ما بازار کار را متواضع بهبود ممکن است به تاخیر انداختن

توسط کریستوفر RUGABERواشنگتن (AP) — تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال ایالات متحده کمک بیکاری به سختی کاهش

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

توسط کریستوفر RUGABER

واشنگتن (AP) — تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال ایالات متحده کمک بیکاری به سختی کاهش یافت و هفته گذشته و بازگشایی کسب و کارهای کوچک وارد کردن — شواهدی وجود دارد که بازار کار به سود ممکن است متوقف شده و فقط به عنوان یک افزایش در coronavirus موارد است که به خطر انداختن یک بهبود اقتصادی.

دولت همچنین گزارش روز شنبه که اقتصاد قرارداد در 5 ٪ نرخ سالانه در سه ماه اول سال بیشتر نشانه ای از آسیب وارده توسط ویروسی همه گیر. انتظار می رود که اقتصاد به کوچک در حدود 30% نرخ در سه ماهه جاری. خواهد بود که بدترین سه ماهه انقباض تا کنون پس از رکورد نگه داشتن آغاز شد و در سال 1948. اقتصاددانان انتظار یک ضربه محکم و ناگهانی-در نیمه دوم سال, هر چند نه به اندازه کافی برای معکوس کردن تمام آسیب.

هفته گذشته تعداد زیادی از مردم برای استفاده از مزایای بیکاری کاهش یافته است کمی به 1.48 میلیون. این 12th, مستقیم, هفتگی رها کردن. اضافی 700,000 مردم اعمال می شود از طریق برنامه خود اشتغالی و فرفره کارگران ساخته شده است که آنها واجد شرایط برای کمک های اولیه برای اولین بار. این آمار و ارقام نیست تنظیم برای تغییرات فصلی بنابراین دولت را شامل نمی شود آنها را در مقام شمارش.

ترکیب این اعداد و ارقام به طور کلی برنامه های کاربردی برای بیکاری کمک لبه پایین فقط 3 درصد در دو هفته گذشته یک مقدار آهسته تر در اواخر ماه آوریل و مه.

"شده است وجود دارد هیچ واقعی کاهش هفتگی ادعا می کند دو هفته گذشته گفت:" جولیا Pollak یک کار اقتصاددان در ZipRecruiter. "نیز وجود دارد هیچ واقعی افزایش فرصت های شغلی. آنچه به نظر می رسید مانند تشویق نشانه هایی از بهبود در ممکن است تا حد زیادی متوقف شده در ماه ژوئن است."

دولت جداگانه گزارش روز شنبه گفت: سفارشات برای کالاهای بادوام به طور غیر منتظره شروع به پریدن کرد و نزدیک به 16 درصد در مارس بازتاب ارتجاعی در برخی از فعالیت های کسب و کار. هنوز هم سرعت سفارشات و محموله های باقی مانده بسیار کمتر از قبل همه گیر سطوح. و به استثنای فرار حمل و نقل دسته به اصطلاح هسته سفارشات رز تنها به میزان متوسطی بازتاب هنوز تنبل کسب و کار سرمایه گذاری.

این ویروس دوباره فشردن شرکت در سراسر اقتصاد است.

دیزنی است که به تعویق انداختن برنامه ریزی اواسط ماه جولای بازگشایی آن کالیفرنیای جنوبی پارک تا زمانی که آن را دریافت دستورالعمل از دولت است. میسی که برش تقریبا 4000 مشاغل شرکت های بزرگ -- در حدود 3 درصد از نیروی کار خود را در پاسخ به فشار مالی ناشی از ویروس است.

اپل اعلام کرد اواخر روز چهارشنبه که آن را دوباره نزدیک هفت از فروشگاه های آن در منطقه هوستون است که درد و رنج سنبله در موارد. هفته گذشته از آن گفته بود را دوباره نزدیک 11 فروشگاه دیگر در چهار متحده است. و شرکت مادر Chuck E. Cheese رستوران را به دنبال فصل 11 ورشکستگی حفاظت در بخشی به دلیل از رستوران های آن مجبور شده است به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

لری Kudlow رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برتر اقتصادی, مشاور اظهار داشت پنج شنبه در فاکس کسب و کار است که اقتصاد در حال بازگشت به سرعت.

"من فکر می کنم قوی 'V' بازیابی مناسب است هنوز هم وجود دارد" Kudlow گفت: با اشاره به شکل تیز تک به تک در یک نمودار.

خصوصی ترین اقتصاددانان هر چند پیش بینی یک مقدار بیشتر ولرم بازیابی. و آخرین آمار و ارقام اقتصادی همزمان با تجدید حیات ناگهانی COVID-19 نفر در ایالات متحده به ویژه در جنوب و غرب این است که تهدید به از خط خارج نوپای اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن. روز شنبه, ملت تنظیم یک رکورد جدید کروناویروس موارد است.

بسیاری از کشورهای در حال احداث سوابق خود را به صورت روزانه عفونت از جمله آریزونا کالیفرنیا می سی سی پی, نوادا و تگزاس و اوکلاهما. موارد coronavirus نیز شروع به پریدن کرد در فلوریدا و گرجستان است. باید آن روند ادامه متحده ممکن است reimpose برخی از محدودیت در کسب و کار است که به احتمال زیاد باعث کاهش کار. و اگر نه مصرف کنندگان ممکن است را انتخاب کنید به فروشگاه و سفر کمتر است.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت روز پنجشنبه گفت که دولت را به حالت تعلیق کسب و کار خود reopenings میان افزایش عفونت کروناویروس.

داده های زمان واقعی در کسب و کارهای کوچک نشان می دهد که بازار کار را بهبود آهسته در ماه ژوئن در مقایسه با ماه مه هنگامی که 2.5 میلیون شغل به طور غیر منتظره اضافه شده است. حدود 78 درصد از کسب و کارهای کوچک بازگشایی به عنوان متحده باید برداشته خاموش کردن سفارشات با توجه به داده ها از Homebase یک شرکت فراهم می کند که برنامه ریزی و زمان ردیابی نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک. در عین حال در سراسر کشور که کشف شده بود هفته گذشته.

در ایالات متحده هستند که درد و رنج خوشه در COVID-19 موارد کسب و کارهای کوچک در حال بسته شدن دوباره و برش برخی از مشاغل.

ری Sandza های اجرایی در Homebase گفت: فلات در کسب و کار reopenings نگران کننده است, نشانه آن است که 20 درصد باقی مانده از شرکت های کوچک می تواند در نهایت بسته شدن دائم.

"اگر شما در میانهی شب بازگشایی شد و در عین حال احتمال بازگشت کم است" Sandza گفت.

او اشاره کرد که بسیاری از کسب و کارهای کوچک تا به حال فقط یک یا دو ماه از پول نقد در دست زمانی که این بیماری همه گیر تشدید سه ماه پیش.

در فلوریدا و تگزاس و آریزونا بسیاری از کسب و کارهای کوچک که بسته اند افزایش یافته است در هفته گذشته به عنوان یک نتیجه از سودای شیوع بیماری های ویروسی. و در آریزونا که از روز دوشنبه تعدادی از کارکنان شاغل در شرکت های کوچک شد 31 درصد کمتر از پیش همه گیر سطح. که بدتر از هفته گذشته هنگامی که آن را 26.5 درصد.

Homebase داده ها نشان داد جامد جهش در شغل و ساعت کار در ماه مه بود که مطابق با مارس شغل گزارش که همچنین نشان داد که نرخ بیکاری کاهش یافت و به 13.3% از 14.7%. این دو بالاترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ.

دیگر اطلاعات در زمان واقعی نشان دادن نتایج مشابه. کرونوس که همچنین تولید کسب و کار کوچک نرم افزار برنامه ریزی گفت: تعداد شیفت مشغول به کار است و در حال حاضر در حال رشد در نصف سرعت آن را در اواخر ماه آوریل و مه. و شیفت کار می کرد که در واقع کاهش یافته است در 10 متحده در هفته گذشته با توجه به دیو Gilbertson, یک کرونوس رسمی.

پنج شنبه آمار مربوط به تعداد مدعیان بیکاری شامل یک نقطه روشن: تعداد کل افراد دریافت مزایای بیکاری کمک کاهش یافت و به 19.5 میلیون از 20.3 میلیون دلار است که نشان می دهد که کارفرمایان rehiring برخی از کارگران است.

برای بیکاران دولت فدرال ارائه شده است 600 دلار در هفته مزایای, در بالای هر حالت بیکاری کمک گیرندگان دریافت می کنند. این پول فدرال دارای پمپ نزدیک به 20 میلیارد دلار در هفته به اقتصاد و فعال بسیاری از بیکاران به شناور باقی می ماند.

آن شده است یک کمک عمده ای به الکسیس اونیل که گذاشته شد در ماه مارس از شغل حسابداری در سوخت حمل و نقل هوایی شرکت. اونیل 49 زندگی می کند که با مادرش در آن آربور میشیگان است که به دنبال یک شغل است که اجازه می دهد او را به محل کار از خانه به طوری که او می تواند در جلوگیری از قرار دادن مادر در خطر ابتلا به ویروس.

او برای اعمال حداقل ده شغل است اما دریافت یک پاسخ به جز اذعان نرم افزار. باز بسیاری از مشاغل در حال حاضر به نظر می رسد برای ارائه پرداخت پایین تر از قبل از همه گیر رخ داد. ترکیب این معضل برای اونیل میشیگان گیر کرده است با این کشور دومین کشور دولت نرخ بیکاری 21.2%.

"بازار کار وحشتناک است," او گفت:. "همه چیز را هم می پردازد تا بد و یا نمی آیند با مزایای."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب