از جنوب: آبی جیز نمی تواند بازی در خانه به دلیل امریکا همه گیر شکست

از صرفا نظر علمی, یک بیماری همه گیر قرار نیست سیاسی غیر قابل نفوذ به آنها به مفهوم اعتقاد به سیستم و یا ایدئول

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

از صرفا نظر علمی, یک بیماری همه گیر قرار نیست سیاسی غیر قابل نفوذ به آنها به مفهوم اعتقاد به سیستم و یا ایدئولوژی و یا حتی مرزهای.

متاسفانه COVID-19 مدتها پیش تبدیل به فوتبال سیاسی ایران ، ravaging آن آسیب پذیرترین قربانیان در حالی که آشکار جهان بینی از کسانی که با هدف کاهش آن است.

خنده دار ورزشی نیز ظاهرا غیر سیاسی فعالیت خود را کودکانه شکوه belying در پشت درهای بسته معاملات و دیگر چنین تحرکاتی است که درایو موتور خود را.

دوشنبه, لیگ اصلی بیس بال است امید به مرحله 60 بازی فصل به عنوان رمان coronavirus نابسامانی آمریکا دوباره مصرف شده توسط جمعی قیمت همه ما پرداخت با تشکر از ملی ما سوء مدیریت از این فاجعه جهانی.

و وجود دارد به سادگی هیچ سرزنش کانادا برای این یکی.

MLB تا به حال خم سیاسی آن عضله بیشترین کاربران آنلاین تا به این نقطه هموار کردن راه برای 29 از آن 30 تیم به بازی در استادیوم بدون طرفداران تخمگذار از مجموعه ای قابل توجه از سلامت و پروتکل های ایمنی برای به دست آوردن مجوزهای لازم — و یا حداقل درک — از یک سوپ الفبا از حوزه های قضایی است.

تا روز شنبه که دولت تا شمال در زمان یکی از آخرین نگاه در موارد تازه تشخیص داده شده coronavirus خونتان در اکثر ایالات متحده بمب فکر MLB سفر احزاب عبور این ویروس سوپ و سپس فرود در تورنتو که در آن COVID-19 شده است تقریبا خنثی و فکر کردم بهتر است.

بسیار بهتر است.

"کانادا شده است قادر به صاف منحنی در بخش های بزرگ به دلیل فداکاری های کانادایی ساخته شده اند گفت:" مارکو Mendicino کانادا مهاجرت, پناهندگان و شهروندی, در بیانیه ای. "ما درک می کنیم ورزش حرفه ای مهم برای اقتصاد و به کانادایی ها. در همان زمان دولت ما ادامه خواهد داد را به تصمیم گیری در مرز بر اساس توصیه ما کارشناسان بهداشت و درمان به منظور حفظ سلامت و ایمنی از همه کانادایی ها."

حقیقت همیشه لطمه می زند.

اولین شماره: تورنتو بدترین روز coronavirus — 292 موارد تشخیص داده شده در آوریل 15 — خواهد بود یک روز بسیار خوب در بسیاری از شهرهای ایالات متحده. شاید نزدیک ترین آن مطابقت جمعیت عاقلانه است هوستون که خجالتی است از 3 میلیون نفر که ساکن تورنتو است. در حال حاضر در نظر گرفتن بدترین روز هوستون, شهرستان هریس, تحمل: 14,916 موارد فقط این جمعه گذشته. این پنجشنبه گذشته تورنتو گزارش نه موارد است.

بوفالو آبی جیز هر کسی ؟

کمی تعجب می کنم که Blue Jays رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو در زمان ملامت از اتاوا با فروتنی و اشاره کرد در بیانیه ای که "امنیت جامعه گسترده تر — ما طرفداران و تیم باقی مانده در اولویت همه درگیر و با آن باشگاه به طور کامل احترام به دولت فدرال تصمیم گیری است."

آن را کاملا غیر منتظره نتیجه. MLB برخوردار است یک آنتی تراست معافیت اینجا و خاص ترین-مورد علاقه ملت وضعیت در میان شهرهای ایالات و استان ها است که میزبان آن تیم است. انتظار تورنتو مرکز استان انتاریو و دلالان قدرت در اتاوا در خط سقوط خواهد به انجام برخی از به خصوص با جیز hopscotching از طریق خلیج تمپا آتلانتا و میامی به عنوان بخشی از آن ناحیه جاده برنامه.

ملت ما ویروس اعداد به سادگی انجام کار کثیف برای سیاستمداران است.

آن را نیز جالب ملامت از MLB 28-بازار برنامه ریزی برای بازی در یک فصل است. کانادا در نهایت به رفتن پیش برای NHL برای راه اندازی یک جفت از "هاب" در ادمونتون و تورنتو که در لیگ برتر تلاش خواهد کرد به این نتیجه فصل آن با برگزاری گسترده پلی آف استقبال از بازگشت بازیکنان نقطه از سراسر جهان است.

NBA معروف ماندم, به در یک قرنطینه حباب در نزدیکی اورلاندو به عنوان MLS با WNBA جمع آوری شده در برادنتون فلوریدا. و NWSL در ایالت یوتا است.

MLB خواهد بود که تنها در لیگ برتر با تیم انجام ورزشگاه-اتوبوس-هواپیما-اتوبوس-هتل متقابل شهر shuffle البته در حالی که بازی یک ناحیه برنامه آن را حذف به طور قابل توجهی پروازهای طولانی. ما می دانیم که در چند هفته — ماه ؟ — کدام روش بهترین بود: ذهنی به چالش کشیدن اما تماس با ما-محدود کردن حباب و یا بازی در خانه ماسک-on-the-road MLB طرح است.

دولت کانادا به نظر می رسد که ارائه آن اولویت: سرپا ایستادن قرنطینه بماند.

در یک ویدئو کنفرانس با رسانه های خبری شاپیرو خلاصه تا این روند با کلمات که ممکن است عاقلانه توجه شود را در اینجا که در آن فرمانداران گذاشته خوش آمدید تشک برای تیم ها و لیگ ها حتی بدون دانستن اینکه چگونه این ویروس ممکن است رفتار هنگامی که آمد آن زمان به بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"بهداشت عمومی رهبری در این فرایند" شاپیرو گفت: "نه رهبران سیاسی."

و بنابراین Blue Jays به احتمال زیاد بازی در بوفالو که در آن تعداد کمی از آنها را از طریق به عنوان سه گانه-A ballplayers و با شکوه برج CN نمی خواهد برچسبها بیش از دادرسی یا حتی دورتر در بهار مرکز آموزش در فلوریدا. آنها را مجبور سقف بیش از سر خود را در یک بازی بیس بال, حس, بی خانمان هستند تمام طرفداران واقعی خود را می توانید اقامت امن در خانه.

که فقط حق. و آن نتیجه به عهده خود ما نقایص را در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب