه اتفاقی می افتد ؟

"که میلیون دلار به سوال" کارتر گفت. "من دیده ام برخی از عذر خواهی و من فکر می کنم آنها bulls— رک و پوست کنده. شده است وجود دارد یک موج از مردان گفت: "اوه من فکر کردم من می تواند انجام این کار, اما من گرفتار شدم و در حال حاضر من قصد دارم به رفتن به دور در حالی که برای.' من فکر می کنم ما نیاز به تحویل واقعی و ملموس عواقب.

"افرادی که در حال ضربه زدن با معتبر اتهامات باید کاملا صادقانه و صریح. آنها نیاز به می گویند که چگونه آنها قصد آن را تشکیل می دهند. من می خواهم برای دیدن حلال واقعی عذر خواهی و ندامت. و من می خواهم مردم را به توقف حمایت از این افراد و توقف حمایت از کار خود را. من می خواهم برای دیدن اقدامات در جهت تغییر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن