برگها امن هستند Blue Jays عبارتند از: ساخت حس از مرکز شهر

ما در حال حاضر کمتر از یک هفته دور از بازیکنان هاکی از سراسر شمال امریکا نزولی در تورنتو ادمونتون شروع به بازگ

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

ما در حال حاضر کمتر از یک هفته دور از بازیکنان هاکی از سراسر شمال امریکا نزولی در تورنتو ادمونتون شروع به بازگشت به بازی و یا Hub شهرستانها و یا هر آنچه در آن است که ما خواستار آن.

بیایید امیدوار باشیم که آنها آن را.

که می داند که چگونه بسیاری از سقوط توسط ایستگاه فرعی به خصوص که از COVID نقاط.

یکی از چیزهایی که من فکر می کنم هاکی می توان خدا را شکر – و من کلبی در اینجا این است که طرح خود را, اما ناقص شده و تایید شده توسط هر سطح از دولت است. هیچ برگشتی وجود ندارد در حال حاضر.

بر خلاف Blue Jays. من فکر می کردم آنها را برای بازی کردن خیابان در Rogers Centre, اما این برنامه حتی بیشتر ناقص کردم waylaid.

اینجا جایی است که من بدبینی وزن در. جیز بدبختی تلاش خود را برای دریافت طرح های تایید شده در فقط در زمان نخست وزیر جاستین ترودو در تلاش بود برای توضیح دنج ارتباط بین خانواده اش و ما خیریه.

شخصا, من فکر نمی کنم آن را بیشتر از یک "رسوایی" اما در کنار این مسئله است. این کشش و کسی که سرزنش می تواند یک سیاستمدار برای تلاش برای گفتگو را تغییر دهید. جیز و لیگ اصلی بیس بال کمک نخست وزیر انجام درست آن. بیس بال برنامه فقط چکه کن به اندازه کافی منفور حتی با محلی طرفداران بیس بال.

بنابراین در حال حاضر دولت فدرال می شود به دنبال دشوار در تیم بیس بال از COVID زده امریکا است.

هر دو برنامه های خود را COVID مربوط به نقص. اما معایب – حداقل با توجه به اپیدمیولوژیک و کارشناسان بهداشت صحبت کردم با – قطره در سطل است.

پس از همه آنچه که یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان بیس بال و یا بازیکنان هاکی – هر مهر و موم شده خود را در هتل و امکانات در مقایسه با بیش از 200 ، 000 و یا به طوری که عبور از مرز هر هفته برای سه ماه گذشته با توجه به مرز کانادا آژانس خدمات.

به نظر من بیس بال بزرگترین گناه بود بد سیاسی زمان. در ضمن تیم های هاکی که تا به حال حس خوب خود را برای دریافت برنامه های تصویب شده قبل از هر گونه بوی رسوایی درگرفت رایگان هستند و روشن است.

یه سوال ؟ ایمیل من در askkevinmcgran@gmail.com و من پاسخ آن را در کیسه مراسلات پستی. ضمنا من احساس می کنم این وبلاگ در حال رفتن را از طریق یک بیت از یک راه اندازی مجدد. با توجه به عجیب و غریب, تابستان, شاید این بهترین زمان برای آزمایش. من یک بار یک وبلاگ روزانه تقریبا از قطعات کوتاه دوشنبه-پنج شنبه پس از بلند کیسه مراسلات پستی در روز جمعه. اما شاید شما بچه ها مثل دیگر قطعات هر چند کمتر. من در حال حاضر این یکی به عنوان یک نوع از کتاب توجه داشته باشید خالیتر. (کمی شبیه به بیش از تخته -- یک روزنامه قطعه-اما با بیشتر شخصیت.) آیا شما می خواهید چیزی در این آخر هفته ؟ اجازه دهید من می دانم که در ایمیل بالا.

افرا برگها داشتن روز دوم امروز. من شده است در اطراف برگها – در امن اجتماعی فاصله – برای یک هفته یا بیشتر. در اینجا شانس من از بوت اردوگاه آموزشی برای خالی نوت بوک من. امیدوارم آن را پر می کند تا دوباره این هفته است.

سوپ مردان

ایلیا Mikheyev شناخته شده است به عنوان سوپ یا ابکی پس از اوایل فصل در آن مصاحبه او تعجب که چرا کانادایی ها نمی مانند سوپ آنجا که روس ها. اما او مجروح شد قبل از برگها معامله برای جک کمپبل. بنابراین این دروازه بان تنها رسیدن به او را می دانم. البته هر کسی به نام کمپبل است که به طور معمول با نام مستعار ابکی. بنابراین این برگها دو بازیکن با همان نام مستعار.

پس چگونه است که کار کردن ؟

"من می دانم که دیگر ابکی به خوبی بیش فاز 2 ما در همان گروه" کمپبل گفت:. "مانند یک پسر خوب و کار خود را دم. او به دنبال بزرگ در خارج وجود دارد."

Mikheyev هیچ بدتر برای پوشیدن و پس از دوره نقاهت به طور کامل از یک کاهش مچ دست است که پاره رباط ها به پایان رسید و فصل خود را در دسامبر. 28. شوت او یکی از خطرناک ترین در اردوگاه. او سه گل همه از دیدن چشم تنوع در Frederik اندرسن در scrimmages.

چه در یک شماره ؟

نیک رابرتسون می پوشد شماره 16 با پیتربورو Petes اما که شماره گرفته شده با برگها. بنابراین او No. 89 در این اردوگاه های آموزشی.

"من فقط نورد با آن است. من هیچ شکایتی گفت:" رابرتسون.

اگر او به بازی با پوشیدن آن او خواهید بود تنها دوم برگ. برای اولین بار بود که الکساندر Mogilny. بد نیست شرکت.

Teemu زمان

عبور از زیر رادار بود و دو سال, دو-راه تمدید قرارداد برای Teemu Kivihalme است که در این اردوگاه های آموزشی. آمریکا با فنلاندی پس زمینه امضا شده با برگها از یک سال پیش با حدود هیاهو به همان اندازه به عنوان Mikheyev اما نه موفق به شکستن صف حتی با تمام آسیب به برگ آبی آستر. او تا به حال چهار گل و 14 پاس گل در 55 بازی با Marlies.

"من فکر می کنم او همیشه نوع از دیده خود را به عنوان یک مرد که اسکیت جن و درگیر در جرم" گفت: مربی شلدون Keefe. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد با بچه ها که اسکیت به عنوان به خوبی به عنوان او می کند که واقعا می تواند تبدیل به یک دارایی در دفاع از. Calle روزن مشابه است که طبیعت با خود را توسعه. ما دوست داریم که در مورد او و شما هرگز نمی توانید به اندازه کافی عمق دفاع."

کوچه حلقه

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

وجود دارد یک Instagram تصویری در Auston ماتیوز' خوراک است که نشان می دهد Frederik اندرسن در یک سقف در آریزونا عبور یک توپ بسکتبال به ماتیوز که کوچه-اوه توپ به سبد به عنوان او با پریدن به داخل آب.

چگونه بسیاری از تلاش می کند آن را به آنها را?

گفت: Andersen: "البته این یکی را. بدیهی است که دو بازیکنان ماهر اجرای. هیچ اضافی را می گیرد."

گفت: متیوز: "من مطمئن نیستم که در مورد یک چیز را. نبود یکی را. اما نبود آن 20. من بیشتر از یک گلزن بنابراین من حدس می زنم من نمیفهمد فردی را بازی شیر یا خط من توپ و من می خواهم سعی کنید برای انجام بهترین من. خورشید نیست برو پایین تا اواخر پایین وجود دارد بنابراین ما تا به حال مقدار زیادی از زمان برای ظروف سرباز یا مسافر در اطراف. آن را سرگرم کننده بود."

یا اندرسن بینی رشد کمی طولانی تر و یا زبان خود را کاشته شد بصورتی پایدار و محکم در گونه خود.

بالشتک

اندرسن به نظر می رسد به قطع روابط با بائر با استفاده از لنت های مختلف برای دریافت آماده برای پلی آف. "من در تلاش برخی از چیزهای مختلف. شما می توانید بگویید که هیچ بائر آرم. که همه به من می گویند در مورد آن. من در تلاش برای مطمئن شوید که من می تواند بهترین من می تواند باشد. که همه من متمرکز شده است. که همه به من می گویند در مورد آن."

هایمن زمان

مربی Keefe می شود کمی زبان گره خورده است که آن را به صحبت کردن در مورد بازیکنان مصدوم این روز است. لیگ است گفت: اساسا مربیان به بحث در مورد صدمات اساسا به طوری که آنها نمی بحث در مورد COVID-19 تست مثبت. که هیچ-هیچ. اما چه باید بکنید هنگامی که یک بازیکن است "نامناسب به بازی" – به اصطلاح لیگ می خواهد – اما همه ما می دانیم این دلیل است که او در زمان یک جن و یک پا نه به دلیل نتیجه یک سواب تا بینی.

Keefe خواسته شده بود روز شنبه در مورد سطح خود را از نگرانی است که ژاک هایمن نمی تواند آماده برای Aug. 2 بازی اول در مقابل کلمبوس.

"من می خواهم بگویم کم در این نقطه است. شما هرگز کاملا می دانم. ما در حال رفتن به ببینید که چگونه این است. من حتی نمی دانم آنچه که من قرار است به می گویند و یا نمی توانید می گویند و یا چه چیزی شما. من بیش از حد نگران است."

سوئد رویکرد

Pierre Engvall بود خانه در سوئد یک کشور است که تحت درمان coronavirus بسیار متفاوت است. در حالی که سیاستمداران را تشویق خود انزوا با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله هیچ کسب و کار بسته شدند و برخی از مدارس باز مانده است هر چند اجتماعات بزرگ ممنوع شد. ادامه زندگی به صورت عادی و یا به عنوان طبیعی که ممکن است با توجه به همه گیر.

"سوئد شد و بیشتر رایگان اجازه می دهد مردم را به بیرون رفتن و زندگی عادی" گفت: Engvall. "اما هنوز هم شما باید برای نگه داشتن یک فاصله و استفاده از ماسک. من نمی دانم چه (رویکرد) بهترین بود.

"من در آنجا ماند تا آنجا که من می توانم. در همان زمان من سعی کردم به نگه دارید تا با آموزش و تلاش برای دریافت بر روی یخ و انجام برخی مطبوع. در غیر این صورت من در داخل بود."

متاسفانه در سوئد رویکرد به نظر می رسد به کار کرده اند. این کشور مرگ و میر در هر میلیون پیشی اکثر کشورهای غربی از جمله ایالات متحده با توجه به نیویورک تایمز. و آن را COVID-19 ميزان عفونت در هر یک میلیون است و بدترین میان کشورهای اروپایی و هفتم-بدترین در جهان, با توجه به statista.com.

Ex-برگ این هفته

پیتر هلند است که در روسیه در قرنطینه و ظاهرا حوصله و حداقل با توجه به خوراک توییتر خود. این KHL در مورد به باز کردن اردوگاه های آموزشی برای آن 2020-21 فصل است. هلند امضا کرده است با Avtomobilist یکاترینبورگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن