لیگ برتر گام تا برنامه به راه اندازی مجدد فصل در خنثی استادیوم در ژوئن

لیگ برتر افزایش برنامه ریزی در روز جمعه برای از سرگیری رقابت در خنثی استادیوم برگزاری مذاکرات جداگانه با دولت

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

لیگ برتر افزایش برنامه ریزی در روز جمعه برای از سرگیری رقابت در خنثی استادیوم برگزاری مذاکرات جداگانه با دولت و آن باشگاه به بحث COVID-19 تست و تدارکات لازم.

بازیکنان در برخی از باشگاه بازگشت و به آموزش زمینه های این هفته برای فرد تناسب اندام کند اما در انگلستان همچنان در ملی مستند تا پنجشنبه آینده.

اشکال اجتماعی فاصله در محل باقی می ماند حتی اگر مستند کاسته است اما باشگاه امیدوار هستند تیم ملی دوره های آموزشی می تواند در شروع هفته. که نیاز به لیگ برتر به خرید هزاران COVID-19 آزمون تا بازیکنان و مربیان می تواند به طور منظم بررسی می شود, اما هنوز هم وجود دارد کمبود آنها در گسترده تر جامعه است.

هدف این است که برای از سرگیری لیگ برتر پس از 8 ژوئن پس از سه ماه تعلیق با بازی بدون تماشاگر در هر استادیوم. پلیس ابراز نگرانی می کند که طرفداران هنوز هم می تواند جمع آوری و خارج استادیوم اگر تیم خود را در حال بازی در خانه.

بنابراین هیچ تیم در حال حاضر با توجه به بازی هر یک از آنها باقی مانده مسابقات در ورزشگاه خود را به این دلیل که لیگ را باور ندارد همه 20 زمینه خواهد بود اعطا گواهی ایمنی با پلیس و منابع پزشکی در حال حاضر کشیده در سراسر کشور در برخورد با این بیماری همه گیر.

"لیگ و باشگاه ها با توجه به اولین آزمایشی حرکت رو به جلو و تنها بازگشت به آموزش و بازی با دولتی راهنمایی تحت کارشناس مشاوره پزشکی و پس از مشورت با بازیکنان و مدیران" در لیگ برتر در بیانیه ای گفت. "لیگ استقبال از ایجاد دولت های پزشکی کار گروه برای بازگشت نخبگان ورزش ملاقات کرد که برای اولین بار در این صبح است."

تصمیم گیری توسط هلندی ها و فرانسوی ها دولت طی هفته گذشته منجر به فوتبال فصول پایان دادن به. اما وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت که او کار بر روی برنامه ای که ارائه برای انگلیسی ها که "به شدت می خواهید ورزش بازگشت."

"ما فقط لگد کردن 1st بسیاری از جزئیات جلسات برای برنامه ریزی برای بازگشت امن از نخبگان ورزشی در پشت درهای بسته زمانی و تنها زمانی که آن را بی خطر است برای انجام این کار بر اساس متخصص پزشکی, مشاوره" توییتی Dowden که مسئول نظارت بر ورزش در دولت است. "بسیاری را در نظر بگیرید اما امروز ما در مرحله برنامه ریزی است."

در حال حاضر در لیگ برتر تصمیم گرفت تنها در روز جمعه برای جلوگیری از آن جوانان مسابقات. این بدان معناست که لیورپول هنوز امکان بازی آن مانده و نه لیگ برتر مسابقات به پایان 30 سال عنوان خشکسالی است.

"باشگاه مورد تأئید تعهد خود را به اتمام 2019-20 فصل" لیگ گفت: "حفظ تمامیت رقابت و استقبال از دولت پشتیبانی می کند."

20 باشگاه در سری آ نیز برگزار شد یک ویدئو کنفرانس در روز جمعه و به آنها گفته می شود در توافق است که این فصل باید تکمیل شود اگر آنها می توانند مطابق دستورالعمل دولت و با رعايت مقررات بهداشت و پروتکل.

پایین تر-لیگ حرفه ای باشگاه های فوتبال در انگلستان شده اند گفت: آنها ممکن است اجازه طرفداران در مسابقات خود را تا 2021.

برادفورد سیتی فاش کرد جزئیات بیشتر از یک جلسه در روز پنج شنبه با فوتبال انگلیسی لیگ. چهارم-لایه باشگاه گفت: آن را به حال شده است با مطلع "رو به رشد امکان حامیان قادر به حضور در مسابقات تا 2021."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن