مینه سوتا فروش خانه رها در مه, افزایش قیمت

کمبود موجودی و نرخ بهره پایین کمک نگه داشتن مینه سوتا فروش خانه افزایش قیمت به عنوان در انتظار کاهش فروش در ما

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

کمبود موجودی و نرخ بهره پایین کمک نگه داشتن مینه سوتا فروش خانه افزایش قیمت به عنوان در انتظار کاهش فروش در ماه مه با توجه به مینه سوتا Realtors.

وقتی که در مقایسه بازار مسکن از اردیبهشت سال 2020 به مارس 2019 وجود دارد 20.4 درصد کاهش در خانه های موجود است اما انتظار فروش تنها کاهش 12.4 درصد است. در همین حال متوسط قیمت خرید و فروش افزایش یافت 1.6 درصد است.

"با کارگران در مواجهه با بیکاری و خریداران خانه احساس اضطراب در مورد کوروناویروس ما انتظار خیلی بدتر" گفت: Chris Galler ارشد اجرایی در مینه سوتا Realtors.

ملکی ترس از تکرار رکود اقتصادی سال 2008 که در آن وجود دارد بیش از حد بسیاری از خانه های موجود و خریداران به اندازه کافی. اما موجودی سطوح پایین هستند (لیست فایل های جدید کاهش یافت و 24.2 درصد در ماه مه نسبت به ماه مشابه سال قبل) و نرخ بهره قوی هستند.

"در برخی از بازارهای ما یک تعداد انگشت شماری از خانه های برای فروش و یک خط طولانی از خریداران آینده نگر," Galler گفت. اغلب متعدد وجود دارد ارائه می دهد در خانه با قیمت مناسب در 50000 دلار از متوسط قیمت $267,800.

استارت خانه به خصوص محبوب هستند هر دو در و خارج از منطقه شهری و خود را محدود به مقدار جرقه رقابت بالا در میان خریداران خانه Galler می گوید.

لیست بیشتر انتظار می رود به عنوان صفحه اصلی فروشندگان و خریداران خانه به نظر می رسد راحت تر با پروتکل در محل با کوروناویروس. بسیاری از realtors در حال استفاده از مجازی-تورهای اجازه دهید به خریداران خانه های صفحه نمایش قبل از ورود آنها به منظور کاهش تماس های فردی است.

"در چند هفته گذشته خانه ها باز شده اند و بازگشت به حالت عادی" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن