با محدودیت طرفداران مجموعه به بازگشت به کره جنوبی بیس بال

سئول کره جنوبی—کره جنوبی به کره حرفه ای بیس بال لیگ می گوید آن را به طرفداران به پوشیدن ماسک و برای نشستن حداق

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

سئول کره جنوبی—کره جنوبی به کره حرفه ای بیس بال لیگ می گوید آن را به طرفداران به پوشیدن ماسک و برای نشستن حداقل یک صندلی جدا آن را به عنوان آماده برای بازگرداندن تماشاگران در هفته های آینده در میان coronavirus بیماری همه گیر.

کره بیس بال سازمان روز سه شنبه گفت: طرفداران نیز مجاز به خوردن غذا در می ایستد. تیم خواهد شد در ابتدا مجاز به فروش تنها 30 درصد از کرسی ها را برای هر بازی شکل است که می تواند گسترش یافته تا آنجا که 50 درصد بسته به پیشرفت در این کشور anti-virus تلاش با توجه به این لیگ برنامه.

طرفداران نیز نمایش برای تب و دلسرد بیش از حد فریاد, آواز خواندن و تشویق در طول بازی برای جلوگیری از تماس و یا پراکندگی قطرات های KBO گفت. و شاید به عنوان وسیله ای برای منع هر گونه رفتار خشن و بی ادب آبجو را نیز ممنوع شود و طرفداران می خواهد فقط مجاز به نوشیدن آب یا نوشیدنی های غیر الکلی.

آنها قادر خواهد بود به خرید بلیط تنها با کارت های اعتباری به طوری که مقامات بهداشتی می تواند به راحتی آنها را زمانی که مورد نیاز است. کره جنوبی شده است به طور فعال ردیابی تماس با حامل ویروس با استفاده از کارت اعتباری اطلاعات تلفن همراه داده های مکان و فیلم دوربین نظارت.

این KBO نیز با توجه به نیاز علاقه مندان به ثبت نام خود را با گوشی های هوشمند کدهای QR یک تکنولوژی است که در اجرا در کسب و کار مانند کاباره ها کارائوکه اتاق ها و سالن های ورزشی برای پیگیری مشتریان در هنگام انتقال رخ می دهد.

اگر یک فن تایید شده است به عنوان یک COVID-19 بیمار در طول یک بازی KBO را بلافاصله تعلیق بازی و تعطیل ورزشگاه برای بهداشت به عنوان مقامات بهداشتی ردیابی فرد تماس. بازیکنان و یا تیم کارکنان تست خواهد شد اگر مورد نیاز است.

اگر بازیکنان یا دیگر اعضای تیم آلوده لیگ را از امکانات آنها بازدید برای حداقل دو روز اما در ادامه با بازی در صورت امکان. اما اگر حامل ویروس تماس گرفته بودند بیش از شش نفر و یا دیگر وجود دارد خطر بیشتر انتقال این KBO می تواند نگه دارید اضطراری جلسه هیئت مدیره برای تعیین اینکه آیا برای تعطیل کردن لیگ برای حداقل 21 روز.

این KBO شد یکی از اولین و مهمترین مسابقات ورزشی به بازگشت به عمل در اما بدون طرفداران در می ایستد. صندلی های پوشش داده شده اند با تشویق آگهی عروسک و یا تصاویر از طرفداران به عنوان تیم سعی در تقلید از یک فضای جشن.

مقامات بهداشت و ورزش مقامات وزارت بحث شده است اقدامات پیشگیرانه به عنوان آنها سعی کنید به برنامه بازگشت از طرفداران بیس بال, فوتبال, گلف و دیگر ورزش ها. این برنامه می تواند به عنوان اعلام کرد این هفته است.

"این امر می تواند مهم قبل از هر چیز به کاهش تراکم جمعیت بنابراین برنامه ما این است که برای به حداقل رساندن اندازه جمعیت در ابتدا" Jeong Eun-kyeong مدیر کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: در یک جلسه.

"ما نیاز به نیاز (طرفداران) به پوشیدن ماسک را, آنها را به خودداری از تشویق فعالیت های که شامل فریاد و به حداقل رساندن هر گونه فعالیت که نیاز به مصرف کردن ماسک مانند مصرف مواد غذایی است."

کره جنوبی حرکت دوباره اعتراف طرفداران در رویدادهای ورزشی می آیند با وجود حیات coronavirus در سئول شهری است که خانه را به حدود نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر جمعیت دارد. با وجود افزایش مداوم عفونت مقامات دولتی شده اند و تمایلی به اجرای قوی تر اجتماعی فاصله دستورالعمل از نگرانی های بیشتر صدمه زدن به اقتصاد شکننده که سیاستگذاران پروژه خواهد بود کوچک برای اولین بار در 22 سال است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب