این یک سال برای رپتورز و قهرمانی احساس رفتن نیست دور

آن چیزی است که شما می توانید احساس می کنید اما نمی توانید لمس کنید.آن چیزی است که درون چیزی نامحسوس اما مهم اع

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

آن چیزی است که شما می توانید احساس می کنید اما نمی توانید لمس کنید.

آن چیزی است که درون چیزی نامحسوس اما مهم اعتبار از انواع است که برگزار می شود به بخش خصوصی است اما رسیدن به دور.

آن را واقعا سخت به توضیح دهد. این فقط وجود دارد. در همه جا.

آن را یک سال پیش شنبه رپتورز برنده مسابقات قهرمانی NBA برای اولین بار در ربع قرن تاریخچه از حق رای دادن, لمس کردن در سراسر کشور جشن و ایجاد خاطرات است که یک عمر گذشته.

آن را لمس بازیکنان عمیقا زیرا اعضای این تیم برای همیشه در شناخته شده به عنوان قهرمانان اما واقعا خیلی بزرگتر است.

"راه مردم صحبت کردن به من در زمانی که آنها را دیدم من همه جا رفتم این بود ما تغییر زندگی خود گفت:" Serge Ibaka از رپتورز رو به جلو به طوری مرکزی به این تیم عنوان شده است. "شما می دانید به ما آن را فقط یک بازی است. ما عاشق این بازی است. اما من نمی دانم که چگونه موثر آن را برای بسیاری از کانادایی ها.

"و رفتن به فرودگاه به رستوران یا هر جای راه مردم صحبت می کردند به من راه مردم بودند واکنش تشکر من با هم تیمی های من, همه آن چیزهایی که برای من آن را مانند, 'Wow.'

"گاهی اوقات (با) این چیزهایی که شما نمی دانم, اما پس از آن تغییر برخی از مردم زندگی می کند و یا آن را به کمک به برخی از افراد آن را فقط شگفت انگیز بود. که یکی از چیزهای شگفت انگیز و حتی وقتی در حال حاضر آن را هنوز هم اتفاق می افتد. حتی وقتی در حال حاضر."

خواهد بود که یکی از اثرات باقی مانده از مسابقات اجرا — به قد و قامت آن را با توجه به بازیکنان این تیم در بیشتر جامعه است.

تنها نیاز به یاد داشته باشید که صدها هزار نفر از طرفداران بسته بندی, هوای آزاد, مشاهده مناطق از ساحل به ساحل هر شب بازی به آن را درک و حافظه به دو میلیون نفر پوشش این جشن رژه مسیر. فوران عشق به دلیل یک تیم موفق به کسب قهرمانی شد و همه جانبه.

و شخصی را به عنوان به خوبی.

"من دوست دارم زمانی که بچه ها را یادداشت و یا شما را به یک نقاشی و یا چیزی. آن چنان خالص و واقعی" گفت: فرد VanVleet که 12 نقطه سه ماهه چهارم در بازی 6 برابر گلدن استیت به پایین به عنوان یکی از مهمترین کلاچ اجرای برنامه در تورنتو تاریخچه ورزش.

"که با ارزش ترین چیز است. من دو فرزند کوچک بنابراین من آن را درک کنند اما داشتن کسی که بچه دیگری است که واقعا idolizes شما و دوست دارد به تماشای شما و آن را به ارمغان می آورد آنها را شادی که همیشه به من لمس کمی."

قهرمانی-عقد بازی — آخرین بازی در ارجمند اوراکل آرنا در اوکلند — یک هرج و مرج عاطفی آشفته بازار.

کایل لوری بود دیگر دنیوی خوب نمره تورنتو برای اولین بار 11 امتیاز و در پایان نیمه اول با 21 در حالی که تبادل در شش ریباند و شش پاس گل خود را در دقیقه 22.

VanVleet بود فوق العاده ای در سه ماهه چهارم خود 12 امتیاز در کمک به مهر و موم پیروزی و بالا بردن شهرت خود را حتی بیشتر.

خود بازی بود که نشان دهنده تاریخچه حق رای دادن در راه های بسیاری. VanVleet بود یک پسر که اعتقاد خود را هنگامی که چند نفر دیگر هم انجام در بالاترین سطح زمانی که ریسک مهم ترین بودند.

"من فکر می کنم همه ما می دانیم, من با اعتماد به نفس زیادی که فقط یکی از آن لحظات که در آن همه منجر به آن کار" او گفت:. "هر شات گرفتم به معنای واقعی کلمه (شات) من مشغول به کار در هزاران و هزاران و هزاران بار.

"من در خارج وجود دارد انجام هر چیزی خارج از عادی هر چیزی واقعا فوق العاده دیدنی و جذاب است. (من) فقط حق می خواند بازی چگونه من معمولا بازی و توپ بود رفتن."

نهایی چند ثانیه در حال حک شده در ذهن همه را. فاحش دنی سبز گردش مالی که به دولت طلایی یکی از آخرین فرصت برای مساوی کردن بازی از دست رفته Stephen Curry ناامیدی سه اشاره گر یک تقلا برای سست توپ رزمندگان خواستار یک ایست که آنها نمی باید که منجر به رپتورز ویژگی های ناپاک پرتاب آزاد. یکی دیگر از ناامیدی شات لوری ابتلا به توپ و محکم آن را مانند آن بود که فرزند خود را.

و سپس تیمارستان.

"کایل فقط می خواستم به نگه داشتن بازی 'ما قهرمانیم' بارها و بارها و بارها در بلندگو" VanVleet به یاد می آورد از اتوبوس سوار شدن و بازگشت به این تیم سان فرانسیسکو هتل از اوکلند. "همه کمی تحت تاثیر رفتن به گرفتن چیزی برای خوردن تغییر کرده و فقط متوجه ما بود بقیه تابستان را به لذت بردن از این.

"تیم ما واقعا جدی و قفل شده است و در زمانی که از آن زمان به بازی و زمان را به نفع خود اما پس از آن زمانی که آن زمان به آن لذت ببرید ما اجازه دهید شل. ما برخی از بچه ها که واقعا لذت بردن از خود را در تیم ما طوری است که سرگرم کننده بود."

برخی بیش از دیگران است.

"سوار اتوبوس شد و تاری" هنجار پاول گفت. "من خیلی مست از نوشیدن تمام شامپاین و من حتی نمی خواهم آبجو اما من chugging آبجو بنابراین من خیلی مست از وجود دارد. آن تیرگی و من فقط به خاطر این که واقعا با صدای بلند. همه در تلاش بود برای برنامه ریزی چیزی است که واقعا سریع مانند "آیا این باز ؟ این است که باز است ؟ " و تلاش برای کشف کردن آنچه ما انجام شد. اما آره سوار اتوبوس شد ، همه فقط جشن."

جشن بود و هیچ یک از دیگر. اعضای تیم — بازیکنان و مربیان و اعضای هیات ناشناس کارکنان پشتیبانی است که تا به حال toiled پشت صحنه را به پیروزی ممکن است — صرف روز در منطقه سان فرانسیسکو و سپس لاس وگاس اجازه سست بعد از شدید 10-هفته حذفی اجرا.

رژه در تورنتو بی نظیر بود. دو میلیون نفر از طرفداران صف مسیر از تمرین تسهیلات به شهرستان سالن مبتلا به دوار سر با شور و هیجان غلبه بر غرور و افتخار است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Marc Gasol chugged بطری شراب در یک شناور. لوری شعار "پنج سال" در بیهوده تلاش برای متقاعد کردن Kawhi Leonard این خانه بود. فوران احساسات در طول سخنرانی ها ممکن است تجربه کرده بار دیگر به دلیل آن را بعید است که میلیون ها نفر را جمع و همان راه را در پست-COVID-19 بار است که رویکرد است.

"من اصلا انتظار برای دیدن بسیاری از مردم در طول سوار اتوبوس بود 'وای'" Ibaka گفت. "این اولین بار من برنده مسابقات قهرمانی بنابراین من واقعا نمی دانم آنچه در آن است مانند آنچه انتظار می رود.

"هر زمان ما را نگه داشته و رفتن در جاده ها ما را نگه داشته و از دیدن بسیاری از مردم است. گفتم خوب شاید بعد از این بلوک وجود دارد رفتن به کمتر مردم است و ما سریع تر خواهد شد.' هیچ. پس از آن بود آهسته به دلیل وجود دارد بسیاری از مردم است. این فقط شگفت انگیز بود. آن شگفت انگیز بود. آن را لحظه به بخشی از."

این دلیل آن خیلی متنوع بنابراین نماینده چه کانادا امروز است. این تیم بازیکنان از سراسر جهان — ایالات متحده آمریکا, اسپانیا, انگلستان, جمهوری کنگو کامرون — و آن را نشان داد در پشتیبانی از آن است.

"چیزی در مورد این تیم این است که می رسد به هر کسی در این دنیا فقط چیزی منحصر به فرد در مورد آن" تیم رئیس جمهور Masai Ujiri گفت: در مدت کوتاهی پس از قهرمانی.

"این دیوانه چه ما نمایندگی اینجا و این چیزی است که ما افتخار می کنیم — ما واقعا افتخار — به دلیل آن چیزی است که شناسایی با آنچه در تورنتو است: تنوع. آن چه (رئیس جمهور سابق ایالات متحده, باراک اوباما) به من گفت: هنگامی که او آمد به بازی 'وای از نگاه مردم است.'

"نگاهی به انواع مختلف از مردم در این بازی منحصر به فرد برای رسیدن به یک رپتورز بازی و آن trickles. ما می توانید آن را به سطح دیگری چون بیشتر جوانان در حال رفتن به با شناسایی که برای همیشه."

یک سال بعد از آن شما می توانید اثر باقی مانده از قهرمانی در ملموس راه.

حق رای دادن است که در حال حاضر دیده می شود در نور های مختلف در اطراف بسیاری از NBA. داشتن یک گروه که دارای چقرمگی روانی و مهارت برای زنده ماندن به شدت از اجرا به قهرمانی از آن مجموعه جدا. رایگان عوامل متوجه برنده و آنها متوجه قهرمانی و پرورش کمک می کند تا با استخدام.

رپتورز خوب بود — بسیار خوب برای بسیاری از سال قبل از سال گذشته اجرا شود اما این سازمان است نگاه متفاوت با یک قهرمانی به اعتبار آن است.

"من فکر می کنم آن را با توجه به تیم استاندارد بودن یکی از بهترین تیم ها در لیگ," Ibaka گفت. "فراهم می کند که برای این تیم اهمیت است.

"شما که ذهنیت این است که یک قهرمانی سازمان است. من فکر می کنم آن را بزرگ برای تیم است."

آن را به خصوص بزرگ برای رپتورز با توجه به تاریخ خود. به این معنا که آنها به نحوی تحت دستاوردهای واقعی بود در میان بخش بزرگی از طرفداران بسکتبال پس از آنها تا به حال موفق به دریافت شرق سال پس از سال, در درجه اول به دلیل حضور LeBron James در کلیولند. هرگز وجود هر گونه شرم در از دست دادن به یک James-led تیم اما درک حال تبدیل شدن به واقعیت است. و صدمه واقعی بود.

"بدیهی است که من اینجا بوده که برای سال های بسیاری از" جلو پاسکال Siakam گفت: "اما سال که من اینجا بوده ام, دیدن, 'Oh آنها هرگز چیزی را در برگشتی" یا "آنها هرگز این" یا " کایل یا همه این افراد DeMar (آنها نمی توانید برنده شوید)' ... (به این معنی زیادی) قادر به در آن نسل که همه چیز تغییر کرده قادر به بیرون رفتن وجود دارد در پلی آف برنده مسابقات قهرمانی."

Ujiri خطاب آن را در اولین نشست رسانه ها پس از قهرمانی و شما می توانید آن را احساس کنید به این روز است. یک 'که' نوع نگرش است.

"نباید مسخره از 'ما در سرما و مردم نمی خواهید به اینجا می آیند و همه که مزخرف" Ujiri گفت. "است که گذشته است. هیچ کس صحبت مزخرف که در حال حاضر است."

رپتورز صحبت نمی افتضاح بسیاری در مورد آنچه که قهرمانی را برای آنها, اما اگر شما به تیم شما می تواند احساس آن است.

آنها می دانند که آنها را از آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود از آن همه آرام اعتماد به نفس است که آنها را به استقامت مشروع است. با یکی دیگر از حذفی نزدیک شدن به فصل که احساس آن خاطرات درس های آموخته شده خواهد ایستاد و آنها را در جا خوب است.

آنها نمی نمایی از آن, اما آنها آن را می دانم.

"من فکر می کردم این نوع از داشتن عنوان نوع بر روی شانه های خود را به کل سال خواهد بود یک چیز بزرگ برای حمل در اطراف و آن را نه در همه — مثل صفر" سر مربی نیک پرستار گفت:. "مثل ما در مورد آن صحبت نمی. آن را مانند یک گروه خوب از تمرکز بر روی حریف در دست و آماده شدن برای آینده است و من می دانم که زمانی که توپ بالا می رود فکر نمی کنم در مورد دفاع از قهرمانان."

اما آن وجود دارد. بدون سوال. و آن خود را نشان می دهد دوباره.

"منظورم این است که ما درست در همان موقعیت است که ما از یک سال پیش از رفتن به آن" پرستار گفت:. "هیچ کس صحبت کردن در مورد ما ... آنها نیست واقعا صحبت کردن در مورد ما به عنوان یک تهدید جدی و طولانی ممکن است آن را ادامه خواهد داد. ما به دنبال به جلو به آن است."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری مورد علاقه خود را در مسابقات قهرمانی لحظات?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن