روزی DiManno: برگها مربی شلدون Keefe سابقه با جان Tortorella برخی خوب و برخی بد برخی در مورد نوشته شود

ما دیده ایم Maple Leafs نیمکت کارفرمایان outcoached در پلی آف قبل از. در سال گذشته می آید بلافاصله به ذهن است.

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

ما دیده ایم Maple Leafs نیمکت کارفرمایان outcoached در پلی آف قبل از. در سال گذشته می آید بلافاصله به ذهن است.

تا جایی که NHL نوچه در head honcho صفوف رفتن mano a mano برابر حیله گر جان Tortorella?

شلدون Keefe به تازگی بیش از دو هفته به شکل که قبل از بازی در سری کلمبوس راه اندازی در Scotiabank عرصه است.

آنها تاریخ Keefe و Tortorella بسیاری از آن گه. از روز خود را با هم در تمپا حتی در صورتی که همه سيلتی آب در زیر پل در حدود سال 2020 است.

"خوب بازی کردن برای او را به عنوان یک مرد جوان آن دشوار بود. او ساخته شده آن را دشوار برای به دست آوردن راه خود را به عنوان یک بازیکن جوان بود و من در آن" Keefe بستری در زوم تماس پنج شنبه.

به عنوان یک جوان 19 ساله Keefe تدوین شد در سال 1999 توسط خلیج تمپا در دور دوم اما او هرگز یافت یک شرکت بازی تو رفتگی در دیوار که Tortorella فرض کمر toggling بین NHL و افراد زیر سن قانونی در یک نقطه به حالت تعلیق پس از امتناع جزئی-لیگ تنزل قبل از اینکه کار خود را petered به عنوان کارگر ماهر در نهایت بر روی پشته قراضه با خرد زانو. بلند رفته در زمان رعد و برق دستگیر اولین و تنها جام استنلی عنوان در سال 2004 تحت Tortorella را tutorship.

اما Keefe توجه به Tortorella — مربیگری رجعت در خلق و خو و در عین حال قادر به حرکت مدرن NHL — افزایش یافته است به خصوص پس از Keefe دگرگون به مربیگری خود است.

"بدیهی است که من ساخته شده انتقال از بازی به عنوان یک مربی و شروع به فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهید آنچه شما در حال رفتن به چگونه شما در حال رفتن به قرار دادن با هم برنامه های خود را (که) هنگامی که شما واقعا یاد بگیرند به احترام به روند چگونه او قرار داده و با هم یک تیم مفهوم است.

"من به بازی در آن جام استنلی تیم قهرمانی در تمپا اما من وجود دارد را از طریق فرایند است که تیم در حال رشد از یک سال به بعد به بعد در نهایت به نقطه ای که آن را بیش از حد خوب برای من به بازی."

ساخت خود استخوان پشت نیمکت خود را در دوم قانون Keefe درو بر اساس آن آموزش و پرورش با استفاده از آن به عنوان یک "بنیاد" برای سالاد روز در پمبرک و فراتر از آن از Junior-یک به یک اهل پیروزی با Marlies.

"من چیزهای زیادی یاد گرفتم از او" Keefe ادامه داد: با نوک کلاه به یک مرد که یک بار عذاب او در عین حال بافندگی را به عنوان یک نمونه برای پیام و روش. "خوش شانس مجدد در طول چند سال گذشته."

از آن شده است به طور عمده از طریق پیام های متنی به عقب و جلو از جمله تبریک کابل که Keefe جایگزین jettisoned مایک Babcock در ماه نوامبر گذشته. او resumé در حال حاضر 47 بازی در مقایسه با Tortorella را 1,327 به علاوه 110 حذفی بازی. Keefe البته یک حذفی باکره در NHL مربیگری سطح.

این سری می تواند یک بازی شطرنج بین دو نفر, آن می تواند یک گودال mosh داد و بیداد در بهترین-از-پنج بازکن.

"من آماده" Keefe قسم خورده. "یک چیز در مورد Torts است او را نهایی رقیب. من می خواهم به این باور است که من یک رقیب در همان زمان. بزرگترین راه برای نشان دادن کسی احترام است به مطمئن شوید که شما آماده به رقابت بپردازند." در آن مقطع Keefe به وضوح به اندازه کافی است که خط از پرس و جو. "این در مورد همه شما را بشنود از من در شرایط صحبت کردن در مورد Torts و گذشته ما است."

Tortorella توسط توسط یکی از سه فینالیست برای مربی از سال پنجم زمان در اطراف.

Keefe شده است با استفاده از این اردوگاه های آموزشی 2.0 به هنر و صنعت خود را حذفی مفهوم رو در یک پست-فصل خواهد شد که حتی بیشتر از یک گردباد coronavirus-فشرده و misshapen. این روند در حال حاضر در جریان است که NHL کشیده پلاگین در ماه مارس است. "من فکر نمی کنم آن را به تغییر در شرایط برگشتی یا چیزی شبیه به آن. اما آن را یک فرصت برای ما به یک اردوگاه آموزشی برای ایجاد یک پایه و اساس است."

پس از ابتلا به توانا نفس طولانی در طول هاکی کردند.

"در مسابقه از فصل به طور منظم آن را بی امان. آن را دشوار است به ناخن واقعا پایین و شروع به کار بر روی چیزهایی که شما نیاز به انجام ... این نوع از چهل تکه اواسط فصل. بنابراین در حال حاضر آن را واقعا یک فرصت برای ما برای رسیدن به محل کار. شناسایی مناطق که ما واقعا می خواستم به هدف و پس از آن ساخت یک طرح. ما خوش شانس به این شانس به تنظیم مجدد خودمان است."

Keefe NHL مربیگری اولین شروع با یک squall از موفقیت رفتن 15-4-1 برای شروع اما برگها بودند در یک hardscrabble نبرد با زمان تقویم بدبختانه به ماه مارس است. این غیر ممکن است به درک Keefe حذفی تازه کار بودن در بالای در سراسر-هیئت مدیره گمنام در این عجیب و غریب جهان ورزش recommencement.

"اول از همه NHL خود را منحصر به فرد و چالش ها" Keefe اشاره کرد. "کالیبر مربیان بهتر است این کالیبر از بازیکنان بهتر است. این رویداد به خودی خود منحصر به فرد است نه فقط برای من بلکه برای همه است. بنابراین وجود دارد برخی از چیزهایی که در آن هیچ کس تا به یک مزیت است.

"آف آف یو پی اس و فراز زندگی احساسات از آن است. شما پس از سرمایه گذاری یک بازی به بعد که چگونه همه چیز شطرنج مسابقات اتفاق می افتد که بین دو تیم تنظیمات شما را به. از دیدگاه من به عنوان من رفته از یک سطح به سطح بعدی آن همان. و من انتظار دارم که به همان در اینجا."

کسانی که احساسات به احتمال زیاد خواهد برجسته — تشدید — در NHL حذفی حباب در مرکز شهر تورنتو که در آن بازیکنان مخالف همه ماندن در همان هتل ممکن است دیدار با یکدیگر بیش از صبحانه بعد از یک غضبناک بازی شب قبل از.

"شما می توانید از یک بازی عالی احساس مثل شما واقعا در راه خود را و شما می توانید همه چیز به گرفتن پایین و شما شروع به شک و تردید. این چیزی است که شما باید به مدیریت خود را با تیم. شناخت کلید لحظات زمانی که شما واقعا باید برای تقویت تیم خود است. از طریق یک حذفی اجرا شما باید برای شناسایی آنها مطمئن شوید که شما به هر یک مناسب است و شما در حال ساخت مناسب تنظیمات در سراسر."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در بهترین پنج سری پایان می اسلم پایین افتضاح سریع.

اما این برگها جوان به عنوان آنها شده است وجود دارد قبل از. آنها حذفی-چروکیده بیشتر از مربی خود.

Keefe ممکن است در نهایت گرفتن یک برگ از آنها را.

Rosie DiManno
روزی DiManno یک تورنتو مقاله نویس مبتنی بر پوشش ورزش و امور جاری برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @rdimanno


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن