سپس و در حال حاضر: قاره راه آهن - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

پس 1890s اسپوکن اغلب تبلیغ به عنوان یک مرکز برای چهار قاره و راه آهن مفهوم بودن آن است که یک جای خوب برای انجا

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

پس 1890s اسپوکن اغلب تبلیغ به عنوان یک مرکز برای چهار قاره و راه آهن مفهوم بودن آن است که یک جای خوب برای انجام کسب و کار و کشتی کالا در سراسر قاره آمریکا.

اولین قاره ادعا شد اتحادیه اقیانوس آرام (تا) پیوستن مرکزی اقیانوس آرام در سال 1869. اکثر شرکت های راه آهن ادعا قاره وضعیت به دلیل اتصال به عمده میانه شهرستانها.

حتی با چند حامل اسپوکن گاهی قربانی تثبیت قیمت است. در سال 1909 شکایت به تجارت بین ایالتی کمیسیون شرکت های باربری گفت که کالا ارسال شده از شیکاگو به Spokane شارژ خواهد بود برای حمل و نقل به سیاتل به علاوه هزینه بازگشت به Spokane اضافی 640 راه آهن مایل است. سرمقاله روزنامه گفت: نرخ "خفه" کسب و کار محلی. ICC آن را به نام ناعادلانه و دستور داد یک ششم کاهش در نرخ از شیکاگو و مینیاپولیس در یکی از بسیاری از جنگ ها بیش از هزینه های حمل و نقل.

اولین ریل نمی رسیدن به Spokane تا ژوئن 1881. شمال اقیانوس آرام (NP) آهنگ از سنت پل به ساحل برش از طریق مرکز شهر اسپوکان بین اول و دوم راه یک مسیر است که فعال باقی می ماند امروز بالای یک پل ایجاد شده در اطراف 1915.

بزرگ شمال راه آهن (GN) مونتاژ توسط راه آهن مغول James J. Hill رسیده اسپوکن در سال 1893. یک پایانه مسافری و امضای آن clocktower باز در Havermale جزیره در سال 1902.

یک سوم اتصال عمده بود که اتحادیه ایستگاه افتتاح شد و در سال 1914 به خدمت میلواکی جاده اتحادیه اقیانوس آرام و وابسته به آنها.

مهم منطقه ای خطوط شامل کار د لین راه آهن و ناوبری خط به آیداهو نقره دره و اسپوکن بین المللی خط به کانادا. اسپوکن پورتلند و سیاتل خط (SP&S) متصل به پرتلند از طریق تنگه رودخانه کلمبیا.

بزرگترین تغییر در یک قرن اسپوکن راه آهن بود و در سال 1970 ادغام GN های NP و SP&S با شیکاگو برلینگتون و کوئنسی به Burlington Northern ساده حذف احتمالی از تمام آهنگ های در اطراف این رودخانه در سال 1972 تا راه را برای نمایشگاه جهانی نمایشگاه '74. تمام شرق و غرب ترافیک تثبیت بر روی NP راهرو.

در سال 1994 در دانشگاه محلی افتتاح شد اسپوکن بین دانشکده تحقیقات و فناوری موسسه به خار توسعه اقتصادی از طریق پژوهش است. این یک پیشرو امروز دانشگاه های منطقه در سابق راه آهن سمت راست از راه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن