بزرگ تقاضا برای مواد غذایی سادگی در سنت پل آلیانز زمینه نشان می دهد که جامعه نیاز

Gridlock احاطه شده آلیانز زمینه در سنت پل در اواخر صبح روز جمعه. ترافیک حمایت از Snelling خیابان بر روی ایالتی

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

Gridlock احاطه شده آلیانز زمینه در سنت پل در اواخر صبح روز جمعه. ترافیک حمایت از Snelling خیابان بر روی ایالتی 94 خروج از رمپ و تمام خیابانهای اطراف مینه سوتا, ایالات فوتبال ورزشگاه.

با COVID-19 وجود نداشت لیگ برتر فوتبال بازی به بازی می شود و عجله ترافیک یک ساعت تبدیل به یک چیزی از گذشته. برخی از رانندگان گرفتار در صحنه honked; دیگران با صبر و حوصله منتظر.

تنها توضیحی بود "کشاورزان' بازار در یک جعبه" درایو برگزار شد در سمت شمال پل ورزشگاه. هیچ مسائل دیگر باعث شد ازدحام در این جاده ها که در آن زمان یک بخش مینه سوتا سخنگوی گفت.

مواد غذایی-توزیع تلاش های به رهبری کیستون خدمات اجتماعی و برداشت دوم Heartland تا به حال حدود 900 بسته های آماده برای خانواده های نیازمند در طول coronavirus بیماری همه گیر. هر خانواده حدود 50 پوند از مواد غذایی است.

درایو و راه رفتن تا رویداد راه اندازی شد برای شروع در ساعت 10 صبح و پایان حدود ظهر.

با ماشین به صف شروع 7 صبح دهندگان باز کمی زود است اما مجبور شدند به صف حدود 10:45 a. m. و همه چیز را توزیع شد به زودی پس از 11 a. m. کسانی که چپ دست خالی بودند به کارگردانی کیستون مواد غذایی قفسه در خیابان دانشگاه.

"من فکر می کنم روشن است که جامعه ما نیاز به مواد غذایی گفت:" ماری McKeown کیستون رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت.

داوطلبان توزیع جعبه از مواد غذایی را در یک "بازار کشاورزان در یک جعبه" برنامه در آلیانز زمینه در سنت پل در جمعه 12 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

مردم فقط لازم نیست که درآمد'

مینه سوتا نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به 8.1 درصد در ماه آوریل به بالاترین تنظیم فصلی نرخ در دولت از سال 1983.

"مردم فقط لازم نیست که درآمد" McKeown گفت. "اختلاف بین آنچه که مردم می پرداخت و آنچه را که آنها نیاز به زندگی در یک خانه مقرون به صرفه و یا در اجاره است فقط بزرگتر است."

مینه سوتا, ایالات و آلیانز زندگی میزبانی یک تولید سادگی در طول این تیم افتتاحیه فصل در آن استادیوم جدید در سال گذشته و تنظیم شد دوباره آن را انجام دهد در این سال است.

سپس این وزارتخانه آغاز شده Coronavirus برنامه کمک غذایی (CFAP) به ارائه مستقیم برای کمک به کشاورزان که تا به حال کمتر رستوران باز برای مواد غذایی خود را تحویل. پس کیستون و برداشت دوم نورد که برنامه را در این سال ارائه شده است.

خانواده های نیازمند دریافت شده تولید فراورده های لبنی و گوشت از مزارع در مینه سوتا, ویسکانسین, ایلینوی, و, کلرادو, McKeown گفت. اکثر دریافت کنندگان در روز جمعه رانندگی شد و از سنت پل.

ماشین خط به عنوان جعبه از مواد غذایی توزیع شده در یک "بازار کشاورزان در یک جعبه" برنامه در آلیانز زمینه در سنت پل در جمعه 12 ژوئن 2020. (جان Autey / پایونیر پرس)

"این کافی نیست'

عبدی حسن از St. Paul منتظر در راه رفتن-تا خط نزدیک 11 صبح; او به دنبال غذا برای همسر و پنج فرزند سنین 1 تا 16. او گفت که او همچنان به کار به عنوان یک تهویه مطبوع, مکانیک, اما او شغل دوم محوطه سازی نقاشی و بازسازی خشک شده اند تا با اجتماعی فاصله و او در تلاش برای پرداخت وام مسکن خود را.

"این به اندازه کافی" حسن گفت. "وام مسکن 2000 $و آب و برق و من فقط 3000 $در ماه است."

حسن گفت: او خدا را شکر برای مواد غذایی دریافت کرد و نه نیاز به انتخاب بین پناهگاه و ارائه وعده های غذایی برای خانواده اش است.

کیستون دیدم نزدیک به 10 درصد افزایش در تقاضا برای مواد غذایی از سال 2018 2019 شدند و یکی دیگر از پیش بینی افزایش 10 درصدی را در سال 2020 McKeown گفت. در حال حاضر با coronavirus که پرش انتظار می رود که 30 درصد به 40 درصد است. اکثر مواد غذایی-قفسه گیرنده بازدید سه بار در سال, او گفت:.

"چیزی که مهم است به یاد داشته باشید و آنچه که ما در مورد بحث با COVID-19 است و آمار همه" McKeown گفت. "مهم نیست که چگونه شما آماده هستند. همه نوع مردم انتظار نیست به از دست دادن شغل خود است."

غذا-اهدای درایو برنامه ریزی شده بود قبل از تظاهرات و شورش بیش از جورج فلوید مرگ ضربه میدوی محله بیشتر تأثیر یک سیم پیچ جامعه است. سازمان منتظر تا زمانی که ناآرامی آرام قبل از اعلام این رویداد در اوایل این هفته در رسانه های اجتماعی.

'این یک افشاگری'

در حالی که آلیانز زمینه نبود لمس در شورش بخشی از سوار کردن مک دونالد در نزدیکی یک "RIP جورج" پیام نوشته شده بر روی تخته سه لا. Foot Locker و کلیپ ها بودند را به آتش کشیدند و سوار کردن. جیمی جان تا به حال چند رنگ پیام های تحت پوشش در بیشتر رنگ سیاه و سفید اما یکی باقی مانده است: "دوست دارم برنده است."

Loons سر مربی Adrian هیت اخیرا در بازدید از محله برای دیدن آسیب.

"این است که چشم باز کن و یک کمی از یک شوک زمانی که من وجود دارد" هیت گفت. "... اما من مطمئن هستم که ما بازسازی خواهد شد چرا که این چیزی است که ما باید انجام دهیم. همه به گرد هم می آیند و بازسازی آن محیط و آن را به مکانی بهتر برای همه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب