پلیس می خواهم لیورپول عنوان decider در خنثی ورزشگاه

منچستر, انگلستان—لیورپول بعید است که برای برنده شدن در لیگ برتر در آنفیلد بعد از پلیس شامل رهبر کلیدی بازی در

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

منچستر, انگلستان—لیورپول بعید است که برای برنده شدن در لیگ برتر در آنفیلد بعد از پلیس شامل رهبر کلیدی بازی در میان شش آن را می خواهد به بازی در خنثی سالن در یک پیشنهاد برای جلوگیری از طرفداران از جمع خارج زمانی که رقابت رزومه.

پلیس در ابتدا می خواستم خنثی سالن های 92 برای همه بازی های باقی مانده اما این طرح با مخالفت باشگاه ها — به خصوص کسانی که در تلاش برای جلوگیری از سقوط.

لیگ به از سرگیری برنامه های در ژوئن 17 بعد از 100 روز تعطیلی شامل coronavirus همه گیر در انتظار تصویب نهایی دولت است که در تلاش برای جلوگیری از یک دوم سنبله در موارد.

پلیس نمی شی به این بازی که چهارشنبه شب در حال بازی در منچستر سیتی و استون ویلا.

اما پلیس می خواهند دربی بین اورتون و لیورپول به دور از Merseyside چند روز بعد. این بازی در اصل قرار بود در Goodison Park. لیورپول که منجر با 25 امتیاز با نه بازی باقی مانده می تواند پرچ عنوان ضرب و شتم توسط اورتون اگر دوم قرار می گیرد, شهر دست به آرسنال.

اگر 30 سال عنوان خشکسالی نیست پایان آن روز پلیس می خواهیم لیورپول را در بازی بعدی در برابر کریستال پالاس به دور از آنفیلد.

Greater Manchester, پلیس در حال حاضر مشخص لیورپول در بازی سوم برابر منچستر سیتی باید از صحنه به دور از ورزشگاه اتحاد.

لیورپول در چهارمین بازی برگشت برابر استون ویلا در حال حاضر برنامه ریزی در آنفیلد.

همان منچستر زور می خواهد شهر بازی در برابر نیوکاسل و منچستر یونایتد در خانه بازی مقابل شفیلد یونایتد بازی خارج از شمال غربی محل.

پلیس در نیوکاسل نیز نمی خواهید خانه بازی در برابر لیورپول به بازی می شود در سنت جیمز پارک در روز پایانی این فصل است که می تواند جولای 26.

مارک رابرتز, رئیس فوتبال پلیس در انگلستان گفت: این طرح باقی خواهد ماند و تحت بررسی هستند اما بر بهداشت عمومی خواسته است.

"ما باید به اجماع رسیده است که توازن نیازهای فوتبال, در حالی که همچنین به حداقل رساندن تقاضا در پلیس گفت:" رابرتز, فوتبال پلیس منجر شود در این نشست روسای پلیس' شورای. "دیدگاه ها و توافق نیروهای که میزبان باشگاه های لیگ برتر شده اند و به دنبال که در آن وجود دارد و نگرانی های لیگ برتر شده است حمایت در ارائه انعطاف پذیری در تنظیم جایگزین سالن که در آن درخواست شده است."

یکی آشکار و خنثی محل ورزشگاه ومبلی در شمال لندن است که خانه از هر طرف.

"این طرح خواهد بود نگه داشته و به طور مستمر تحت بررسی برای اطمینان از سلامت و امنیت و بخش مهمی از این است که برای هواداران به ادامه احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل و نه به حضور و یا جمع آوری خارج از استادیوم" رابرتز گفت.

تنها 200 از 380 بازی های لیگ برتر در هر فصل قرارداد به پخش زنده در بریتانیا اما تمام باقی مانده وسایل پخش خواهد شد زندگی می کنند چرا که طرفداران اجازه داده نخواهد شد در استادیوم.

به شکل فارسی فصل تنظیم شده است با پایان جام حذفی نهایی در اوت. 1.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که رقابت آن را موقت رزومه با یک چهارم نهایی در آخر هفته از ماه ژوئن 27-28. مرحله نیمه نهایی در حال حاضر برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 18-19.

"این شده است یک دوره دشوار برای بسیاری از مردم و در حالی که این یک گام مثبت در راه اندازی مجدد تاریخ وابسته است همه اقدامات ایمنی در حال ملاقات" FA اجرایی علامت Bullingham گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب