محافظه کار قضات باش ویسکانسین اقامت در خانه سفارش

MADISON, Wis. — محافظه کار قضات که کنترل ویسکانسین دیوان عالی کشور مطرح و تردید شنبه در مورد اینکه آیا به لیبر

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

MADISON, Wis. — محافظه کار قضات که کنترل ویسکانسین دیوان عالی کشور مطرح و تردید شنبه در مورد اینکه آیا به لیبریا تونی Evers' stay-at-home منظور قانونی است که مجلس در نظر گرفته شده هرگز به قوه مجریه قدرت بسیار.

عدالت ربکا Bradley پیشنهاد در طول شفاهی بیش از این جهت است که وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی, منشی, Andrea پالم تصمیم به گسترش اختیارات قانونی بدون ورودی مقدار به ظلم و ستم. او همچنین در مورد سوال که آیا پالم ممکن است بعد گله مردم را به اجتماعی فاصله اردوگاه های شبیه به جنگ جهانی دوم ژاپنی اردوگاه های اقامت اجباری.

"وجود دارد یک مشکل اساسی با قوه مقننه به دور این مقدار قدرت برای یک غیرمنتخب کابینه, وزیر" برادلی گفت. "مردم هرگز راضی به یک فرد که بسیار قدرت است."

Evers صدور یک فرمان در آوریل نیاز مردم به ماندن در خانه های خود و جلوگیری از سفر غیرضروری برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. این منظور نیز مورد نیاز مدارس و کسب و کارهای غیر ضروری را ببندید و ممنوع کرد. نخل عضو Evers' کابینه یک جانبه تمدید سفارش تا 26 ماه مه در فرمانداری جهت.

قانونگذاران جمهوری خواه طرح دعوی در دادگاه به طور مستقیم با دیوان عالی کشور استدلال نخل تجاوز او قدرت. آنها ادعا می کنند منظور این است که واقعا اداری حکومت و مانند منوط به تصویب قانونی. آنها خواسته دادگاه به صدور دستور مسدود کردن این قانون را اعمال و به مدت شش روز به DHS هم به درستی اعلام اضطراری اداری حکومت.

دولت وکلای مقابله که دولت قانون به وضوح به DHS گسترده اقتدار به مبارزه با بیماری های مسری. چهره آنها دشوار مبارزه ، محافظه کاران برگزاری 5-2 اکثریت در دادگاه است.

دادگاه انجام شفاهی از طریق ویدئو کنفرانس در روز سه شنبه. از قانونگذاران جمهوری خواه' وکیل رایان والش به نام stay-at-home منظور از گسترده ترین فرمان در دولت تاریخ است.

"مردم هیچ وسیله ای برای نظارت بر این اعمال قدرت است که مشتق شده از آنها در وهله اول," او گفت:.

استدلال رشد testy به عنوان محافظه کار قضات به نظر می رسید به رنگ سفارش به عنوان یک Evers' قدرت گرفتن.

"مردم می توانند با رفتن به زندان برای ترک خانه های خود را مگر اینکه آن را OK با DHS, منشی" برادلی گفت: در طول یک ارز با DHS' وکیل دستیار دادستان کل کالین راث. "در تفسیر خود را از قوانین او می تواند انجام آنچه او می خواهد و می تواند مردم را به رفتن به زندان اگر آنها نمی, آنها پیروی کنید. دبیر می تواند در مرحله انجام و این هر فصل آنفولانزا."

عدالت دن کلی گفت: خرما نمی تواند ایجاد جرم رفتار مردم است; تنها قوه مقننه می تواند ایجاد, جدید, جنایت, او گفت:. عدالت آنت زیگلر پیشنهاد جهت درگیری با محلی مقامات بهداشتی توانایی برای مبارزه با ویروس.

راث استدلال کرد که قانونگذاران در گذشته اعطا DHS گسترده اقتدار به مبارزه با بیماری ها از آنجا که آنها درک دولت ممکن است مجبور به حرکت به سرعت. دبیر آیا اعمال چنین محدودیت های سفت و سخت در طول هر فصل آنفولانزا به دلیل وجود دارد هیچ پشتیبانی از جامعه پزشکی برای جمله مراحل شدید, او گفت:.

مسدود کردن stay-در-خانه سفارش خواهد بود "ویرانگر و فوق العاده غیر عاقلانه" راث گفت.

"این بیماری را گسترش مانند آتش سوزی با هیچ سلاح برای مبارزه با آن" او گفت:. "مردم می میرند اگر منظور این است که امر به معروف با هیچ چیز جایگزین آن نیست."

زیگلر گفت که حتی اگر قضات موافق این بیماری همه گیر است "خیلی بد سناریو" و منظور حس می کند آنها باید اعمال قانون اساسی و قانون است.

این معلوم نیست که دادگاه ممکن است قانون است.

همچنین در روز سه شنبه Wisconsin Department of Health Services اعلام کرد معیارهای جدید بیمارستان ها باید به منظور پاسخگویی به ورود به فاز اول Evers' بازگشایی طرح است. نود و پنج درصد از بیمارستان ها باید تأیید آنها می تواند در درمان تمام بیماران بدون مراقبت از بحران مانند ناکافی نیروی انسانی و 95 درصد نیز باید به ترتیب برای تست برای همه علامت کارکنان بالینی درمان بیماران.

یکی دیگر قبلا اعلام معیارهای ورود به فاز اول بازگشایی طرح بود رو درصد مثبت coronavirus آزمون بیش از 14 روز است. درصد موارد مثبت کاهش سهشنبه برای دومین مستقیم بعد اما است شده نسبتا مسطح گذشته 14 روز.

از سه شنبه 353 نفر مرده بود از این ویروس در ویسکانسین و وجود دارد بیش از 8,500 موارد مثبت.

دولت در بخش حمل و نقل نیز اعلام کرد که 16 و 17 ساله نمی خواهد که به یک تست جاده برای دریافت گواهینامه رانندگی خود را تحت یک برنامه آزمایشی جدید برای رسیدگی به یک پرونده و محدود کردن فرد در بازدید از مراکز خدمات. همچنین رانندگان سن 64 و زیر داده خواهد شد و گزینه ای برای تمدید گواهینامه رانندگی خود را آنلاین. این تغییرات تاثیر جمعه و انتظار می رود در محل باقی می ماند باقی مانده از سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن