فعال تر-سربازان وظیفه ترک, d. C., دیگران باقی می ماند در حالت آماده باش - Thu, 05 Jun 2020 PST

توسط رابرت برنز و لولیتا C. Baldor آسوشیتد پرس واشنگتن – نزدیک به 500 فعال-سربازان وظیفه در آورده به کمک در ص

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

توسط رابرت برنز و لولیتا C. Baldor آسوشیتد پرس

واشنگتن – نزدیک به 500 فعال-سربازان وظیفه در آورده به کمک در صورت نیاز با ناآرامی های مدنی در این کشور را به کنگره داده شده است دستور به ترک واشنگتن پس از یک روز چهارم از صلح آمیز تظاهرات, ارتش, منشی, رایان مک کارتی و دیگر مقامات روز جمعه گفت.

اما یک تعداد دیگر فعال وظیفه سربازان باقی می ماند در حالت آماده باش در منطقه, آماده به پاسخ اگر مورد نیاز است.

تصمیم به ارسال نیروهای نظامی به خانه می آید به عنوان شهردار سی موریل Bowser خود را بارها و بارها شکایت در مورد رشد مشروط سرباز گارد ملی در این شهرستان برای کمک به رسیدگی به اعتراضات و مخالفت با هر گونه استفاده از فعال وظیفه نیروهای.

با توجه به مک کارتی و دیگر مقامات حدود 350 سربازان از 91 پلیس نظامی گردان از فورت درام نیویورک حدود 30 نفر از اعضای 16th, پلیس نظامی تیپ از فورت براگ در کارولینای شمالی و حدود 100 پلیس نظامی از فورت رایلی کانزاس داده شد دستورات کلامی به خانه بروم. آنها انتظار می رود به ترک جمعه.

ارتش 3 هنگ پیاده نظام است که به طور معمول قابل مشاهده به عنوان سربازان که ایستاده در آرامگاه سرباز گمنام باقی می ماند در حالت آماده باش فقط در خارج از شهر است. نیروهای شناخته شده به عنوان گارد قدیمی هستند و بر اساس نزدیک به سی در فورت مایر ویرجینیا شده اند و در 30 دقیقه هشدار وضعیت.

"گارد قدیمی هنوز باقی مانده است در پشتیبانی. این است که قصد ما را امتحان کنید و روشن است که به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. ما تا به حال چهار مسالمت آمیز روز در یک ردیف طرح ریزی یک پنجم" مک کارتی گفت:, و اضافه کرد که وجود داشته است به اندازه کافی گارد ملی پرسنل در آورده به ارائه هر گونه حمایت مورد نیاز برای تظاهرات در واشنگتن است.

بیش از 700 سربازان با 82nd Airborne Division را پاسخ فوری گردان سوار اتوبوس در پنج شنبه شب و در فورت براگ یک شبه. آنها تا به حال نگه داشته شده است در پایگاه های نظامی در خارج از واشنگتن است. خروج خود را تا به حال به تاخیر افتاده است یک روز باعث کمی سردرگمی در زمان رشد تنش با کاخ سفید بیش از پاسخ ارتش به تظاهرات.

روز چهارشنبه مقامات وزارت دفاع تایید سفارش برای ارسال 82 هوابرد سربازان اما فقط چند ساعت بعد وزیر دفاع علامت Esper معکوس تصمیم نگه داشتن آنها را در خارج از شهر برای یک روز دیگر.

مک کارتی به اسوشیتد پرس گفت که به او گفته شد در مورد برگشت پس از Esper با حضور در جلسه ای در کاخ سفید در روز چهارشنبه و پس از دیگر داخلی پنتاگون بحث. مک کارتی گفت: به اعتقاد او این تغییر بر اساس اطمینان وجود دارد به اندازه کافی حمایت نظامی در منطقه برای پاسخ به هر گونه اعتراض به مشکلات.

فعال-سربازان وظیفه در دسترس بودند اما مورد استفاده قرار نمی در پاسخ به اعتراضات و رفت و هرگز به دی سی

آنها را به منطقه پایتخت در اوایل این هفته به عنوان تظاهرات در شهر خشونت تبدیل شد. این اعتراضها پس از مرگ در ایالت مینه سوتا یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه.

مک کارتی نیز روز جمعه گفت در پنتاگون "یک تعداد انگشت شماری کوچک چند" ملی اعضای گارد ملی در خیابان سی دوشنبه مسلح بودند "اما آنها هرگز یک مجله در سلاح خود را و یا در کیسه. و سپس ما تصمیم گرفتیم بیایید deescalate حتی نمی آن را به خیابان سهشنبه, چهارشنبه, چون روشن بود وجود دارد به اندازه کافی فدرال اجرای قانون است که تا به حال فرود در شهر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن