یکی دیگر از از دست دادن یکی دیگر از آسیب: آرسنال در تلاش دوباره به لیگ برتر بازگشت

یکی دیگر از از دست دادن. یکی دیگر از آسیب بزرگ. همه چیز از بد به بدتر برای آرسنال در هفته ابتدایی لیگ برتر را

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

یکی دیگر از از دست دادن. یکی دیگر از آسیب بزرگ. همه چیز از بد به بدتر برای آرسنال در هفته ابتدایی لیگ برتر را از سرگیری.

2-1 شکست در برایتون در شنبه آمد و تنها سه روز پس از 3-0 ضرب و شتم توسط منچستر سیتی با روحیه اش را تضعیف نتایج سرقت آرسنال از شتاب آن را قبل از تعلیق لیگ سه ماه پیش به دلیل شیوع کروناویروس.

صلاحیت برای لیگ قهرمانان به نظر می رسد یک شوت در حال حاضر — آرسنال است که در نهم شش امتیاز از منچستر یونایتد در پنجم و مدیر باکاری سانیا نیز در حال رشد آسیب لیست برای مقابله با این تراکم دوره از مسابقات است.

برند لنو یکی از آرسنال بهترین بازیکنان این فصل پیوست, این لیست پس از فرود ناشیانه در زانو راست پس از داده های یک اشاره توسط برایتون مهاجم نیل Maupay در هوایی یک چالش است. لنو را زوزه از درد شد صداتون در خالی Amex ورزشگاه و دروازه بان remonstrated عصبانیت با Maupay در حالی که در حال اجرا بر روی یک برانکارد.

مطمئن شوید که به اندازه کافی, آن, فرانسوی, مهاجم که گل پیروزی در دقیقه پنجم از زمان توقف. آرسنال بازیکنان در زمان ناکامی های خود را در Maupay او به عنوان جشن یک پیروزی بزرگ برای برایتون پس از سوت پایان بازی با همکار فرانسوی Matteo Guendouzi گرفتن او در یک عمل است که فرستاده Maupay به زمین.

"برخی از بازیکنان خود نیاز به یادگیری چیست, تواضع و فروتنی به خصوص یکی از آنها" Maupay گفت: بدون ذکر Guendouzi با نام. "او صحبت شد همه او شد و گفت همه چیز بد.

"من نمی خواهم بگویم چون من می تواند مشکل باشد. من فقط گفت که این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما بیش از حد صحبت در زمین."

آرسنال به احتمال زیاد مسیر به رقابت های اروپایی فصل آینده ممکن است در حال حاضر از طریق برنده شدن در جام حذفی که رزومه در چهارم مرحله آخر هفته آینده.

در عین حال Arteta فکر بسیار طولانی مدت پس از وارث در ماه دسامبر یک تیم که از دست داده است جای خود را در میان فوتبال انگلیسی نخبگان در سال های اخیر است.

"این چالشی برای همه ما در باشگاه فوتبال برای بازسازی به چیزی است که ارزش این باشگاه ما به نمایندگی از," Arteta گفت.

لنو یک مشکوک پیچیده زانو به طور بالقوه حاکم او را از بقیه از این بیماری همه گیر-گسترش مبارزه است. Arteta از دست داد هافبک گرانیت جاکا و مدافع پابلو Mari به آسیب در برابر شهر با ماری بعید به بازگشت به قبل از فصل آینده است.

سه صدمات دو زیان یک هدف و بدون امتیاز.

نگه داشتن فاصله خود را

Watford celebrates Craig Dawson's goal during their match against Leicester City at the Vicarage Road Stadium in Watford, England, on Saturday.

این سومین روز بازی در پروژه راه اندازی مجدد و آن را به نظر می رسد این لیگ بازیکنان در حال حاضر فراموش شده برخی از دستورالعمل در محل قرار داده و اجازه می دهد تا فوتبال در انگلستان یکی از سخت ترین-آمار کشور در شیوع و هنوز هم یک ملت گزارش ده ها اگر نه صدها نفر از مرگ و میر در هر روز.

باید آن را سخت به چوب به توصیه اجتماعی فاصله جشن زمانی که تیم خود را به ثمر رساند مهمی اواخر هدف است. برایتون بازیکنان swarmed بیش از Maupay پس از برنده و همین اتفاق واتفورد و لستر بازیکنان پس از اهداف خود در 1-1 قرعه کشی در محل اقامت خلیفه جاده ها است.

بن Chilwell شد mobbed با لستر هم تیمی های فوق العاده پس از یک افزایش زاویه شات کردن داخل پست در 90 دقیقه برای چه شبیه این هدف برد.

اما وجود دارد بیشتر در اواخر درام به عنوان واتفورد مرکز کریگ داوسون اعدام یک دوچرخه پا زدن برای درخشان اکولایزر در سومین دقیقه از زمان توقف خود را برای سقوط-تهدید تیم. داوسون نیز در آغوش گرفت با هم تیمی های پس از, یک هدف است که نقل مکان کرد و واتفورد یک نقطه بالاتر از منطقه سقوط.

لستر ترمیم آن هشت نقطه استفاده بیش Man United است که اشغال مکان پنجم — به طور بالقوه گذشته لیگ قهرمانان صلاحیت نقطه در این فصل به دلیل مکان دوم منچستر سیتی را دو سال اروپا بان کی مون که در حال حاضر تحت تجدید نظر شود.

بروستر پشت پل

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پشتیبانی برای زندگی مهم جنبش ادامه داد: روز شنبه با همه بازیکنان از تیم های لیگ برتر در اقدام زانو پس از سوت برای اولین بار از این بازی. همه نام بازیکن در پشت پیراهن ها که دوباره به جای "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

در ردیف دوم قهرمانی بود که پخش آن برای اولین بار بازی ها پس از راه اندازی مجدد مهاجم سوانزی Rhian بروستر جشن اول از اهداف خود در یک 3-0 برنده در میدلزبورو با نگه داشتن یک پیراهن با کلمات "رنگ ما جرم نیست" بر روی آن نوشته شده.

پیراهن تحویل داده شد به Brewster یک مهاجم در وام از لیورپول توسط یک عضو از سوانسی در پشت درهای بسته ستاد او پس از فرار به حفر کردن.

West Bromwich Albion جلب 0-0 در خانه به بیرمنگام و منجر تقسیم بر تفاوت هدف از لیدز که بازی در دست است که در روز یکشنبه.Leroy Sané رد شهر تمدید قرارداد باز می شود درب برای بایرن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب