Bettman به اعلام جزئیات بعد از امروز در بازگشت از NHL

NHL کمیسر گری Bettman اعلام برنامه های رسمی در مورد چگونگی لیگ از سر گرفته خواهد آن 2019-20 فصل است که در رفت

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

NHL کمیسر گری Bettman اعلام برنامه های رسمی در مورد چگونگی لیگ از سر گرفته خواهد آن 2019-20 فصل است که در رفت و مکث در مارس 12 به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس.

یک بحث برانگیز 24-تیم استنلی جام حذفی — در حال حاضر تایید شده توسط NHL بازیکنان' association — و احتمالا یک بازنگری پیش نویس و پیش نویس قرعه کشی برای انتخاب اول کلی انتظار می رود که اصلی ترین موضوعات مورد بحث است.

زمان و محل بازگشت ناشناخته بودند اما لیگ به نظر می رسد آماده سازی خود برای بازگشت به عمل در ماه جولای با تیم های واقع در بین دو و چهار "hub" شهرستانها با بازی های بدون فن.

Bettman دارای یک بعد از ظهر تلفنی با این تیم به دنبال پخش زنده و پخش اطلاعیه خود در 4:30 p. m. A رسانه های پرسش و پاسخ به دنبال خواهد داشت.

در یک بازنگری فرمول هفت از 31 تیم باز نخواهد گشت به اقدام در این تابستان. چهار تیم برتر در هر دو کنفرانس را گرد رابین در حالی که باقی مانده از 16 بازی در بهترین پنج بر اساس کنفرانس نهایی رده بندی است. افرا برگها را جلب Columbus Blue Jackets.

لیگ شنبه منتشر شد, بخشنامه اجازه می دهد بازیکن را به اسکیت بازی کردن در گروه های کوچک بدون مربیان تا یک اردوگاه آموزشی می تواند اعلام کرد.

Kevin McGran


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن