حباب زندگی به معنی MLB بازیکنان و مربیان باید مراقب باشید - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

ققنوس — بیس حباب رایگان محیط زیست است و یک ناهنجاری به عنوان ورزشی جهانی تلاش می کند تا دوباره در میان coronav

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

ققنوس — بیس حباب رایگان محیط زیست است و یک ناهنجاری به عنوان ورزشی جهانی تلاش می کند تا دوباره در میان coronavirus بیماری همه گیر.

به جای آوردن یک گروه از تیم ها به دیزنی جهان (مانند NBA و MLS) و یا تمرکز بر روی چند hub شهرستانها (مانند زمان NHL طرح), Major League Baseball 30 تیم گسترش در سراسر ایالات متحده و به طور بالقوه کانادا, با, بازیکنان, مربیان و تیم پرسنل تلاش برای سالم ماندن در حالی که موارد هنوز در حال گسترش است.

نیازی به گفتن آن آسان نخواهد بود.

آریزونا دایاموند بکس GM مایک Hazen گفت: او خواهید بود به طور مداوم یادآوری هر کس در سازمان خود را مورد ظرافت از وضعیت فعلی است. این به ویژه مهم در ققنوس که در آن COVID-19 موارد افزایش قابل ملاحظه ای در طول چند هفته گذشته.

"رفتارهای پرخطر در حال رفتن به تحت تاثیر شما و فرد ایستاده در کنار شما و فرد ایستاده در کنار آنها" Hazen گفت. "ما در حال رفتن به بسیار آگاه از آن است. این پروتکل در حال رفتن برای پاسخ به برخی از کسانی که همه چیز برای ما, اما به دور از این زمینه من معتقدم که ما در حال رفتن به باید مطمئن شوید که هر کس می داند که دقیقا چه منظور ما از رفتارهای پر خطر جنسی.

"همه چیز در حال رفتن به مجبور به تغییر به طور موقت در زندگی ما قادر به انجام این کار است."

این بدان معناست که تغییر راه بازیکنان بیس بال رفتار و خاموش میشه.

در زمینه بخش تا حد زیادی در خطاب سنگین دستی را پوشش می دهد که همه چیز را از هتل به دوش به تف. از آن خواهد شد بی دست و پا و گاهی اوقات به خصوص عملی اما تیم تعهد به انجام بهترین خود را.

"شما با قرار دادن تعداد زیادی از مردم در یک فضای محدود است که یک چیز از کارشناسان پزشکی به ما می گوید نه" اوکلند در این GM دیوید فرست گفت. "بنابراین ما باید به حد clubhouse زمان به عنوان آنجا که ممکن است بچه ها را مجبور به پوشیدن ماسک به عنوان آنجا که ممکن است."

پس از آن وجود دارد مقدار قابل توجهی از زمان بازیکنان را صرف دور از میدان.

تگزاس مربی کریس وودوارد گفت: مسائل بهداشتی مهم خواهد بود در طول فصل و معمول بی خیال زندگی یک ballplayer خواهد شد کمی بیشتر میشد. در حالی که سلامت بدیهی است که مهم ترین مسئله وجود دارد همچنین در زمینه تحقق است که از دست دادن بازیکنان برای چند روز به COVID-19 همچنین ممکن است تفاوت بین برنده و ضرر.

"این بچه ها جوان که مجرد هستند که تمایل به کمی بیشتر اجتماعی" وودوارد گفت. "کسانی که در حال رفتن به به چالش کشیدن آنهایی که از آنجا که آنها در حال رفتن به می خواهید به نشستن در اتاق هتل خود را در راه سفر. اما من فکر می کنم این مسئولیت خود را که آنها را به ballclub و سازمان و هم تیمی های خود را صادقانه."

اضافه شده مینه سوتا دوقلوها نزدیک تیلور راجرز: "تعداد زیادی از آن می گذرد به شما افتخار نظام است. نمی شود یک نفر که رفتن به ظروف سرباز یا مسافر آن را برای هر کس دیگری. هنگامی که شما می خواهید برای به انجام کاری یا چیزی شبیه به آن, شما نیاز به یاد داشته باشید آن را در مورد تیم خود را نه فقط از خود."

اولین گام به سوی یک فصل موفق شدن همه بازیکنان به شهرستانها. بیشتر باید بیشتر از یک مشکل وجود دارد مقدار زیادی از تدارکات درگیر با داخلی و بین المللی سفر می کند. برخی از بازیکنان ممکن است به صورت قابل توجهی موانع: به عنوان مثال آریزونا پارچ بو تاکاهاشی در حال آمدن است به آمریکا از برزیل است که یکی دیگر از coronavirus کانون.

Chicago White Sox GM ریک هان گفت: تیم سفر گروه مشغول در هفته پیش رو, اما آنها بوده است و برنامه ریزی در این سناریو برای مدتی. چالش های واقعی هستند اما تا نتیجه نهایی. برای MLB عجیب و غریب 60-بازی فصل است یک جایگزین بهتر از هیچ فصل در همه.

"این یک کمی از یک چالش" هان گفت. "این غیر ممکن نیست."

AP نویسندگان ورزشی جینی McCauley, استفن هاوکینز دیو Skretta دیو کمپبل و اندرو سلیگمن کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن