چگونه کایل لوری از رپتورز' بی چون و چرای مرد آلفا, کمک در نوشتن قوانین برای NBA بازگشت

کایل لوری آگهی خود بی نظیر مد. او یک بیت خاردار و چیزی از contrarian نه یکی به رنج می برند احمق ها با کمال میل

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

کایل لوری آگهی خود بی نظیر مد. او یک بیت خاردار و چیزی از contrarian نه یکی به رنج می برند احمق ها با کمال میل و به طور کامل تمایلی به خم شدن به قدرت زمانی که او احساس می کند چیزی amiss است.

آن را می سازد او را کامل رهبر برای این گروه از رپتورز در این غیر معمول ترین از فصل NBA: یک کهنه که سوال همه چیز را که او احساس می کند نیاز به سوال کسی دیگر بازیکنان می خواهند به دنبال دلیل آنچه که او را در دادگاه و واقعا وجدان از این تیم است.

Ha وارد NBA فلوریدا پردیس در دیزنی زمینه را در شکل بسیار عالی و آماده به کار. او نشان داد تا نقش مهمی را در تمامی عملیات — از پزشکی تست پروتکل به شرایط زندگی — و اگر او آماده است برای رفتن و محتوای کل سازمان آماده است تا به آن منجر شود از او.

برای یک تیم در تعقیب یک دوم مستقیم قهرمانی داشتن بی چون و چرای مرد آلفا در هیئت مدیره است که به مراتب مهم است.

"من فکر می کنم Kyle فوق العاده هوشمند فرد تا زمانی که چیزی نیست کاملا حق او را به رفتن به آن را به توجه خود را به" مربی نیک پرستار گفت:. "من خوب هستم ، گوش دادن این است که یک همکاری و ارتباطی چیز. این " ما " در تلاش برای رسیدن به جایی. بازخورد مهم است."

لوری است که قطعا رفتن به آن را بدهد. در همه امور.

به عنوان یک عضو از بازیکنان' association کمیته رقابت او با لیگ در راه اندازی هر جنبه از زندگی برای 22 تیم که در حال حاضر جمع آوری نزدیک اورلاندو برای از سر گیری را به حالت تعلیق در فصل بعد از این ماه است.

او درگیر در حال توسعه و تست پروتکل های برنامه ریزی چه چیزی مجاز است و چه چیزی نیست و آن را روشن ساخته است به هم تیمی های خود چقدر مهم است. او است که حق رای دادن را مجرا به سالم وجود دارد.

"جالب بود به آمده تا با برخی از مفاهیم و بحث است که بیش و درک (نه فقط) آنچه که ما در حال تلاش برای انجام دهید اما چگونه ما در حال تلاش برای آن را انجام دهید و مطمئن شوید که آن را انجام راه درست برای همه بازیکنان و مربیان و آن را (به عنوان امن به عنوان) ما احتمالا می تواند آن را انجام دهد" لوری گفت: در گروه اول مصاحبه پس از لیگ برتر به حالت تعلیق در این فصل در ماه مارس است.

"من فکر می کنم که ما یک کار خوب انجام داده و تا کنون با جنبه های ایمنی و سلامت جنبه های. من فکر می کنم وجود دارد قطعا برای رفتن به برخی از تنظیمات که نیاز می شود ساخته شده است اما این یکی چیز در مورد ما و لیگ ما حرفه ای است که ما را در تنظیمات در پرواز و ما قادر به."

تا کنون لوری شده است بیش از خوشحال با چه چیزهایی می رویم و رپتورز شده اند بیش از خوشحال با اقدامات خود — روشن و خاموش دادگاه.

آنها می خواهند او را به رهبری و نیاز او را به همان بازیکنی که کمک تورنتو به قهرمانی بیش از یک سال پیش. در حالت دوم آنها تا به حال هرگز سالم و بیشتر استراحت لوری رفتن به پلی آف از آنها در حال حاضر و آنها قصد دارند او را سوار سخت است.

"او فقط دقیق در این راه و من فکر می کنم او فوق العاده اعتماد به نفس" پرستار گفت:. "و من فکر می کنم به عنوان او می داند که او باید به نوع اصلی دندانه دار مناسب است ؟ ... شما می دانم که او همیشه رفتن به بازی سخت و دفاعی بازی می کند اما او را به عنوان یک عامل اصلی در جرم و او نوع از حمل خود را که در راه این سال خیلی بیشتر است."

وجود دارد غیر قابل انکار شادی به راه لوری انجام خود را در دادگاه حتی اگر آن است که گاهی اوقات نقاب دار در شدت که خاموش نمودار. راه او — در نظر گرفتن هزینه ها و ساخت عکس های بزرگ هنگامی که او به اما واگذاری ویژه زمانی که مورد نیاز بیش از حد — پاک کردن هم تیمی های خود و در حال حاضر که او را در میان آنها او را دوباره. او عاشق شکستن به صرف زمان با همسر و دو پسر جوان در فیلادلفیا اما او خوشحال بود به پشت در دادگاه با همسالان خود.

"شما می خواستم به بیشتر مراقب باشید. شما می خواهید به در یک وضعیت که در آن شما می خواهید آن را به امن و درک کنند که شما باید امن با خانواده خود را," او گفت:. "اما در حال حاضر آن را احساس می کند بزرگ می شود قادر به عقب بر گردیم در طبقه بسکتبال خود را با بچه های هم تیمی های خود را — نوع گرفتن رفاقت پشت هم بودن و دانستن که شما در مورد به انجام کار خود را."

و با خیال راحت. اول و مهمتر از همه با خیال راحت.

"من فکر می کنم ما پروتکل ها و سلامتی ما و اقدامات ایمنی شده اند شکاف بالا. من فکر می کنم این چیز کاملا کار خواهد کرد" او گفت:. "لیگ بازیکنان در انجمن (انجام داده اند) یک کار فوق العاده از ساخت مطمئن شوید که ما در حال انجام همه چیز را که ما احتمالا می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که ما سالم هستیم ایمن و ما در یک محیط که در آن ما می تواند موفق باشد و آیا ما شغل در سطح بالا."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

و اگر او کمی خاردار در زمان — مانند چهار یا خیلی موارد که در آن او تمسخر خبرنگاران در 13 دقیقه مکالمه — که طلاق یک بیت از شخصیت او به عنوان یک هم تیمی.

"من فکر می کنم او تنها خاردار با شما بچه ها" پرستار شوخی. "او است که در شکل فوق العاده ای. او را سخت در تمرین تیراندازی توپ به میزان باور نکردنی. او به نظر می رسد بزرگ است. من حس thorniness بنابراین شما بروید وجود دارد."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن