Oilers بازیکنان به یخ در راجرز محل به عنوان فاز 2 NHL بازگشت آغاز می شود

این Edmonton Oilers بودند در راجرز محل در روز دوشنبه — برخی از آنها به هر حال.باشگاه افتتاح شد آرنا به صورت دا

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

این Edmonton Oilers بودند در راجرز محل در روز دوشنبه — برخی از آنها به هر حال.

باشگاه افتتاح شد آرنا به صورت داوطلبانه در گروه های کوچک آموزش به عنوان NHL نقل مکان کرد به فاز 2 آن بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل با یک چشم و در نهایت به سمت از سرگیری آن همه گیر-آمار نجومی.

Oilers توییتی یک تصویر و ویدئو که شامل جلو الکس Chiasson و تایلر بنسون defencemen کریس راسل و مت Benning و جزئی-لیگ دروازه بان استوارت اسکینر در نظر گرفتن بخشی در یخ دریل که تمام شد با رعایت فاصله فیزیکی قوانین.

بازیکنان در سراسر لیگ باید این گزینه برای کار کردن در خانه خود امکانات — با توجه به در دسترس بودن — آغاز این هفته تحت سخت ایمنی و بهداشت دستورالعمل هر چند آنها نیز ممکن است در ادامه به قطار که در آن آنها در حال حاضر واقع شده است.

"این قطعا یک شرایط مختلف" Benning گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران پس از رسمی اسکیت. "هیچ مردم وجود دارد برای کمک به ما از طریق و مطمئن شوید که ما در حال انجام کارهای درست برای ایمن ماندن و پوشیدن ماسک و (باید) بهداشت مناسب است.

"این هیجان انگیز برای بازگشت به بازی بود اما یک احساس متفاوت. بسیاری از چیزهایی که ما تا به حال به انجام به منظور ایمن و لذت بردن از این تسهیلات است."

تعدادی از NHLers بازگشت به خوابگاه های تابستان در طول مراحل اولیه COVID-19 همه گیر و هنوز پراکنده در سراسر شمال امریکا و اروپا است. بسته به صلاحیت برخی شده است بر روی یخ برای هفته ها.

لیگ — که به تازگی پرده برداری 24-تیم بازگشت-به-بازی, برنامه ریزی برای از سرگیری 2019-20 فصل تابستان امسال بود مجبور به توقف آن برنامه مارس 12.

شعله کلگری نیز مجاز به باز کردن تسهیلات دوشنبه اما یک سخنگوی گفت: در یک ایمیل که اتفاق خواهد افتاد و مدتی بعد در این هفته. آلبرتا ارشد پزشکی سلامت افسر دکتر دینا Hinshaw گفت: او به Oilers و شعله های آتش اجازه دسترسی به رزومه آموزشی با بهداشت عمومی اقدامات در محل از صبح روز دوشنبه.

ونکوور کناکز و Winnipeg Jets نمی رود تا خود را باز rinks هر زمان به زودی از آنجا که بسیاری از بازیکنان خود را نمی, در این شهرستانها در حال حاضر. این Canadiens گفت: هفته گذشته که با تنها دو بازیکن در مونترال منطقه عمل خود را تسهیلات بسته باقی خواهد ماند برای نگهداری, اما می تواند بازگشایی با 72 ساعت توجه کنید.

در ضمن Maple Leafs روز جمعه گفت برخی از بازیکنان خود را در تورنتو بودند در حال آزمایش برای COVID-19 با یک چشم به سمت داشتن آنها را از طریق physicals این هفته است. سناتورهای اتاوا در میان هفت تیم NHL به فصل خود را رسما به پایان رسیده است با اعلام 24-باشگاه فرمت.

در حالی که برخی از بازیکنان NHL شده قادر به اسکیت بازی کردن در طول همه گیر بسیاری داشته اند را با هم ورزشگاه صفحه اصلی و یا دریافت خلاق به ماندن در شکل.

"این یک چیز است و آن یک چیز دیگر برای دریافت بر روی یخ" گفت: Benning که اضافه شده Chiasson گرفت و منجر به سازماندهی دریل. "برخی از مردم خارج وجود دارد و انتخاب کنید تا جایی که آنها به سمت چپ خاموش اما اگر من یخ به مدت دو روز در آن احساس می کند مانند من هرگز skated در زندگی من است.

"سه ماه بود کمی nerve-wracking اما من احساس خیلی بهتر از آنچه که من انتظار می رود."

گام بعدی در NHL چهار مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی خواهد ببینید تیم نگه اردوگاه های آموزشی مدتی پس از 10 ژوئیه امیدوارم قبل از از سرگیری بازی بعد که ماه یا در اوایل ماه اوت.

لیگ گفته است: "انتخاب دو hub شهرهای میزبان 12 تیم در هر صورت رفتن به آینده برای بهداشت و درمان و مسئولان است. ادمونتون ونکوور و تورنتو در میان 10 بازار رقابت به عنوان هاب اما مگر دولت کانادا تغییر اجباری آن 14 روز در قرنطینه برای همه مسافران بین المللی هر دو خواهد شد در واقع ایالات متحده.

در حالی که در حال حرکت به فاز 2 و چکش کردن جزئیات بر 24 تیم در قالب گام های بزرگ مقدار زیادی از دیگر موانع باقی می ماند برای NHL و NHL بازیکنان ارتباط قبل از بازی اجازه خواهد داشت به سر.

NHL که از نزدیک با اتحادیه در فاز 2 گفت: در ماه گذشته که با وجود آن که دیدگاه های فاز 2 ایمنی و بهداشت پروتکل به عنوان "بسیار جامع ... (آن را) نمی تواند کاهش تمام خطر است."

بر روی یخ جلسات می شود بدون تماس و می تواند شامل به شش بازیکن خواهد شد که انتظار می رود برای حفظ فاصله فیزیکی در تمام زمانها. بازیکنان ملزم به پوشیدن ماسک در هنگام ورود و خروج از امکانات و زمانی که قادر به راه دور, اما نه زمانی که بر روی یخ و یا ورزش.

مربیان و مدیریت مجاز به تماشای اما نه شرکت در, رسمی اسکیت.

بازیکنان و کارکنان به اداره COVID-19 بینی سواب آزمون دو روز قبل از آموزش شروع می شود و تست خواهد شد دو بار در هفته پس از آن. آنها همچنین انتظار می رود به انجام روزانه خود اداره دما و علامت چک در خانه قبل از رفتن به تیم خود را در میدان جنگ.

باشگاه نیز باید اداره "جداگانه دما و علامت چک در ورودی باشگاه تاسیسات."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Benning که همسر یک پرستار گفت: بینی تست نبود یک تجربه لذت بخش است, اما این چیزی است که او می داند جدید خواهد بود عادی اگر NHL مجاز است برای بازگشت.

"این ناراحت کننده است," او گفت:. "وجود دارد بازیکنان که در حال حاضر بر روی یخ بنابراین ما می خواستیم به انجام هر کاری که ما می تواند به خارج وجود دارد و آماده شدن برای آنچه پیش رو صرف نظر از آنچه در آن است.

"برخی از بازیکنان ممکن است در مورد آن شکایت دارند اما در پایان روز آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن