مراقبت از تاخیر در زمان فیزیکی و روانی تلفات در مینه سوتا در بيماران

منکیتو, Minn. — لری Ballman مشتاقانه به تماشای این سرطان در سمت راست صورت و گردن گسترش از اواخر ماه مارس به هف

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

منکیتو, Minn. — لری Ballman مشتاقانه به تماشای این سرطان در سمت راست صورت و گردن گسترش از اواخر ماه مارس به هفته اول مارس.

یک توده از سلول سنگفرشی رفت از حدود نیمی به اندازه یک توپ گلف به یک تخم مرغ در عرض یک هفته او گفت: و ناراحتی خود را با رشد آن است.

"تو سرطان در حال رشد -- و من تا به حال سرطان قبل از — و شما خواب نیست," او گفت: مانکاتو مطبوعات آزاد. "شما تعجب آنچه در آن می گذرد به مانند دو هفته."

همه این اتفاق می افتد پس از دولت اواخر مارس توقف در روش انتخابی در درمانگاه ها و بیمارستان ها در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. کلیولند, مینه سوتا, مرد مورد بیشتر بود اورژانس از انتخابی اما تاخیر در ارتباط با دولت را تحت فشار قرار دادند و او عمل جراحی توسط هفته.

رو سخت تر بازیابی به دلیل آن Ballman گفت که او احساس می کند مانند رهبران دولت خواستار شدند که عکس های خود را در مراقبت های پزشکی با وجود پزشکان خود را هل دادن به جلو حرکت کند.

و زخم بر روی صورت خود, که او به نام "زشت تر از شیطان" را به عنوان دیوانه کننده یادآور مصیبت. او نیاز به بیش از 100 بخیه بعد از عمل جراحی.

"در اولین عمل جراحی باید گرفته ام سه ساعت" او گفت:. "به جای آن هشت ساعت روش."

در مقابل به ظاهر قابل مشاهده و طبیعت فیزیکی Ballman سرطان, لیزا کارلسون تجربه انتظار برای عمل جراحی سرطان پستان بیشتر در مورد عوارض روانی. او همچنین تا به حال به صبر چند هفته گفت: این ترسناک بود راه رفتن از او در ملاقات با تیم مراقبت در منکیتو در 20 مارس نمی دانستند که او می خواهم عمل جراحی است.

"این نوع از طول می کشد نفس خود را دور" او گفت:. "به عنوان کسی که تا به حال جدید تشخیص سرطان و نوع شخصیت به زودی به عنوان من می دانستم که من تا به حال آن را من می خواستم آن را. من می خواستم آن را رفته است."

او جراح دکتر تارا Krosch از مایو کلینیک سلامت سیستم در منکیتو گفت: نه دانستن زمانی که عمل جراحی ادامه می تواند یک موقعیت به عنوان یک دکتر.

"وجود دارد هیچ چیز بدتر به شنیدن از شما سرطان پستان," او گفت:. "اما در حال حاضر ما تا به حال به می گویند صبر کنید و هیچ چیز ما می توانیم در مورد آن انجام دهد.'"

کارلسون تر بود غمگین تر از عصبانی اما اذعان کرد آن ممکن است متفاوت باشد اگر سرطان در حال گسترش به گره های لنفاوی. چند هفته پس از عمل جراحی او گفت که او می شناسد وضعیت دشوار هر دو پزشکان و رهبران دولت در تلاش بودند تا از طریق کار است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz اجرایی به منظور تعلیق روش انتخابی مجبور بیمارستان ها و درمانگاه ها به سرعت تجدید سازمان قرار ملاقات. روش انتخابی به طور کامل متوقف در حالی که بسیاری از فشار دادن عملیات مانند Ballman و کارلسون تاخیر شد.

منظور بی سابقه ای اقدام احتیاطی در برابر بی سابقه ای مشکل است. تاخیر در مراقبت بود تا حدودی در مورد جوراب زنانه ساقه بلند در تجهیزات حفاظت شخصی در مورد COVID-19 قله ضربه زدن به دولت است.

"اگر ما در اعمال جراحی الکتیو ما نمی خواهد لباس و PPE در محل" Walz گفت: در اواخر ماه آوریل است. "در چهار هفته شما به ما داده اید ما ساخته شده است تا ما منابع."

پزشکان مطرح شده بیشتر نگرانی ها در مورد تاخیر در مراقبت به نظم کشیده در اوایل ممکن است. انتخابی مراقبت از سر گرفته خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است 11 اما این پرونده ها در مواردی می تواند در حالی که برای دریافت از طریق.

از سرگیری تمام مراحل به زودی نیز تغییر نمی دهد واقعیت Ballman و دیگر بیماران در صورت سخت تر بهبود. خود را جراح دکتر برت بالدوین از منکیتو درمانگاه گفت که او احساس به عنوان اگر دست خود را بسته بود.

"که upstaged او را از مرحله 2 مبتلا به سرطان در مرحله 4 سرطان با توجه به این که تاخیر," او گفت:. "آن نسبتا غیر معمول برای چیزهایی که به رشد سریع که البته او در این بدشانسی زمان و مکان است."

ساعت Ballman مراقبت تاخیر آغاز شد مارس 18, هنگامی که تیم پزشکی توضیح داد که او نیاز به یک neck dissection برای حذف سرطان از سمت راست گردن و غدد لنفاوی. به منظور به تاخیر انداختن روش انتخابی در زمان اثر مارس 23.

مراقبت از خود تیم به رسمیت شناخته شده خود را عمل جراحی نباید با تاخیر بر اساس دستورالعمل از کالج آمریکایی جراحان. عمل جراحی در ابتدا برای ماه آوریل 3, اما برنامه ریزی مشکلات مربوط به چه روش شد اولویت قرار دادند و آن را به عقب به مارس 17, Baldwin گفت.

در حال حاضر پس از عملیات Ballman می تواند نیاز به ادامه درمان مانند شیمی درمانی و پرتو به جای عمل جراحی و به دنبال آن تابش. در حالی که Ballman گفت: تورم و درد از بسیاری از بخیه باید حداقل رفته در هفته های پس از او هنوز هم فکر می کند آن خواهید بود در حالی که قبل از زندگی به حالت عادی برمی گرداند.

تاخیر وضعیت چیزی بالدوین هرگز فکر نمی کردم او می خواهم در مراقبت های بهداشتی.

"من احساس می کنم استقلال از بیماران در معرض خطر است به عنوان به خوبی به عنوان استقلال به عنوان یک ارائه دهنده این بیماران," او گفت:. "ما قرار داده و ما مراقبت از بیماران و درمان در خط مقدم هر چیزی که ما انجام دهد و پس از تشخیص و توانایی به درمان این بیمار اما گفته بودن با قوانین و مقررات است که ما نمی تواند نا امید کننده است."

Ballman نبود او تنها بیمار که مراقبت به تعویق افتاد. جراح گفت: او می داند که چرا این منظور اتفاق افتاده اما خوشحالم که آن را در حال برداشته چرا که آن را بیشتر مردم به مراقبت از آنها نیاز است.

کارلسون در ضمن گفت که او نسبتا خوش شانس بود که گرفتار سرطان او خیلی زود و اجتناب پس از عمل شیمی درمانی. او همچنین شروع یک دارو در حالی که در انتظار عمل جراحی است که Krosch گفت: ممکن است ممکن است اگر سرطان شد تهاجمی تر.

تحت شرایط عادی او را به حال خود عملیات در اواخر ماه مارس یا اوایل ماه آوریل. آن را به پایان رسید تا اتفاق می افتد در آوریل 23.

"ما امیدواریم که آن را یک بار در طول عمر چیز" Krosch گفت: مراقبت از تاخیر. "آن چیز هر یک از ما ترجیح می دهند برای دیدن دوباره."

Krosch بیماران معمولا دریافت عملیات خود را در عرض چند هفته. اضطراب همراه با انتظار است که یک دلیل بزرگ چرا.

کارلسون از فرمانت اما یک بیمار در مایو در منکیتو قطعا احساس اضطراب. "شما نوع از احساس از دست دادن کنترل. این یک کمی ترسناک است."

او تمام خانواده پناهگاه در محل — او پدر خانه است و از کالج و پسر از دبیرستان — کمک به انجام Krosch را به روز رسانی مکرر.

مارتین شهرستان در میان اکثر COVID-19 موارد سرانه در دولت, به طوری که آنها در حال گرفتن اقامت-صفحه اصلی سفارش جدی است. کارلسون گفت: او در واقع تنها به ترک خانه برای او قرار ملاقات های پزشکی پس از مارس.

درمان او را ادامه خواهد داد با داروهای خوراکی برای پنج تا 10 سال همراه با تزریق ماهانه برای جبران این دارو عوارض جانبی. او نظر خودش را خوش شانس و تشویق مردم به طور فعال در مورد سلامت خود را.

مانند بسیاری دیگر که زندگی شده اند نهفته COVID-19 او همچنین احساس می کنم کمی عصبانی این روز است. نه هر کسی که به طور خاص بیشتر در مورد چگونگی این زندگی تغییر همه گیر قرار داده و مردم در بی سابقه مواضع و بدون هر گونه سوابق به سقوط.

این بیماری همه گیر است که چرا پسرش در مراسم فارغ التحصیلی — که او پس از نگاه به جلو به در منتظر او — نیست و به احتمال زیاد اتفاق می افتد.

و این که چرا او ریختن بسیاری از اشک در حالی که انتظار برای او سرطان برداشته شود.

"آیا خشم وجود دارد ؟ بله," او گفت:. "اما این خشم در مورد چرا که به اتفاق می افتد زمانی که من قصد دارم از طریق چیزی بسیار دشوار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن