جان کاس: آنچه اتفاق افتاد به امریکا که در آن شما می توانید آزادانه صحبت می کنند ذهن خود را ؟

عصبانی چپ دست جارو آمریکا انقلاب فرهنگی با استفاده از ترس برای رفت و برگشت از طریق مدنی ما شرکت ها و زندگی شخص

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

عصبانی چپ دست جارو آمریکا انقلاب فرهنگی با استفاده از ترس برای رفت و برگشت از طریق مدنی ما شرکت ها و زندگی شخصی.

آن را به ارمغان می آورد با آن اقدام به ارعاب و شرم و معمول تقاضا برای مراسم عمومی groveling.

آن است که اتفاق می افتد در اتاق های خبر در نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس. و در حال حاضر آن را در آینده برای من در تلاش برای شرم مرا به سکوت.

در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است:

ماه گذشته با خشونت خونتان در سراسر کشور, من نوشت: یک ستون در رشد حس بی قانونی در امریکا در مناطق شهری است.

در پاسخ تریبون اتحادیه روزنامه شیکاگو تریبون صنفی که من بارها و بارها و مودبانه کاهش یافته است برای پیوستن به, در نامه ای به مدیریت اهانت من با دروغ متهم من از تعصب مذهبی و دامن زدن به تئوری های توطئه است.

روزنامه مدیریت تصمیم گرفته است برای شرکت عموم با اتحادیه. بنابراین من خواهد شد.

در حال حاضر اجازه دهید در مقابله با حقایق. من ستون (منتشر شده در 22 ژوئیه در شیکاگو تریبون و در تاریخ 24 جولای در مطبوعات پیشگام) بود با عنوان "چیزی رشد می کند در شهرهای بزرگ اجرا شده توسط دموکرات ها: یک حس قریب از بی قانونی است."

این بررسی ارتباط بین نرم-در-جرم دادستان و افزایش در خشونت های همراه با کمک های مالی سیاسی از جناح چپ جورج سوروس میلیاردر که در چندین ایالت بودجه لیبرال نامزد دادستان از جمله Cook County, وکیل دولت کیم Foxx.

سوروس' نفوذ در این مسابقه غیر قابل انکار است و شده است به طور گسترده ای گزارش شده است. اما در این ستون من اشاره نمی کند سوروس' قومیت یا مذهب.

شما می خواهم فکر می کنم که قبل از wildly متهم کسی از دامن زدن به متعصب تئوری های توطئه روزنامه نگاران در اتحادیه مدیره اجرایی خواهد در حداقل زمان به گوگل عبارت "سوروس" "بودجه" و "محلی دادستان."

به تازگی به عنوان مه شیکاگو سان تایمز با اشاره به حدود 2 میلیون دلار در سوروس پول جریان به فوکس در انتخابات مقدماتی تلاش در برابر قانون نظم و نامزدها.

در ماه اوت سال 2016 سیاسی برشمرد سوروس پول حمایت محلی دا نژادها و شامل مشاهده از مخالفان و منتقدان است که در صورت موفقیت این نامزدها را در جوامع "کمتر امن است."

از وال استریت ژورنال در ماه نوامبر 2016: "آقای سوروس عمده حامی لیبرال علل کمک کرده حداقل $3.8 میلیون برای عمل سیاسی کمیته حمایت از نامزدها برای دادستان منطقه در آریزونا, کلرادو, Florida Georgia, ایلینوی, Missouri, New Mexico, Texas و ویسکانسین با توجه به مبارزات انتخاباتی براده."

هافینگتون پست در مارس 2018 نوشت: در مورد سهم از سوروس و فوق العاده پکس به دادستان محلی نامزد بودند که کمتر قانون-و-منظور از مخالفان خود را.

بنابراین به نظر می رسد که نگرش کلی در روزنامه نگاری است که سوپر پکس و تاریک پول بد هستند مگر اینکه البته آنها عمل ثروتمند میلیاردرهای چپ. سپس آنها ستایش و استقبال.

همه از این است که در برابر پس زمینه از امریکا تقسیم اردوگاه بین کسانی که فکر می کنند می توانند آزادانه صحبت می کنند ذهن خود را و کسانی که می دانند و نمی توانند.

اکثر مردم در معرض انصراف از فرهنگ ندارد و یک صدا. آنها می ترسند. آنها هیچ پلت فرم. زمانی که آنها فریاد زد پایین آنها انتظار می رود به دمر خوابیدن. پس از groveling می آید انزوای اجتماعی. سپس آنها را جاروب دور.

اما من یک ستون روزنامه.

به عنوان یک مقاله نویس و خبرنگار سیاسی من داده اند برخی از 35 سال از زندگی من به شیکاگو تریبون و حتی بیشتر اگر شما تعداد دفعات مشاهده زمان من به عنوان یک مشتاق تریبون کپی ، و بیش از این زمان خوانندگان می دانند که من نشان داده اند توجه به حرفه من به همکاران و به این روزنامه است.

با من موافق هستید یا نه — و این است که نقطه ای از یک ستون روزنامه? — من مدیون خوانندگان یک بیانیه روشن از آنچه که من انجام خواهد شد و نه انجام دهید:

من نمی خواهد عذرخواهی برای نوشتن در مورد سوروس.

من نمی خواهد تعظیم به کسانی که میرم اشتباه هتاکان من.

من ادامه خواهد داد نوشتن من ستون.

چپ نمی خواهم من سیاست است. من که. من نمی خواهم ایشان بسیار است ، اما کسانی که به دنبال من در رسانه های اجتماعی می دانند که من شخصا انتقاد از همکاران من برای خود سیاست است. من سعی می کنم برای بالا بردن خود را خوب کار می کنند. و من به خوانندگان ناراضی نمی خواهم که همکاران من' سیاست که "طول می کشد تا ایجاد کرد."

در اینجا آنچه که من آموخته ام بیش از من زندگی و اطراف شیکاگو چه مهاجرت من و خانواده ما آموخت ما در دو-آپارتمان جنوبی پیوریا خیابان:

ما به این دنیا آمده را به تنهایی و ما را ترک به تنهایی. و مهم ترین چیزی که ما ترک ما پول نیست.

مهم ترین چیزی که ما ترک است که نام ما.

ما ترک است که به فرزندان ما.

و من نمی خواهد خاک به نام من با groveling به هر کسی که در این و یا هر گونه دیگر newsroom.

بزرگتر سوال است که در مورد من و یا سیاسی چپ که امید به سکوت افرادی مثل من اما در مورد امریکا و آن جوان است. کسانی از ما هدف انصراف از فرهنگ ها نه تنها قربانیان. ما نمونه هایی به عنوان انقلابیون فرانسوی یک بار گفت: به منظور تشویق دیگران است.

انسان نمی خواهید برای دیدن خود به عنوان بزدل. آنها می خواهند به خود را به عنوان قهرمانان.

و به آنها شکل و تدریس به ترس حتی کوچکترین اتهام فکر جرم آنها نمی خواهد نظر خود را به عنوان ضعیف برای سقوط در خط. در عوض آنها را مشاهده و خود را به عنوان با فضیلت. و این گناه آن است.

کسانی که رفتار نمی خواهد حاشیه رانده می شود. اما کسانی که خود سانسور خواهد شد را ستود.

در عین حال آنچه از ما سنت آمریکایی آزادانه صحبت ذهن ما هستند ؟

که بیش از حد است جاروب دور.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب